اسکیت ها مانع از این می شدند که من یک زاهد قرنطینه افسرده باشم



یک هفته چیزهای اساسی اشیا unexpected غیر منتظره را که زندگی روزمره ما را کمی بهتر می کنند ، روشن می کند.


اگر اسکیت غلتکی نبود ، شاید من این همه شیوع را در خانه تنها می گذراندم ، و اجازه می دادم افسردگی من را تسخیر کند.

به عنوان یک مرد عمیق که اغلب از بیرون رفتن خسته می شود ، ابتدا دستور ماندن در خانه در کالیفرنیا بد نبود. من به پتوهای پشمی اکتفا می کردم ، با لباس در خانه کار می کردم و از طریق FaceTime با دوستانم جلب می کردم. اما وقتی دو هفته به دو ماه کشیده شد و کارشناسان بهداشت پیش بینی کردند که همه گیری در سال آینده نیز ادامه خواهد یافت ، تازگی فاصله اجتماعی از بین رفت و احساس ترس غیر قابل مقاومت جایگزین آن شد.

اسکیت بازی کردم که حدود سه سال پیش به لس آنجلس نقل مکان کردم. یکی از دوستان من را به شب رنگین کمان دعوت کرد ، یک مهمانی هفتگی LGBTQ که برای ده ها سال یک پیست محلی است. من عاشق شدم شب های رنگین کمان برای اسکیت بازهای باتجربه یک بازه زمانی مشخص دارد تا بتوانند به عقب اسکیت بازی کنند ، با حیله های جذاب خود چرخش کنند و تماشاگران را خیره کنند. من که عاشق پرنعمت توپ دیسکو بودم و مصمم به پیوستن به زوج های درخشان والس که در این پیست قرار دارند ، یک جفت اسکیت ارزان را به صورت آنلاین خریدم و وظیفه خودم را یاد گرفتم که اسکیت بازی را یاد بگیرم.

زندگی دخالت کرد و اسکیت ها بیشتر از دو سال بدون استفاده باقی ماندند. آنها روی کف کمد من می نشستند ، بنابراین هر وقت درم را باز می کردم تا برای کیسه یا یک جفت کفش ریشه بزنم ، به آنها برخورد می کردم. استفاده از آنها برای تعطیلات آخر هفته را در نظر می گیرم ، اما به طور حتم فراموش می کنم که آنها وجود داشتند تا دفعه بعدی که به یک مورد از اعماق کمد خود احتیاج داشتم. به غیر از کلاس “اسکیت سکسی” که اوایل سال جاری با بازیگر و اسکیت باز آنا کوتو ، که اکنون یک ستاره ویروسی TikTok است ، شرکت کردم ، از اسکیت هایی که در ماه های اول در خانه جدیدم با اشتیاق خریداری کردم استفاده نشد.

در بسیاری مواقع یک بعد از ظهر رایگان داشتم که می توانستم در آن اسکیت سواری را یاد بگیرم ، اما این کار را به تعویق می اندازم زیرا از انجام فعالیتهایی که دیگر مهارت ندارم متنفرم. به ندرت پخته می شود زیرا نمی توانم صبر کنم تا خمیر بلند شود. من تقریباً ریاضیات دبیرستان را رها کردم زیرا بعد از اینکه دیگر شخصیت های خارجی را در کاربرگ متوقف کردم ، حتی سعی کردم آن را بفهمم. وقتی هشت ساله بودم ، در فوتبال جوانان ثبت نام کردم و پس از شرکت در یک جلسه تمرینی ، تصمیم گرفتم که بقیه فصل را با بازی “دفاعی” سپری کنم ، در گوشه ای از زمین بنشینم و کتاب بخوانم. زیر پوتین خود را لغزیدم.

اسکیت شگفت آور نیست ، آسان نیست. اگرچه من می توانم با کمی پایداری اسکیت بازی کنم ، اما انجام کار دیگری غیر طبیعی بود. و از آنجا که نتوانستم آن را بلند کنم ، قبل از اینکه واقعاً تلاش کنم ، منصرف شدم. در طول درس با آنا ، به یاد می آورم که چگونه سعی کردم چرخش کنم ، سخت تصادف کردم و به طور پیشگیرانه تصمیم گرفتم که فقط قصد اسکیت بازی ندارم. آنا ، که بسیار صبورتر از آن چیزی بود که من لیاقتم را داشت ، به من اطمینان داد که بدنم فقط با آن دست و پنجه نرم می کند ، زیرا عضلات من هنوز عادت به این حرکت نداشتند. بعد از کلاس ، او به من قول داد که تمرین را ادامه دهم ، اما به محض اینکه به خانه رسیدم ، اسکیت ها را دوباره روی کف کمد من انداختند.

