برندگان و بازندگان EV در سال 2020

[ad_1]

وسایل نقلیه الکتریکی کاملاً یک ساله بودند. سهام تسلا جهش کرد. وعده های مدل های جدید الکتریکی از لیست طولانی تولیدکنندگان خودروهای قدیمی مانند GM ، تویوتا ، BMW ، نیسان و حتی برند لوکس بنتلی حاصل شد. شرکت های تازه کار Plucky اولین محصولات خود را با طیف گسترده ای ارائه دادند.

برخی از شکست های سخت نیز وجود داشت. بیماری همه گیر با تعطیلی کارخانه ها و اخراج کارگران ، نقاط ضعف برخی شرکت ها را تشدید کرده است. بسیاری از اتومبیل های الکتریکی که باید می آمدند یا برای اولین بار به تأخیر می افتادند شرکت های دیگر در معرض تامین کنندگان بیش از حد امیدوار کننده و ناکافی قرار گرفتند. (یا آیا سرمایه گذاران را فریب داده است؟)

همانطور که لیا مالوی ، رئیس تحقیق و توسعه گروه صنعت خودروسازی Cox Automotive Mobility ، در فراخوانی اخیر گفت ، “2020 باید سال باشد” برای اتومبیل های الکتریکی. در حالی که همه گیری مدت زمان زیادی طول کشید ، یک سال گذشت تا نشان دهد “رسیدن ماشین های الکتریکی”. و آنها رسیدند. اما نه بدون برخی از موانع اصلی.

آ گزارش های کاربر این نظرسنجی که روز پنجشنبه منتشر شد ، نشان داد که بیش از 70 درصد از 3،392 راننده آمریکایی مورد بررسی در ماه های جولای و آگوست ، کمترین علاقه را به مکمل EV به عنوان خرید یا اجاره بعدی خود دارند. این حتی بیشتر بود – 78 درصد ، برای رانندگان هزاره. مهمترین مشکلات جلوگیری از خرید خودروهای برقی عبارتند از: “کافی نبودن ایستگاههای شارژ عمومی” و “قیمت خرید”. (ارزان ترین گزینه برای مکمل های انتشار صفر موجود در ایالات متحده ، نیسان لیف با قیمت 31،600 دلار است.)

اما سد برق در حال خراب شدن است: در سال 2020 ، اعلامیه ها و برنامه های زیادی برای ایستگاه های شارژ بیشتر و نسل بعدی اتومبیل های الکتریکی وجود داشت.

اکنون بیشتر در مورد اینکه چه کسی بهترین EV است و تسلا تنها گزینه نیست. مالوی اشاره كرد كه طی چند سال آینده 11 شركت اتومبیل سازی سنتی با اتومبیل های الكتریكی روانه بازار می شوند. روزنامه وال استریت اخیراً 11 استارت آپ دیگر را تنها با EV لیست کرده و موفقیت تسلا را دنبال کرده است.

پس از آن فضای سیاسی وجود دارد. پیروزی رئیس جمهور بایدن یک پیروزی برای EV بود. انتظار می رود چند سال آینده برای استقرار وسایل نقلیه الکتریکی با انگیزه بیشتر برای خریداران و شارژ بهتر و زیرساخت های انرژی برای پشتیبانی از برق رسانی گسترده ، حتی بهتر باشد. ایالات دیگر اهداف جدید کالیفرنیا را برای فروش وسایل نقلیه الکتریکی دنبال می کنند ، همانطور که نیوجرسی قبلاً این کار را انجام داده است. نیک نیگرو ، بنیانگذار شرکت تجزیه و تحلیل داده Atlas Public Policy ، می بیند که سیاست به نفع خودروهای الکتریکی در حال گسترش در سراسر ایالات متحده است. وی در فراخوانی گفت: “این شتاب روشن است.”

با توجه به همه اینها ، ما به سال 2020 می پردازیم و اینکه کدام شرکت ها و اتومبیل ها برق را به جلو سوق داده اند. ما همچنین می فهمیم که همه گیر و سایر عوامل در حال مهار ترمز هستند.

برندگان

تسلا

تسلا با وجود تعطیلی کارخانه های چین و کالیفرنیا (که مدیر عامل شرکت الون ماسک علی رغم شیوع بیماری همه گیر افتتاح کرد) و ماسک که قراردادی با COVID-19 امضا کردند ، به با ارزش ترین شرکت خودروسازی در سال جاری تبدیل شد. هنوز هم بیشترین وسایل نقلیه را که تاکنون داشته تولید می کند و سودآور است. با اعلام روز باتری تسلا ، هنگامی که باتری تسلا ارزان قیمت اعلام شد ، هیجان و هیجان برای اتومبیل های الکتریکی متوقف شد ، که ماسک به معنای پس انداز کافی بود تا به زودی 25000 دلار تسلا ارائه دهد. رهبر EV سال قوی را با پیوستن به S&P 500 محدود کرد.

GMC هامر

برگشت GMC تصمیم گرفت هیولای هامر متوقف شده را بپذیرد و آن را به عنوان یک ابرخودروی تمام الکتریکی احیا کند. در حالی که اولین مدل تا سال آینده در اینجا حضور نخواهد داشت ، هامر جدید نشان می دهد که جنرال موتورز و صنعت در مورد روی آوردن به برق جدی هستند – و به زودی. اگر یک هامر عظیم الجثه بتواند با یک بار شارژ باتری 350 مایل مسافت را طی کند ، دیگران نیز می توانند این کار را انجام دهند.

