این سالی بود که تلویزیون فناوری را درک کرد. سرانجام.

[ad_1]

اگر فناوری نبود ، 2020 واقعاً پایان جهان بود.

ما قبلاً زخم داشته ایم. ما خواستار عدالت اجتماعی و اصلاح دولت بودیم. ما انتخابات داشتیم ، استبداد برانداز. اما ما هرگز یکباره و با جمعیت بیش از هفت میلیارد نفر و اخبار و ارتباطات بی پایان در دسترس شما نبوده ایم.

اکنون تلویزیون و فیلم ها چاره ای جز تلفیق فناوری و رسانه های اجتماعی در زندگی و دنیای شخصیت ها ندارند ، اما حتی دهه ها پس از قرن بیست و یکم ، این امر گاهی اوقات می تواند احساس اجبار ، بی حرکت یا نامناسب شود. این احساس را دارید که افرادی که این داستان ها را می سازند لزوماً متعهد به هیچ دستگاه یا سکویی نیستند که در آن نوشته باشند ، که می تواند بیننده را از خود بیگانه کند یا چیزی کاملاً شگفت انگیز خلق کند.

همه افراد زنده این را تجربه کرده اند.

اما سال 2020 بازگشت به این زندگی را غیرممکن یا حداقل غیر قابل قبول کرد. سالی بود که همه در صنعت سرگرمی جلساتی را برای Zoom برگزار می کردند که پدران کارگردان Tiktoks را می ساختند. تلفن ها و اینترنت (یا تبلت ها ، تلویزیون ها ، هر آنچه که شما دارید) حیات نجات ما برای جهان خارج بودند ، برای به روزرسانی فوری شماره پرونده ها ، دستورالعمل های ایمنی محلی ، نسخه های اجباری و نحوه کنار آمدن دوستان و خانواده ما. این هم برای شما و هم برای افرادی که سرگرمی ما را ایجاد و تولید می کنند صادق است و شروع به نمایش می کند.

به عنوان مثال لرزش براق را در نظر بگیرید منتهی شدنکه نه تنها در یک مکالمه بزرگنمایی انجام شد (با محدودیت زمانی کامل) ، بلکه از طریق بستر تماس ویدیویی برای حداکثر اصالت فیلمبرداری شد. چند بار صفحه داستان تلفن یا کامپیوتر را در داستان دیده ایم که فقط مانند هیچ دستگاه موجود رفتار نمی کند؟ مجوزهای قانونی برای نمایش این موارد روی صفحه وجود دارد ، اما اگر گزینه آنقدر عجیب است که مخاطب را از داستان شما خارج می کند ، در مورد آن تجدید نظر کنید. من هرگز از آن لحظه در سال 2018 بهبود نیافته ام سیرا برگس بازنده استکه تنها چیزی است که اکنون در مورد فیلم به یاد دارم:

صادقانه بگویم ، همیشه وجود داشته است مقداری نشان می دهد که این درست است. جین ویرجین واقع بینانه از پیام رسانی متنی (و پیام کوتاه) استفاده می کند ، گاهی اوقات تصمیم می گیرد به جای گفتگو و حرکت سنتی ، از این بالون های روی صفحه همراه با متن برای مکالمه انتقادی استفاده کنید. ممکن است در حال حاضر بهترین استفاده از بازیگران به نظر نرسد ، اما نوع دیگری از عملکرد را تداعی می کند و واقعیت ارتباطات مدرن را به تصویر می کشد. خرابکار آمریکایی در درک خود از استفاده از رسانه های اجتماعی نوجوانان چنان سطح کارشناسی بود که مرتباً فیلم های عمودی را شامل می شد و یک لولای تحقیقاتی کامل برای یک اشکال واقعی آیفون داشت.

آثاری از این دست استثنا بود. از همین رو منتهی شدن به نظر می رسید که یک کار غیرممکن واقع شده است ، چرا من هرگز یکی نداشته امقبل از COVID شلیک شد ، اما در ماه مه منتشر شد – احساس خیلی صافی داشتم. به همین دلیل هر ثانیه در Netflix است فاصله اجتماعی تعجب آور است ، چه شخصیت ها در مراسم تشییع جنازه بزرگنمایی ، دوربین امنیتی ، FaceTime یا اختلاف باشند.

زوج این ما هستیم وارد نبرد شد (این نمایش نمی تواند نبرد خوبی را تحمل کند) ؛ هنگامی که راندال در این فصل به طور اتفاقی جلوی دوربین خود را در آورد لباس های اصلی مراقبت از کودک ، اورژانس ، Livestream سیاسی ، Viral Shirt Viral را به ما می دهد. سخت است باور کنیم که شخصیتی که از عناوین جفری توبین جان سالم به در برد ، آنقدر احمقانه باشد که بعد از پخش زنده جریان را کنترل نکند یا حداقل لپ تاپ خود را نبندد ، اما این صحنه حرکات جذاب رقص را نیز به ما تحمیل می کند. از استرلینگ ک. براون ، بنابراین می توانیم “زیاد او را سرزنش نکنیم.

موضوعی که در رسانه های اجتماعی در این طرف همه گیری وجود دارد این است که هم تکنولوژی و هم آسیب روحی اکنون متحد بزرگ ما هستند. همه افراد زنده این را تجربه کرده اند. بدون گرفتن فناوری که ما را سرپا نگه می دارد ، نمی توانید این لحظه یا لحظه دیگر را ثبت کنید. رسانه ها ، که تصمیم می گیرند این حرکت رو به جلو را نادیده بگیرند ، مانند یک انگشت شکننده بیرون می آیند – دنیای آنالوگ نوستالژی است ، اما مدتهاست که از بین رفته است. یک کار بدون آن می تواند برای همیشه ادامه داشته باشد ، اما ما باید شمارش فعلی را انجام دهیم.



[ad_2]

منبع: salamati-khabar.ir