ایجاد برابری آموزشی با مدرسه تلویزیونی



احسان سهرابی، مدیر آموزش رسمی شبکه آموزش سیما گفت: با شنیدن نام مدرسه از تلویزیون که در حال پخش است، اولین تصویری که به ذهن مخاطب خطور می کند تجربه مخاطب در این دو سال، یک مدرسه است. که جایگزین روزهایی می شود که دانش آموزان شخصا نمی توانستند به مدرسه بروند و البته برنامه درسی. گفتند این موضوع باید به نحوی جبران شود، مطمئناً تلویزیون به عنوان یک رسانه جمعی با همه ویژگی های شناخته شده، سریع و سخت وارد این معضل می شود و ظرف چند روز این خلأ را پر می کند.

از مدرسه تلویزیون بازخورد مثبت دریافت کنید

سهرابی گفت: آنچه از آموزش و پرورش رسمی و عموم جامعه دریافت کرده ایم این است که این برنامه کاربردی است، به خوبی از سوی مخاطبان دیده شده و نتیجه داده است، اما در ابتدای سال 1401 آموزش و پرورش اعلام کرد که کلاس ها باید به صورت حضوری برگزار شود.. برای گروه آموزشی شبکه آموزشی تکلیفی با عنوان “آیا باز هم مدرسه تلویزیونی به صورت خریداری شده ایجاد کنیم” تعیین شد.

نتایج مثبت تربیت

مدیر گروه آموزش رسمی شبکه آموزش سیما گفت: برای پاسخ به این سوال بررسی عملکرد مدرسه تلویزیون در زمان حال و آینده ضروری است که بازخوردهای دریافتی در زمان پخش مدرسه تلویزیون موید این است که این برنامه خارج از شاخص های مثبت آموزش است و بازتولید در مناطق و دسترسی مثبت بوده است.

ارائه محتوای ارزشمند در مدارس راه دور

سهرابی گفت: مدرسه تلویزیون به راحتی محتوای ارزشمندی را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است و از دست رفتن این محتوای ارزشمند نکته ای است که باید به آن توجه کرد و در این شرایط این سوال پیش می آید که آیا نیازی به اجرای آن در گذشته وجود دارد. فرم یا نه؟

لزوم استفاده از قدرت تلویزیون

به گفته سهرابی، طبیعی است که با راه اندازی مدارس حضوری، امکان یا نیازی به اجرای چنین برنامه ای وجود نداشته باشد، انتقال دانش به شکلی که معلم احساس می کند در کلاس های درس صورت می گیرد. به جایی می رسیم که باید از قدرت تلویزیون عملا استفاده کرد. بودن

جلوگیری از قطع ارتباط دانش آموزان با علم و دانش

وی می گوید: تلویزیون نباید برای کلاس دانش آموز شبیه سازی شود، اتفاقی که در این دو سال افتاد خیلی خوب بود، باید کاری کنیم که دانش آموزی که در کلاس بود و به او یاد می دادند، معلم، در خانه، با در نظر گرفتن ویژگی های رسانه و تلویزیون، نباید از موضوع درس و علم و دانش جدا شود.

حمایت از آموزشگاه تلویزیون شبکه آموزشی سیما

سهرابی گفت: معتقدیم اگر دو سال تجربه خوب و مفید در مناطق مختلف کشور داریم، مدرسه تلویزیون حذف نشود و اصلاح شود تا در شرایط جدید از آن استفاده شود.

ضعف در ارائه محتوای جذاب به دانش آموزان

به گفته سهرابی، اگر آماری مبنی بر عدم دسترسی دانش آموزان به مطالب مفید و باکیفیت کلاسی و آموزشی متناسب با زمان خود وجود دارد و در ارائه محتوای جذاب به دانش آموزان ضعیف هستیم، باید از امکانات استفاده کنیم. تلویزیون برای انجام این کار انجام دادن

حتما بخوانید:
تزریق چربی صورت هزینه تزریق چربی تزریق چربی به لب

مدیر گروه آموزش رسمی شبکه آموزش سیما گفت: تعریف مفید بودن در موقعیت های مختلف نیز به معنای متفاوتی است، مثلاً در یکی از بهترین مدارس یک شهر بزرگ کشور، آموزش و پرورش استانداردی وجود دارد که باعث می شود دانش آموزان استفاده کنند نتیجه این مشکل زمانی قابل مشاهده است که اعداد در کلان شهرها و شهرها قابل مقایسه نباشد، زمانی که آمار در آزمون های مختلف ارزیابی دانش آموزان در مدارس استثنایی و کنکور منتشر می شود.

