تمرینات روزانه جدید برای مبتدیان ، اما موسیقی وحشتناک است


این یک فصل جشن بود ، بر خلاف هر فصل دیگر ، و در عین حال یک چیز ثابت ماند: من فقدان وقت و انگیزه آموزش را دیدم. من قصد داشتم برای دوقلوهای 4 ساله ام چیزها را شاد و روشن کنم ، در حالی که با اضطراب شاهد رشد موارد COVID در شهرمان با سرعت نگران کننده بود. شروع به حلق آویز کردن کوکی ها و کاکائو داغ کردم ، گویا این وظیفه من بود.

در تمام تابستان و پاییز ، من از زمانی که برای کار به مسافرت می رفتم برای پیاده روی با سگهایم استفاده می کردم و طول دویدن هایم را بیشتر می کردم. من قبل از بچه دوباره حالت عالی داشتم. از روز ترکیه ، همه چیز به جهنم تبدیل شده است. همه گیری بسیار تغییر کرده است ، اما فصل تعطیلات هنوز هم ظاهراً برای تناسب اندام کریپتونیت است.

تمرینات روزانه جدید • پخش جریانی یا بارگیری • طیف گسترده ای از سبک های رانندگی • سازگار با بسیاری از دستگاه ها • مدرسان مختلفی که دارای گواهینامه هستند

دنبال کردن سخت است • موسیقی وحشتناک است

برنامه های تناسب اندام شخصی و متنوع بدان معنی است که کاربران مبتدی و متوسط ​​هرگز از راه های آموزش با اشتراک (حق بیمه) بی بهره نخواهند ماند.

وارد برنامه Daily Burn شوید که شعار آن “Get Fit” باشد. خوش بگذره. تکرار. “در نگاه اول ، تقریباً به طرز مسخره آماتوری نسبت به خودم احساس آماتوری کردم. اما با یک دوره آزمایشی 30 روزه رایگان – که برای ادامه کار من تا سال جدید کافی است – تصمیم گرفتم که استفاده از برنامه تناسب اندام صدمه ای نبیند.

ما برای شروع آماده می شویم

این قسمت آسان است: فقط سن ، وزن و جنسیت خود را وارد کنید (در صورت تمایل) ، سپس چند مورد اضافی را پر کنید: امیدوارید چند تمرین در هفته انجام دهید؟ سطح تناسب اندام شما چقدر است؟ چگونه دوست دارید حرکت کنید؟

این برنامه به سرعت لیستی از تمرینات پیشنهادی را برای شما آماده می کند. من عناوین زیادی را در رشته های پیلاتس ، یوگا ، آموزش مدار و میله دریافت کردم ، حالت هایی که هنگام آموزش بیرون از من انتخاب کردم.

می توانید تمرینات خود را یکی یکی انتخاب کنید یا اگر تمایل به انتخاب دارید برنامه ای را انتخاب کنید که شما را در طی چندین هفته تمرینات پیشرونده راهنمایی کند.

برای پاسخگویی و انگیزه ، این برنامه کالری شما را محاسبه می کند (البته کاملاً نادرست ، زیرا اطلاعات پایه ای که وارد می کنید در سطح ورودی است و چیزی برای اندازه گیری ضربان قلب شما وجود ندارد) ، و اگر خسته هستید به شما پیشنهاد می دهد که به شما پینگ بدهد.

چه هزینه ای برای شما خواهد داشت؟

بعد از ماه آزمایشی ، این مبلغ 14.95 دلار در ماه برای اشتراک اولیه است (بیشتر شما یک تمرین روزانه و نکات تغذیه ای جدید دریافت می کنید) یا 26.95 دلار برای یک حق بیمه ، که به شما امکان دسترسی به آرشیو کامل و تمرین را می دهد.

خود آموزش

دوست ندارم به من گفته شود چه کاری باید انجام دهم (هیچ برنامه آموزشی از قبل تعیین شده ای برای من وجود ندارد) ، بنابراین ماجراجویی خودم را انتخاب کردم.

روز 1: دیر شده بود و من خسته شده بودم. من Intro to Pilates Two را انتخاب کردم ، یک تمرین 20 دقیقه ای که به عنوان میانه رو ذکر شده است. مربی ، آندره ، بلافاصله من را استراق سمع می کند: بور ، لاغر ، در یک اینچ از زندگی اش. وقتی شام را می پختم ، دندانهایش را می فشارم.

آیا می دانید آنها درباره ارزیابی نکردن کتاب روی جلد چه می گویند؟ بله ، خوب … بعضی اوقات برداشت های اول درست است. آندره خیلی سریع تمرینات را پشت سر گذاشت. اگر سالها دامپزشک پیلاتس نبودم ، کاملاً گم می شدم. من ادامه دادم ، البته کمی با تب و تاب ، اما بیهوده: سرانجام ، هیچ چیز نسوزید.


