برنامه توجهی که افراد مشکوک به مراقبه را به خود جلب می کند


پیمایش آسان • مدت زمان انعطاف پذیر برنامه • طیف گسترده ای از مربیان و موضوعات • دو زبانه

گزینه ای برای دسک تاپ یا AppleTV وجود ندارد • ممکن است قیمت متخصصان جدید را به توجه ترغیب نکند

MyLife طیف گسترده ای از مراقبه های آرام را برای مبتدیان و باتجربه ترین پزشکان ارائه می دهد. این برنامه یافتن زمان برای سلف سرویس را آسان می کند.

گاهی نفس کشیدن را فراموش می کنم. این یک اعتراف شرم آور است ، اما من می دانم که تنها نیستم. یک بار دوستی مرا به کلاس تنفسی برد – و من موفق نشدم! آنجا طبق دستورات معلم در اتاق توزیع شدیم ، اما حتی وقتی تنفس تنها چیزی بود که باید روی آن تمرکز می کردم ، فراموش کردم این کار را انجام دهم. معلم بی تاب بود و روبروی من نشسته بود تا هر وقت لازم باشد اعلام کند “نفس نمی کشید”.

نفس کشیدن اساس یوگا است و برای افرادی مثل من که فواید آن را می دانند اما هنوز هم نمی توانند برای انجام این کار وقت و تمرکز پیدا کنند ، خبر خوب این است: برنامه ای برای این کار وجود دارد. در واقع ، برنامه های زیادی برای این کار وجود دارد. اما اگر قبلاً تحت تأثیر زندگی و اهداف خود قرار گرفته اید ، چگونه می توانید وضعیت روانی خود را به یک برنامه کاربردی تلفنی کنترل شده توسط الگوریتم اعتماد کنید؟ من تعجب کردم که فهمیدم این برنامه ها چقدر می توانند موثر (و مقرون به صرفه) باشند.

یکی که برای iPhone و Android در دسترس است ، یک راهنمای شخصی بسیار مثر است. من بدلیل تجربه خود در برنامه های سلامتی و تناسب اندام تردید دارم ، وقتی کسی بالای سر من ایستاده بهترین کار را می کنم. این برنامه مرا برنده کرد. آسان است که با مشخصات خود تنظیم کنید ، که شامل اطلاعات اساسی است که برای شروع تجویز مدیتیشن های مختلف با راهنما استفاده می شود. همچنین می توانید آن را برنامه ریزی کنید تا به شما یادآوری کند هر روز چک کنید – اگرچه این مسئله برای من دشوار بود ، زیرا صرف نظر از زمانی که هنگام ورود اعلام کردم ، اولین پاسخ من همیشه “اکنون بود؟” اما من به آن شانه زدن نیاز داشتم.

در بهار گذشته ، در آغاز همه گیری ، من یک سمینار مدیریت استرس شرکت کرده بودم و تمرکز بر روی مهارت هایی بود که معرفی شدند. توجه با تمرکز بر لحظه فعلی ، محیط فعلی ، احساسات و حضور فیزیکی شما حاصل می شود. بنابراین ، مزایا شامل بهبود تمرکز ذهنی و تقویت توانایی شما در کنار آمدن با استرس هستند. برنامه MyLife واقعاً به من کمک کرد خودم را تحت کنترل درآورم و با هر روز استفاده از آن ، عادت های عمومی ذهنم بهبود می یابد.

هر جلسه مراقبه با MyLife با یک فوری شروع به تنفس 10 ثانیه ای می کند. سپس از شما می پرسند که از نظر جسمی و احساسی چه احساسی دارید. سپس روی دکمه های مختلفی ضربه می زنید که نمایانگر هر احساسی هستند و برنامه MyLife با ارائه منویی از مراقبه های شخصی برای آن روز ، به کار خود ادامه می دهد. بعضی فقط سه دقیقه هستند و بعضی دیگر خیلی بیشتر. بیشتر آنها با انتخاب مدت زمان ارائه می شوند و به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی در دسترس هستند.