آموزش به بهترین وجه با آموزش به دست می آید

سهرابی درباره مفید بودن و کاربردی بودن مدرسه تلویزیون برای مخاطبان این برنامه گفت: بسته به جایگاه مخاطب ما تعریف مفید بودن متفاوت است، صحبت از این است که آموزش و پرورش در این زمینه قطعا تمام تلاش خود را می کند و بحث آموزش به بهترین شکل در پردازش.

مدرسه تلویزیون به عنوان یک ابزار کمکی

وی می گوید: مدرسه تلویزیون به عنوان ابزار کمکی یک هدف را دنبال می کند و آن حفظ محتوای آموزشی تحصیل علم و در عین حال جذابیت برای دانش آموزان است و قطعاً امکانات تعاملی که معلم در آن دارد را نداریم. کلاس درس در مدرسه تلویزیون»، اما عنوان «ابزار کمکی برای جذابیت بیشتر موضوع علم و دانش و مهمتر از آن نشان دادن سطح علم در جامعه با کمک ابزارهای جذاب بصری است. رسانه ها، مانند محصولات تولیدی، صدا، نور و رنگ.

دسترسی دانش آموزان به مطالب علمی جالب

به گفته سهرابی، عدالت آموزشی به این معناست که محتوای علمی و آموزشی جذاب در اختیار همه دانش آموزان کشور قرار گیرد، وقتی می گوییم شبکه تلویزیونی ما توانایی پوشش 99.5 درصدی کشور را دارد باید به آن به عنوان ابزاری نگاه کرد که باید برای انتقال دانش به فرزندان کشور استفاده شود.

زمان و ترتیب مناسب، ترتیب پخش برنامه مدرسه تلویزیون

به گفته سهرابی، با تمام محدودیت هایی که وجود دارد، تلاش شده تا زمان پخش برنامه و همچنین گروه برنامه ریزی آموزشی برای انجام این برنامه ریزی به صورت دقیق و علمی مشخص شود. اولویت در نظر گرفتن حق زمان برای دیده شدن با دانش از دانشجویان دعوت به عمل می آید.

مدیر گروه آموزش رسمی شبکه آموزش سیما گفت: واژه مدرسه، کلاس، زنگ مدرسه برای ما زنده و ارزشمند است، اما تصویر مدرسه تلویزیون به هیچ وجه شبیه تصویر قبلی مدرسه نیست که نسبت به آن احساس می کردیم. مدرسه. این مدرسه باید مفاهیم و دروس علمی را تا حد امکان به جذاب ترین شکل ممکن منتقل کند، به این معنا که دانش آموز نمی تواند مرز بین برنامه های سرگرمی و کلاس درس را ببیند.

سرگرمی دانش آموزان در یک مدرسه تلویزیونی

به گفته سهرابی، مدرسه تلویزیون برای ایجاد کلاس درس نیست، در واقع در این برنامه به دنبال تفریح ​​و ایجاد سرگرمی برای دانش آموزان هستیم، در مدرسه تلویزیون ایجاد علاقه و اشتیاق در دانش آموزان برای پیگیری است. آنها، این برنامه توسط مخاطبانش امتحان و آزمایش شده است.

انتقال مفاهیم تحصیلی بر اساس محتوای کتاب درسی

سهرابی گفت: این برنامه با توجه به انتقال مفاهیم آموزشی مندرج در کتاب درسی ایجاد شده است و برنامه ریزی و زمان بندی محتوایی که دانش آموز از معلم دریافت می کند بر اساس کتاب درسی و تقویم آموزشی است.

