جت پک و ماشین پرنده شما کجاست؟ در آینده شما نیست



به نظر می رسد که اتومبیل های پرنده برقی نور روز را خواهند دید. یک استارتاپ ژاپنی به نام SkyDrive با پشتیبانی تویوتا ، اولین پرواز سرنشین دار خود را در نمونه اولیه تک نفره خود در ماه آگوست به پایان رساند. از یک بازی ویدئویی 8 بیتی مانند یک موشک کوچک موشکی جذاب به نظر می رسد و 10 فوت در هوا پرواز می کند. هدف اصلی SkyDrive این بود که شعله های آتش المپیک توکیو را شعله ور کند ، اما همه گیری در این امر مداخله کرد. خواهیم دید که آیا سنت دیرینه اسباب بازی های پرنده برای انجام مراسم المپیک در بازی های به تعویق افتاده در تابستان ادامه خواهد داشت یا خیر.

در کوتاه مدت ، شغلی که SkyDrive دنبال می کند یک تاکسی هوایی شهری است ، مشابه تاکسی هوایی خودمختار که در دبی نشان داده شده است. اما سخت است که ببینیم آنها چه کاری می توانند انجام دهند ، و هلی کوپترها نمی توانند کمک کنند اما با هزینه بالاتر سرعت بیشتری (تا 180 مایل در ساعت) را دارند. سریعتر از هلی کوپتر ، اما کندتر از هواپیمای شخصی: باز هم ، واقعاً کجا نیازی است؟ در سال 2019 ، تحلیلگران خوش بین مورگان استنلی پیش بینی کردند که تاکسی های هوای شهری در بازاری با ارزش بین 1.4 تریلیون دلار تا 2.9 تریلیون دلار در سال تا سال 2040 رقابت کنند. اما اگر پاداش های ماندن در بازار بسیار بالا بود ، آیا اوبر بخش تاکسی هوایی خود را به فروش می رساند؟

در نتیجه ، احتمالاً داستان هشدار Terrafugia ، یک شرکت هواپیمایی مدیریت شده که از سال 2007 در آن کار کرده ام ، بسیار بیشتر است. انتظارات برای خودروی فیبر کربنی آن ، Transition ، زیاد بود. این شرکت در ابتدا قول تحویل را در سال 2011 داد. از آن زمان به بعد ، تأخیرها و نمونه های اولیه جدید در دستور کار قرار گرفت. این قیمت از 194000 به بیش از 300،000 دلار افزایش یافت و Terrafugia به شرکت مادر ولوو فروخته شد. تا سال 2020 ، هیچ تغییری برای مشتریان وجود ندارد. حتی دورتر هواپیمای VTOL Terrafugia ، TF-X است که در حال حاضر برای آن برنامه ریزی شده بود.

من ممکن است اشتباه کنم شاید یکی از این شرکت ها به موفقیت در طراحی دست یابد که به جای بالا بردن قیمت محصولات آنها ، قیمت محصولات آنها را کاهش می دهد. شاید آنها بازار انبوه را هدف قرار دهند. شاید تصادفات اجتناب ناپذیر باعث دفع مصرف کنندگان نشود. ممکن است دچار سرگیجه نشویم. شاید نهادهای نظارتی و سرویس های امنیتی از تصور پر شدن آسمان با یازده سپتامبر بالقوه دیوانه نشوند.

من فکر می کنم حمل و نقل در آینده بسیار محکم تر بر روی زمین کاشته می شود یا دقیقاً بالای ریل با استفاده از فناوری maglev مانند قطار واقع در شانگهای در سال 2003 انجام می شود. با سرعت 268 مایل در ساعت. سریعترین قطار جهان ، همچنین کف را با این تاکسی های هوایی پاک می کند. ترفند بعدی چین قطار maglev است که با سرعت 372 مایل در ساعت دورتر و حتی سریعتر می رود. – موظف است رقابت بین المللی را برای ادامه کار تحریک کند. اگر تصمیم بگیریم که حمل و نقل عمومی پرسرعت آینده است ، پس آینده ماجرا است.

و آیا وقتی صحبت از اتومبیل های شخصی می شود ، آیا واقعاً جاده ها باید مثل الان تجربه بدی داشته باشند؟ شبکه ای از وسایل نقلیه خودمختار ، که همه با هم صحبت می کنند ، به طور قابل توجهی ازدحام را کاهش می دهد و نیاز به پرواز از طریق آن را کاهش می دهد. کمتر سفر به محل کار و کنفرانس ویدئویی بیشتر ، به لطف همه گیری ، نتایج محتمل برای بقیه قرن بیست و یکم نسبت به زیپ های بین جلسات تجاری در تاکسی های هوایی یا جت ها به نظر می رسد.

اما هی ، رویا ، سر هوا. شاید تا قرن 23 به آنجا برسید.




منبع: salamati-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>