روز اول من چیزی شبیه به این شروع کرد:


تصویر: عکس صفحه: Mylife

MyLife Review: برنامه توجهی که افراد مشکوک به مراقبه را به خود جلب می کند

تصویر: صفحه نمایش: MYLIFE

MyLife Review: برنامه توجهی که افراد مشکوک به مراقبه را به خود جلب می کند

تصویر: صفحه نمایش: MYLIFE

MyLife Review: برنامه توجهی که افراد مشکوک به مراقبه را به خود جلب می کند

تصویر: صفحه نمایش: MYLIFE

MyLife Review: برنامه توجهی که افراد مشکوک به مراقبه را به خود جلب می کند

تصویر: صفحه نمایش: MYLIFE

MyLife Review: برنامه توجهی که افراد مشکوک به مراقبه را به خود جلب می کند

تصویر: صفحه نمایش: MYLIFE

بعد از چند روز ، تصمیم گرفتم کمی مسائل را اشتباه بگیرم. به جای انتخاب احساساتی که دامنه محدودیت از حواس پرتی را تغییر دهد ، احساسات مثبت کمی را انتخاب کردم. برنامه MyLife و دستورالعمل های آن حتی بهتر شده اند (که باعث شد من فکر کنم آیا مغز آگاهانه خودم به طور پیش فرض احساسات را افسرده می کند ، حتی اگر هسته من خیلی بهتر عمل کند).

MyLife Review: برنامه توجهی که افراد مشکوک به مراقبه را به خود جلب می کند

تصویر: صفحه نمایش: MYLIFE

MyLife Review: برنامه توجهی که افراد مشکوک به مراقبه را به خود جلب می کند

تصویر: صفحه نمایش: MYLIFE

MyLife Review: برنامه توجهی که افراد مشکوک به مراقبه را به خود جلب می کند

تصویر: صفحه نمایش: MYLIFE

MyLife Review: برنامه توجهی که افراد مشکوک به مراقبه را به خود جلب می کند

تصویر: صفحه نمایش: MYLIFE

MyLife Review: برنامه توجهی که افراد مشکوک به مراقبه را به خود جلب می کند

تصویر: صفحه نمایش: MYLIFE

MyLife Review: برنامه توجهی که افراد مشکوک به مراقبه را به خود جلب می کند

تصویر: صفحه نمایش: MYLIFE

یکی از تغییرات چشمگیر در این گروه جدید از مراقبه ها ، جهت بررسی همدلی با دیگران بود. مربیان به جای اصرار به من برای یافتن رهایی با تمرکز کامل بر خوداندیشی ، به من پیشنهاد دادند که به شخص دیگری فکر کنم ، حتی شاید کسی را که با او مخالفم. برای من (مبتدی) این بینش بود که فهمیدم مدیتیشن می تواند شامل فکر کردن در مورد دیگران باشد ، حتی کسانی که ممکن است مخالف من باشند. از صدا کردن uu-uu متنفرم ، اما این مراقبه ها باعث می شود احساس انرژی و آرامش خاصی داشته باشم.

اگر از قبل احساس بزرگی می کردم یا می خواستم وانمود کنم که هستم چه می کنم؟ برای این امر مراقبه های مناسبی نیز انجام شد.