حتما بخوانید:
نحوه اشتراک گذاری بازی ها در PS5

آغاز در دوم اکتبر در مدرسه تلویزیون کار می کند

مدیر گروه آموزش رسمی شبکه آموزش گفت: مدرسه سیمای ایرانیان از روز شنبه 11 مهرماه 1401 بازگشایی می شود و دانش آموزان پایه اول تا نهم شبکه آموزش باید انتظار داشته باشند که آموزش آنها بر اساس کتاب های درسی باشد. به روشی کاملاً متفاوت نسبت به گذشته.

آاستفاده از موفق ترین معلمان و معلمان خلاق در مدرسه تلویزیون

وی گفت: در قالب طرح تحول مدرسه سیمای ایران، دروس زبان فارسی، علوم و ریاضی پایه اول و دوم دبستان و درس ریاضی و علوم دوره اول متوسطه را با مدل های جذاب و متنوع معرفی می کنیم. . تلویزیونی که قبلاً تجربه شده و دیده شده است، زیرا امسال مدارس باز هستند و تدریس در تلویزیون در مسیر تعطیلی مدارس موضوعیت و جذابیتی ندارد، برای این منظور استفاده از تجربه جمعی موفق ترین معلمان و معلمان خلاق برای ترکیب فعالیت ها، داستان‌ها، بخش‌های نمایشی و برنامه‌های حمایتی با محتوای درسی و اهداف آموزشی مدارس، به این نتیجه رسیده‌ایم که مخاطب در دریافت مطالب درسی تجربه متفاوتی نسبت به شبیه‌سازی کلاسی داشته باشد. در تلویزیون.

دسترسی به محتوای آموزشی رسمی در تلویزیون

مدیر گروه آموزشی رسمی شبکه آموزشی گفت: برنامه های آموزشی ما برای دانش آموزان مقطع ابتدایی در هر درس 20 دقیقه و برای دانش آموزان متوسطه 30 دقیقه خواهد بود. امسال این برنامه ها فقط بین ساعت 14 تا 20 که اکثر دانش آموزان در مدرسه نیستند از شبکه آموزش پخش می شود و تمام محتوای آموزشی رسمی ما بعد از پخش تلویزیونی از تلویزیون پخش می شود.

ایجاد عدالت آموزشی از مزایای مدرسه تلویزیونی

سهرابی درباره رویکرد و شعار مدرسه سیمای ایران گفت: رویکرد ما بر اساس توصیه های مقام معظم رهبری، مدیران سازمان صدا و سیما و شبکه آموزش است. دستیابی به “برابری آموزشی” با استفاده از حداکثر دسترسی سیما سعی در رفع نابرابری در توزیع موسسات و امکانات آموزشی و همچنین بودجه خانواده برای تحصیل دانش آموزان و ارائه آموزشی مفید و جذاب با حداکثر ظرفیت شبکه آموزشی داریم و امیدواریم محتوای آموزشی ما در مناطق محروم قرار گیرد و در بین خانواده های کم اقبال استفاده شود و بخشی از آسیب های وارده به اطلاعات و آموزش دانش آموزان به دلیل شیوع اپیدمی کرونا یا آلودگی هوا در شهرهای بزرگ و یا شهرها جبران شود. تعطیلی مدارس به دلیل برف و سرما

شعار انقلابی برای درس خواندن در مدرسه تلویزیون خوشمزه است

وی افزود: شعار ما در طرح تحول مدرسه سیمای ایران به جذابیت و شیرینی ارائه مطالب آموزشی اشاره دارد و گفتیم که «یادگیری اینجا خوشمزه است»، این طعم و رنگ جدید در برنامه های تولیدی ما منعکس می شود. که هر کدام از بخش ها و افکت های مختلف تشکیل شده است. ما پیگیر و در نتیجه از حمایت ها و راهنمایی های دکتر عبدالعالی مدیر شبکه آموزشی هستیم که تجربه زیادی در آموزش خلاقانه و تعاملی دارد و پروژه مدرسه تلویزیون ایران را با دقت و حساسیت ویژه ای هدایت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesViagrasu tesisatçısıGeri Getirme Büyüsü