سپس قرنطینه شروع شد و من احساس بی قراری کردم.

سپس قرنطینه شروع شد و من احساس بی قراری کردم. سالن بدن سازی صخره نوردی من ، که تقریباً چهار بار در هفته به آن مراجعه می کردم ، قبل از آنکه دستور مارس در کالیفرنیا در خانه بماند ، برای کاهش ویروس بسته شد. پیاده روی های روزانه یادآور شوم شهر راکد بود و آپارتمان یک دنج من خفه کننده بود. وقتی آنجلنوس به چند مسیر پیاده روی باز مانده می پیوست ، حتی پیاده روی نیز احساس خطر می کرد. من در حال پیشرفت هستم و هیچ کلاس یوگا در YouTube کافی نبوده تا افسرده نشوم.

حدود یک ماه پس از شروع سفارش برای اقامت در خانه ، دوست پسر من در آن زمان گفت که در گاراژ در پارکینگ کنار محل مورد علاقه ما یک سقف خالی و قابل دسترسی وجود دارد. با کمی اقناع ، موافقت کردم که اسکیت را دوباره امتحان کنم. با اسکیت های خود ، برخی بلندگوها و یک کولر با سنبله ها ، سری به پشت بام زدیم.

مکیدم آسفالت ناهموار با کف چوب ماهون های سرسره غلتکی که به طور حرفه ای نگهداری می شوند مقایسه نمی شود. احساس ناجور و ناجور و اطراف را آگاهانه کردم. چند سقوط بد انجام دادم که روزها به من آسیب می رساند. علیرغم زانوی کبود شده اخیرم ، برای اولین بار بعد از هفته ها ، احساس خوبی داشتم. با خارج شدن از محدودیت های آپارتمان من را از گودال دلگیر که در آن فرو رفته بودم بیرون کشید.

بدیهی است که یک روز در آفتاب برای بهبود کامل افسردگی کافی نیست. در دانشگاه ، من مبتلا به افسردگی اساسی و اختلال اضطراب عمومی شدم ، اما درمان او با دارو را شروع نکردم تا امسال. مصرف داروهای ضد افسردگی و تمرین هوشیاری نیز برای حفظ سلامت روان من کافی نیست. مغز همه به روش های مختلفی متصل است ، اما در مسیر شخصی من برای رسیدن به سلامت روان ، دریافتم که برای زنده ماندن به ترکیبی از دارو ، ذهن آگاهی و فعالیت بدنی نیاز دارم. مطالعات بالینی متعددی به این نتیجه رسیده اند که ورزش طولانی مدت با تأثیر کم ، یک روش موثر برای جلوگیری از دوره های افسردگی است. مطالعه ای در سال 2017 منتشر شده در روانپزشکی بیمارستان عمومی پیشنهاد می کند که ورزش و داروهای ضد افسردگی باعث افزایش اتصالات بین سلول های عصبی می شوند و در دسترس بودن سروتونین و نوراپی نفرین ، پیام رسان های شیمیایی که در مغزهای افسرده تعادل ندارند ، را افزایش دهید.

کلمه “بی سابقه” امسال بارها استفاده شده است به طوری که خواندن من خشم افسار گسیخته مرا پر می کند ، اما در واقع هیچ کتاب بازی برای امسال وجود ندارد. زمان احساس تحریف می کند و برقراری ارتباط با ماسک تعاملات را گیج کننده می کند. اولین اسکیت روی این سقف احساس می کنم حداکثر یک ماه پیش اتفاق افتاده است ، اما در این بین اتفاقات زیادی افتاده است: من از این دوست پسر جدا شدم ، چندین رنگ مو را پشت سر گذاشتم و دو گربه را به فرزندی پذیرفتم. اسکیت نیز به یکی از ثابتهای جدید زندگی من تبدیل شده است.