تصویر: عکس صفحه: سارا فرانکلین

با عصبانیت تایمر آشپزخانه ام را بررسی کردم – شام هنوز به زمان لازم در اجاق نیاز داشت – و برای چیز دیگری پیمایش کردم. کمر و رانهایم از نشستن محکم بودند ، بنابراین روی فیلم آموزش یوگا “Hip to It” از بریتنی کلیک کردم که یک کشش 15 دقیقه ای است. من بلافاصله دوستش داشتم او با پنجه های ناخوشایند و بدون هیچ اثری از صدای تنفس ناخوشایند او فر شده بود. به نظر می رسید این تمرین برای من ساخته شده است: یک تمرین کننده 20 ساله یوگا ، بدون سنت و آگاهی کامل از وضعیت ها و بدون حوصله و وقت. وی پس از یک دقیقه گرم شدن گربه / گاو در فیلم ، دستور داد: “بیایید مستقیم به رانها برویم.” با تکیه به مارمولک ، از لذت و آرامش ناله کردم. من دوست دارم در حین تمرین یوگا عمیق و سریع راه بروم و بریتنی ترانه من را خواند.

مرور روزانه سوختگی: تمرینات روزانه جدید برای مبتدیان ، اما موسیقی وحشتناک است

تصویر: عکس صفحه: سارا فرانکلین

به هر حال ، نمی توانم بگویم که احساس خستگی ویژه ای کرده ام ، اما احساس آرامش بیشتری کردم ، که معنی آن چیزی است. شک دارم اگر یک یا دو مورد در مورد وضعیت یوگا نمی دانستم ، می توانم ادامه دهم و این ، می توانم بگویم ، یک مشکل مداوم در تمرین Daily Burn است. از لحاظ تئوریک ، آنها در هر سطحی قرار دارند ، اما به نظر می رسد مربیان آنقدر روی حرکت شما در یک تمرین سریع متمرکز هستند که دستورالعمل ها و فرم را محدود می کنند ، که اگر نباشد آسیب ببیند منجر به ناامیدی می شود.

روز 2: انرژی بیشتر. من روی تب Sweat Session ها کلیک کردم و فیلترم را روی “سخت” تنظیم کردم. بیشتر گزینه ها به تجهیزات نیاز داشتند – عمدتا وزن آزاد یا کمربند – و اگرچه هر دو را داشتم ، اما نمی خواستم آنها را حفاری کنم. با لغزش به سمت راست ، با متیو ، یک تمرین 20 دقیقه ای که قول می داد بیش از 150 کالری بسوزانید ، به Total Body Tune-Up رسیدم. چیزی در این ریاضیات جمع نشده است: 20 دقیقه حرکت در بالاترین سطح باید خیلی بیشتر از آن باشد. اما ترس خود را برطرف کردم و پریدم.

مرور روزانه سوختگی: تمرینات روزانه جدید برای مبتدیان ، اما موسیقی وحشتناک است

تصویر: عکس صفحه: سارا فرانکلین

خود متیو بدون میله خوش خلق بود. او فقط آنچه را که باید بشنوم به من گفت ، مرا در جاهای مناسب تشویق کرد (یعنی پرش ستاره ، از آنها متنفرم!) ، در غیر این صورت او فقط با قورباغه ها پرید و خودش را با من انداخت. من از این تمرین لذت بردم ، حتی احساس کردم کاملاً به چالش کشیده شده ام ، مخصوصاً وقتی که به دور سوم مدار حرکت کردیم. تا اینکه بالاخره عرق کردم ، مشکلی حفظ نکردم. اگر این امر در تعیین سوختگی روزانه “دشوار” باشد ، شاخص های آن کنار گذاشته می شوند.

روز بعد ، “کل بدن سوزی” را از قسمت Pilates در فیلم های آموزشی ذکر شده به عنوان متوسط ​​انتخاب کردم. بیست دقیقه بعد احساس خوبی داشتم. بکا من را از طریق یک سری حرکات هدایت کرد که مرا متعجب کرد و من را روی انگشتان پا نگه داشت. من هم او را دوست داشتم: او صمیمی ، قوی ، اما نه خیلی لاغر بود ، لعنت به آن ، اگر من به شلوار آموزش راه راه جسورانه او حسادت نمی کردم. مشکل این است ، من فکر نمی کنم من آن را Pilates می نامم. من تنفس یوگای کونادلینی و همچنین کوهنوردان را قبل از پایان تمرین انجام دادم (خود بکا آن را “هنرهای بدنی” می نامد).

مرور روزانه سوختگی: تمرینات روزانه جدید برای مبتدیان ، اما موسیقی وحشتناک است

تصویر: عکس صفحه: سارا فرانکلین

خوب آیا ارزشش را دارد؟

فقط بعد از چند تمرین ، خودم را بی روح و بی اعتماد به برنامه دیدم. سطح شدت خاموش است (کجا تمرین سخت دیوانه وار برای مبارزه با شوهرم یا مبارزه با بی حوصلگی اوج با بچه های من وجود دارد؟) ، و موسیقی – ترکیب فنی – همیشه ضعیف است.

یک مبتدی ممکن است استفاده خوبی برای این برنامه تمرینی بداند ، زیرا راهنماهای دویدن استپ ، تردمیل و دویدن در فضای باز ، و همچنین طیف وسیعی از سبک های تمرینی ، تنوع ارائه می دهند و می توانند به اهداف تناسب اندام کمک کنند. من از مدت زمان کوتاه ترین تمرینات قدردانی کردم. تقریباً همه بین 15 تا 40 دقیقه وارد می شوند ، که این امر آنها را برای افراد مشغول مناسب می کند. برای مربی باتجربه تر ، این احتمالاً با چوب خشک و کاغذ بسته بندی مچاله شده ارائه می شود.

دانلود سوزاندن روزانه برنامه برای راه اندازی یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه. اشتراک Daily Burn از 14.95 دلار شروع می شود.




منبع: salamati-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>