“بسیاری از جهل باید اتفاق بیفتد”


سری Mashable’s Good Society در ماه جاری با یک پانل تخصصی دیگر درباره غذا برای آینده ادامه دارد ، که شامل رژیم های غذایی است – آنچه می خوریم ، چگونه آن را دریافت می کنیم و آیا برای ما و کره زمین مفید است یا خیر – در زمینه تغییر اقلیم.

مجری کریس تیلور ، سردبیر ارشد Mashable ، تیمی متشکل از چهار متخصص در زمینه غذا ، آموزش غذا و تحلیل رفتار مصرف کننده به آن پیوست.

پگی چان مستقر در هنگ کنگ ، سرآشپز و مدیر Nectar Integrative Dining ، یک رستوران متخصص در غذاهای گیاهی و تغذیه پایدار بود. چان اخیراً Grassroots Initiative Consultancy را تاسیس کرده است ، شبکه ای که غذاخوری های پایدار و وکلا را به هم متصل می کند.

کلی مک گلینچی ، رئیس هیئت مدیره Slow Food New York و بنیانگذار Table & Tilth ، یک شرکت مشاوره پایداری مواد غذایی است. McGlinchey متخصص در باغبانی شهری و پایداری مواد غذایی برای حفظ رژیم های سنتی است.

براندون مک فادن استادیار گروه اقتصاد کاربردی و آمار دانشگاه دلاور است و نحوه انتخاب و درک غذای مصرف کنندگان را مطالعه می کند.

و سوفی اتوود ، تحلیلگر ارشد رفتاری در آزمایشگاه خرید بهتر موسسه منابع جهانی ، تجربه خود را در زمینه ارتقا cho انتخاب مواد غذایی گیاهی و کاهش ضایعات خانگی ارائه داد.

شرکت کنندگان در این بحث مجدداً تأکید کردند که تغییرات آب و هوایی ارتباط مستقیمی با نحوه تولید و مصرف غذای ما دارد.

چان خاطرنشان کرد که تا 37 درصد از انتشار گازهای گلخانه ای که به تغییرات آب و هوایی کمک می کنند از سیستم غذایی به طور کلی ، از جمله استفاده از زمین و حمل و نقل ناشی می شود. این طبق گزارش سازمان ملل برای سال 2019 است. به گفته چان ، بهترین راه برای مقابله با این امر آموزش بهتر است. چان گفت: “ما می دانیم که یک شکاف دانش وجود دارد.” “آنچه ما در اینجا در مورد آن صحبت می كنیم آموزش داده نمی شود … آنچه ما واقعاً باید انجام دهیم اطمینان از سواد غذایی برای هر فرد است ، از جوانان شروع می شود و به مدارس مهمان نوازی و آشپزی می رویم.”

مک گلینچی توضیح داد که این دهه برای مقابله با تأثیری که سیستم های غذایی و کاربری اراضی بر تخریب اقلیم دارند بسیار مهم است. مکگلینچی گفت: “احساس فوریت هر سال بیشتر می شود.” “خلاصه کردن آن کار بزرگی است.”

این گفتگو سپس به بحث درباره انتخاب مصرف کننده فردی مبدل شد ، از مزایا و معایب منابع پروتئین جایگزین ، قابلیت های شیر ، تأثیر باغبانی فردی در شهر و قدرت فرصت های بازاریابی پایدار.

اتوود توضیح داد که هنگام تصمیم گیری ، به ویژه هنگام خرید غذا ، به شدت تحت تأثیر محیط خود هستیم. مصرف کنندگان در مواجهه با انتخاب عظیمی در سوپرمارکت ها و رستوران ها به راه حل های سریع و اغلب ناآگاهانه اعتماد می کنند. اتوود گفت ، هنگامی که شما گزینه های غذایی را انتخاب می کنید ، “تلاش برای تبدیل قصد به عمل می تواند بسیار دشوار باشد”.

مک فادن بر این باور است که ارائه اطلاعات واضح به مشتریان در مورد تأثیرات زیست محیطی مواد غذایی قبل از خرید می تواند به اطلاع بهتر مصرف کنندگان هنگام تصمیم گیری کمک کند. با این حال ، در نهایت ، او معتقد است که مشکل غذا و تغییرات آب و هوایی به یک مسئله اقدام جمعی برمی گردد. “عملکرد فردی من تفاوت زیادی ایجاد نمی کند – من نیاز دارم که افراد دیگر این کار را با من انجام دهند تا تغییری ایجاد کنم.”

تیلور با پرسیدن از پانل چگونه پیش بینی می کنند گفتگوهای آینده در مورد پایداری غذا را انجام دهند ، بحث را پایان داد

چان گفت که تمرکز باید بر روی افزودن برچسب های کربن به مواد غذایی ، استفاده از فرصت های پایدار در رستوران ها و راه حل های فناوری برای شفافیت بیشتر باشد. مک گلینچی موافقت کرد و افزود که باغبانی و جلبک های خوراکی از راه حل های کم استفاده برای بسیاری از مشکلات ذکر شده هستند.

مک فادن امیدوار است که شرکت ها همچنان در جستجوی بهترین راه ها برای فروش گزینه های غذایی پایدار به مصرف کنندگان و یافتن برنامه های جایگزین برای مواردی مانند ضایعات غذا باشند. و اتوود به آینده ای می نگرد که در آن رژیم های گیاهی برای حمایت از جمعیت رو به رشد جهان “اتخاذ انبوه” وجود داشته باشد.




منبع: salamati-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>