فولکس واگن

تقاضا برای SUV های جمع و جور در ایالات متحده زیاد است و VW این هیجان را با ID.4 برق می بخشد. در ماه سپتامبر اعلام شد و انتظار می رود در اوایل سال 2021 وارد شود ، متوسطترین وسیله نقلیه 250 مایل دارای فضای یک SUV و قیمت مقرون به صرفه است. سرانجام ، مدل پایه از 35000 دلار آغاز می شود. در اروپا ، هاچ بک ID.3 جدید ، که در سپتامبر در آلمان به بازار عرضه شد ، به عنوان یک “بزرگتر” EV با قیمت مناسب مورد استقبال قرار گرفت و زمینه را برای ID.4 و VW های برقی بیشتر در ایالات متحده فراهم کرد. .

ولوو

شارژ XC40 اولین وسیله نقلیه الکتریکی ولوو است.

شارژ XC40 اولین وسیله نقلیه الکتریکی ولوو است.

ولوو بی سر و صدا با برنامه های پیشگام برقی سازی خود به جلو حرکت کرده است. اولین SUV تمام برقی آن ، XC40 Recharge ، طبق برنامه پیش رفت و تحویل آن در ژانویه 2021 آغاز شد. این شرکت تا سال 2025 هر ساله یک خودروی الکتریکی را به مجموعه خود اضافه خواهد کرد.

پاک کردن

یک اتومبیل لوکس جدید در راه است.

یک اتومبیل لوکس جدید در راه است.

علی رغم نمایش همه گیر در نمایشگاه نیویورک ، لوسید جدید مستقر در Bay Area EV با تولید اولین اتومبیل خود به نام Air پیش رفت. سال گذشته کارخانه جدیدی در آریزونا احداث شد و تولید اولین نسخه سدان لوکس لوکس 169000 دلاری در حال انجام است. نسخه پایه با نام Air Pure با قیمت 77 هزار و 400 دلار قرار است در سال 2022 وارد بازار شود.

جنرال موتورز

در حالی که برخی از اتومبیل های الکتریکی متعلق به جنرال موتورز دارای موانع مربوط به همه گیری بودند ، مانند SUV کادیلاک Lyriq و Chevy Bolt ، GM به طور کلی برنامه های بزرگ برق را اعمال کرد. این شرکت از یک پیکاپ الکتریکی Chevy و 20 مدل الکتریکی مختلف (و سلول سوختی هیدروژن) برای 2023 خبر داد. همچنین از معامله با کامیون برقی نیکولا مستقر در آریزونا جلوگیری کرد ، که پس از مشخص شدن EV آنقدر که ادعا کردم فناوری الکتریکی ندارم.

بازنده ها

Никола Язовец

اگرچه برنامه های پیکاپ نیکولا پس از کشف به عنوان کلاهبرداری بالقوه خنثی شد ، اما این شرکت هنوز هم با سایر ایده های تجاری خود برای یک نیمه کامیون هیدروژنی-الکتریکی تا حدودی در سطح کار باقی مانده است. اما مرگ پیکاپ آبی برق Badger او ضربه بزرگی بود. مدیرعامل استعفا داد ، جنرال موتورز از یک معامله بزرگ کنار کشید و سهام به پایین رسید.

بایتون

شرکت EV چینی ، معروف به صفحه داشبورد عظیم خود ، بیشترین آسیب را در طول بیماری همه گیر دیده است. در اواخر ماه ژوئن ، این شرکت 6 ماه توقف تولید SUV الکتریکی M-Byte خود را اعلام کرد. مشکلات مالی او از زمانی آغاز شد که COVID-19 برای اولین بار به چین برخورد کرد و بر نیروی کار تأثیر منفی گذاشت. قرار بود این SUV در پایان سال جاری میلادی در چین به بازار بیاید و در سال 2021 وارد ایالات متحده شود. اکنون به نظر می رسد یک تاخیر نامحدود است.

ریویایی

COVID-19 به معنای کاهش سرعت وانت Rivian است که توسط آمازون پشتیبانی می شود. اکنون انتظار می رود که به جای پایان سال جاری ، در اواخر سال 2021 وارد شود. اما همه چیز در سال 2020 خبر بدی نبود. قبل از همه گیری ، راه اندازی مستقر در میشیگان 1000 شغل کارخانه برای EVS اضافه کرد. نسخه اولیه وانت Rivian R1T در مجموعه مستند Apple TV + توسط Ewan McGregor ارائه شد راه طولانی.

چوی بولت

Cms٪ 252f2020٪ 252f12٪ 252fa604f6d5 765c e73f٪ ​​252fthumb٪ 252f00001.jpg٪ 252f930x520.jpg؟  امضا = wwv66lkykmokyhymthg4y9x2ihk = & source = https٪ 3a٪ 2f٪ 2fvdist.aws

هرکسی که مشتاق ارتقا Che Chevy Bolt برای اولین مدل EV خود است باید منتظر آن بماند. آخرین نسخه از سدان EV قرار بود تا سال 2021 به موقع وارد شود ، اما به دلیل تأخیرهای مربوط به COVID یک سال به تعویق افتاد. فرض بر این است که نسخه Bolt EV جمع و جور با اندازه SUV هنوز برای سال 2022 برنامه ریزی شده است.



[ad_2]

منبع: salamati-khabar.ir