مانند بسیاری دیگر که برای زنده ماندن از طریق این همه گیری تلاش می کنند ، امسال نیز مانع زندگی شده است. من بسیار ممتاز هستم زیرا در یک بحران بیکاری یک ماهه هنوز شاغل هستم و توانسته ام در خانه بمانم در حالی که میلیون ها کارگر اصلی زندگی خود را به خطر می اندازند. با این حال ، فرار از ماهیت ایستایی فاصله اجتماعی غیرممکن است ، و من روزها را در آن چیزی که کمدین دان دان شیهان “منطقه جهنم” نامید ، صرف کردم. طی 9 ماه گذشته ، اسکیت مجبورم کرده لانه خلوت خود را در گودالی افسرده رها کنم و در واقع بیرون بروم.

افسردگی من مثل یک پتو سنگین است.

روزهای بی شماری از قرنطینه وجود داشت که احساس افسردگی من مانند پتوی سنگین شده بود. می توانستم بلند شوم و روز خود را دور بزنم ، یا تسلیم وزن خفه کننده اما راحت شوم و در تختخواب گرم خود بمانم. دور انداختن پتو وزن شده گاهی آسان است و دیگران برای جلوگیری از افقی تلاش بیش از حد دارند. اسکیت حداقل من را مجبور می کند قبل از اینکه زیر پتو بخورم ، و فرار از آن در روز بعد باعث کنترل بیشتر آن می شود. و وقتی که من من هستم احساس خستگی به قدری زیاد که مجبورم تحت فشار جدی افسردگی خود بمانم ، TikToks های ویروسی اسکیت باز معمولاً انگیزه کافی برای امتحان کردن رقص و کوروگرافی من هستند.

من هفته ها هر روز ساعت ها اسکیت می کردم ، و دیگران وقتی همه چیز را که می توانستم جمع کنم یک گشت و گذار سریع در پارکینگ ساختمانم در روزها بود بدون اینکه اسکیت هایم را لمس کنم. با گذشت زمان و تمرین ، من یاد گرفتم که از عضلات بسیار مقاوم در طول درس اسکیت آنا استفاده کنم. من همچنین یاد گرفتم که وقتی جاه طلبی من از محدودیت های جسمی بدنم عبور می کند ، با خودم بهتر باشم. من از مارس اسکیت های قدیمی ام را می پوشیدم ، تا جایی که تقریبا چیزی برای اسکیت باقی نمانده است و مجموعه ای از کبودی ها ، خراش ها و سوختگی ها را جمع آوری کرده ام. شاید امسال زندگی او را حفظ کرده باشد ، اما حداقل من فهمیدم که چگونه می توان عقب ماند.

من هیچ ادعایی در مورد ساخارین در مورد اینکه چگونه خرید اسکیت غلتکی جان من را نجات داد ارائه نمی کنم اما حفظ فعالیت ، علاوه بر درمان منظم و داروهای ضد افسردگی ، مرا در این سال کابوس مانند حفظ کرد. علاوه بر عجله اندورفین ناشی از ورزش و قرار گرفتن در معرض نور خورشید (افسردگی با کمبود ویتامین D نیز در ارتباط است) ، من اهداف ملموسی دارم ، در حالی که هر چیز دیگری در زندگی من احساس مهار می کند ، به طور قابل توجهی سلامت روان من را بهبود می بخشد. یادگیری ترفندهای جدید ، ساختن جفت اسکیت شخصی شده خودم از ابتدا و امکان دیدن دوستان از فاصله امن در پارک اسکیت مواردی را به من می دهد که منتظر آنها باشم و احساس می کنم در زندگی پیشرفت می کنم.

به TikTok گوش دهید و یک جفت اسکیت تهیه کنید. ارزش.

اگر می خواهید با کسی در مورد افسردگی خود صحبت کنید ، بنویسید سفارش متن بحران به شماره 741-741 یا با اتحاد ملی بهداشت روان به شماره 800-950-NAMI تماس بگیرید. اگر شما شما در حال تجربه افکار خودکشی هستید ، می توانید به خط متن بحران پیام متنی ارسال کنید یا تماس بگیرید خط ملی پیشگیری از خودکشی در 1-800-273-8255. برای منابع بین المللی این لیست مکان خوبی برای شروع است.

بیشتر بخوانید از هفته ضروری:




منبع: salamati-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>