با ما تماس بگیرید

یکی از فاکتورهای اساسی طراحی داخلی مغازه، دکور و نمای داخلی جذاب است. به این نکته توجه نمایید که نورپردازی مناسب و همچنین استفاده از رنگ های مناسب و جذاب در دکور مغازه می تواند نقش مهمی در جذب مشتری داشته باشد. انجام می شود. طراحی داخلی همانند سایر حرفه ها اصول و قواعدی دارد که لزوما باید در طراحی داخلی محیط های گوناگون مانند طراحی داخلی مغازه و … البته بهتر است صاحبان این فروشگاه ها طراحی مغازه خود را به کارشناسان مجرب و حرفه ای بسپارند. ویترین یک مغازه به مانند نگین انگشتری است که هر چه درخشان تر باشد، بیشتر به چشم اطرافیان می آید. مثالی دیگر اتاق پرو های چوبی با طرح خانه است که برای کودکان بسیار خاص و هیجان انگیز است. از دیگر قسمت هایی که باید در طراحی داخلی مغازه ها در نظر گرفت، اتاق پرو برای مشتریان است که در جذب مشتریان موثر می باشد. قفسه ها بهترین راهکار برای چیدمان و نمایش اجناس در فروشگاه به حساب می آیند که تنها کافی است شلف های دیواری را با متناسب با ابعاد و اندازه فضای دیوار نصب کنید. این در حالی است که بسیاری از مغازهداران سقف را به عنوان یک عامل تاثیرگذار در دکوراسیون و دیزاین از یاد بردهاند.

در طراحی داخلی مغازه اهمیت پرداختن به فضای ورودی آن بسیار گوشزد شده و این فضا باید به گونه ای طراحی شود که تا قبل از ورود فرد به فضای اصلی داخل مغازه های کوچک و بزرگ به ترتیب حدود ۵ تا ۱۵ قدم را طی کرده باشد. پس همانطور که گفته می شود، ظاهر یک مغازه از بیرون مهمترین نقش را در تبلیغ و جذب مشتری دارد؛ طراحی فضای مناسب و قابل دسترس در ورودی هر فروشگاه و ظاهر زیبا و متمایز آن از نکات بسیار مهم در دکوراسیون آن است. کافی شاپ ها و قهوه فروشی ها مکانی جذاب برای جوانترها هستند طراحی و البته دکوراسیون کافی شاپ می تواند کمی هیجان انگیز تر و عجیب تر و بروزتر باشد تا شوق حضور اینگونه افراد در اینگونه فضاها را افزایش دهد؛ استفاده از لامپ سقفی جدید و جذاب، استفاده از لوستر جدید و بروز، به کار بردن برترین و زیباترین کانترها، داشتن یک ورودی و خروجی جذاب در کافی شاپ مواردی ست که می توان در کنار طرح و مدل میز و صندلی ها و دیوار کافی شاپ بر روی آنها نیز با وسواس و جدیت فراوان کار کرد. با توجه به مغازه شما نوع نورپردازی داخلی مغازه از اهمیت بالایی برخوردار است که در انجام آن دقت زیادی به خرج دهید.

دکوراسیون داخلی مغازه شما شامل، طراحی سقف و نورپردازی آن، نورپردازی داخل مغازه و محصولات، کاغذ دیواری یا پتینه، بسته به نوع محصول شما ویترین، باکس و یا هر نوع طراحی برای نشان دادن محصول شما و چیدمان وسایل است. همچنین می توان با قرار دادن کالاها و اجناس جذاب در نقطه پایانی مسیر اول، آنها را برای مشاهده سایر اجناس به سمت مسیر دیگر هدایت کرد. در طراحی مغازه دکوراسیون داخلی بسیار پر اهمیت است اما آنچه که در وهله ی اول مشتری را به مغازه ی شما نزدیک می کند، نمای مغازه است. طراحی این بخش نیز بنا بر کارکرد آن مغازه بسیار مهم بوده چرا که بعد از جذب مشتری و حضور او در مغازه، فضای داخلی باید به عنوان القا کننده یک حس خوب در ذهن مخاطب بسیار تاثیر گذار باشد. دکوراسیون مغازه کوچک با توجه به متراژ کم فضای داخلی آن کمی دشوار و چالش بر انگیز به نظر می رسد.

طراحی نمای مغازه باید به صورتی خلاقانه انجام گیرد تا در جلب نظر مشتری شما و فروش بیشتر شما کمک کند. تمام این موارد به خلاقیت شما در ارائه محصول شما وابسته است. است که برای تاثیرگذاری بایستی هر کدام از این موارد به درستی انتخاب شوند تا دسترسی ها را آسان و فضایی کارآمد و متناسبی خلق نمایند. در اغلب مغازه ها یا فروشگاه ها دیده می شود که از بهترین و شیک ترین لوازم دکوراسیون که در عین حال گران قیمت هم هستند استفاده می شود ولی با این وجود باز هم در جذب مشتری موفق نبوده اند. به عبارت دیگر کاری که فروشنده یک مغازه با حفظ پرستیژ و ظاهر سنگین و شیک خود قادر به انجام آن نیست، یک ویترین با طراحی درست و اصولی خود به خوبی از پس آن بر می آید. فضای داخلی بوتیک مردانه معمولا ساده و در عین حال شیک با نورپردازی های متنوع است. دکوراسیون اسکاندیناوی: این سبک در طراحی داخلی مغازه در واقع نشان دهنده ساده بودن زندگی مردم شمال اروپا می باشد. با سبک طراحی و محیط تناسب و هماهنگی داشته باشد. حجم و تناسب اجسام: این اصل بیانگر این است که اندازه و ابعاد اشیا به گونه ای انتخاب شوند که بیشترین هماهنگی و تناسب را با یکدیگر داشته باشند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از دکوراسیون داخلی مغازه سنتی دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

ایندکسر