MyLife Review: برنامه توجهی که افراد مشکوک به مراقبه را به خود جلب می کند

تصویر: صفحه نمایش: MYLIFE

MyLife Review: برنامه توجهی که افراد مشکوک به مراقبه را به خود جلب می کند

تصویر: صفحه نمایش: MYLIFE

MyLife Review: برنامه توجهی که افراد مشکوک به مراقبه را به خود جلب می کند

تصویر: صفحه نمایش: MYLIFE

MyLife Review: برنامه توجهی که افراد مشکوک به مراقبه را به خود جلب می کند

تصویر: صفحه نمایش: MYLIFE

با انتخاب مراقبه برای شادی ، نکته اولیه آنقدر مستقیم بود که مرا شگفت زده کرد: “کمی به فکر شادی بپردازید.” در میان این بیماری همه گیر ، این دستورالعمل ها باعث خراب شدن من شد. آخرین باری که فکر کردم درمورد شادی ، در مورد همه چیز کی بود؟ اکنون بیش از هر زمان دیگری ، آسان است که گرفتار ناامیدی یا سکون شود ، حتی بدون اینکه خود متوجه شود. اگر به ما ساده گفته شود که متفاوت فکر کنیم ، در واقع می تواند به ما کمک کند از سوراخ خارج شویم.

تا کنون ، من آنقدر با برنامه یا بالعکس هماهنگ بوده ام که به سختی در مورد سایر مواردی که ارائه می دهد تحقیق کرده ام. اما موارد بیشتری وجود دارد. در سفر ، می توانید یک سری موضوعی از مراقبه ها و صحبت های آموزنده را بررسی کنید تا شما را در مشکلات بهتر خوابیدن ، ابزار پاسخ به ضربه ، والدین با دقت و سایر اهداف سبک زندگی راهنمایی کند. این کمی شبیه شرکت در یک سری سمینارها است ، اما با توجه به امنیت خانه خود ، بر اساس برنامه شما ، و هر آهنگ در اینجا شامل مکالمات با متخصصان مجاز مانند جراح عمومی کالیفرنیا در مورد چگونگی یافتن “منطقه امن” شما است. (احتیاط: خصوصاً کسانی که ضربه روحی را تجربه کرده اند. کسانی که دچار آن شده اند ممکن است بخواهند تنظیماتی از قبیل وقفه ، یافتن روشهایی را که شامل حرکت است یا تمرکز روی چیز دیگری غیر از نفس خود مانند صداهای اطراف را انجام دهند.)

MyLife Review: برنامه توجهی که افراد مشکوک به مراقبه را به خود جلب می کند

تصویر: صفحه نمایش: MYLIFE

MyLife Review: برنامه توجهی که افراد مشکوک به مراقبه را به خود جلب می کند

تصویر: صفحه نمایش: MYLIFE

در بخش تحقیق ، شما همچنین می توانید مجموعه هایی از آهنگهای خاص را که با موضوعات خاصی سروکار دارند ، مانند Calm Covid-19 Anxiety ، For the Color Youth، For Latinx Youth و Just Starting Started.

MyLife Review: برنامه توجهی که افراد مشکوک به مراقبه را به خود جلب می کند

تصویر: صفحه نمایش: MYLIFE

MyLife Review: برنامه توجهی که افراد مشکوک به مراقبه را به خود جلب می کند

تصویر: صفحه نمایش: MYLIFE

اما من هنوز فقط از الگوریتم به ظاهر بصری MyLife ، که امروز مراقبه با حیوانات خانگی و حیوانات را ارائه می دهد ، متعجب شده ام. همانطور که در خانه های سگ های خیابان سابق خود نشسته بودم ، فکر کردم آیا به برنامه گفته ام که سگ هستم؟ من اینطور فکر نمی کنم. اکنون به اندازه کافی آرام هستم تا از جنون مهارت های ذهن خواندن برنامه جلوگیری کنم. من مستقیماً به سراغ مراقبه رفتم و سگهایم در کنارم بودند و به خودم اجازه دادم که فقط کنار آنها باشم ، برایشان آرزوی خوشبختی کنم و به حیوانات دیگری فکر کنم که ممکن است شخصاً آنها را نشناسیم یا شاید آنها را نشناسیم.

نفس! چه اتفاقی برای من افتاد !؟ هنوز کمی احساس نفخ می کنم ، اما ممکن است گیر افتاده باشم.

درباره مراقبه بیشتر بخوانید




منبع: salamati-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>