[ad_1]
دولت فدرال در حال بررسی خلبان خودکار تسلا است.
اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها در گزارشی که اواخر هفته گذشته ارائه کرد ، اعلام کرد در حال بررسی 11 تصادف تسلا است که شامل خودروهای واکنش اولیه است که در طول شب پارک کرده و جاده را با موشک ، مخروط و سایر تجهیزات ایمنی مشخص کرده است. در این حوادث هفده نفر مجروح و یک نفر جان باخت.
به رانندگانی که از خلبان اتوماتیک استفاده می کنند دستور داده می شود که دستان خود را روی فرمان نگه دارند و در جاده نگاه کنند – الزاماتی که برخی از مالکان غیرمسئول تسلا نادیده می گیرند.
11 حادثه شناخته شده از سال 2018 در ایالات متحده رخ داده است. چهار مورد در سال جاری در کالیفرنیا ، فلوریدا ، میشیگان و تگزاس رخ داده است.
یکی از اولین تصادفات گزارش شده در لاگونا بیچ ، کالیفرنیا ، بخشی از مجموعه حوادث مربوط به وسایل نقلیه ثابت و خودروهای تسلا با خلبان خودکار بود که بیش از 50 مایل در ساعت حرکت می کردند.
تسلا از مشتریان می خواهد ماهانه 199 دلار برای “مدیریت کامل خود” پرداخت کنند
خلبان خودکار تسلا به عنوان یک سیستم سطح 2 در نظر گرفته می شود که در هر زمان نیاز به توجه راننده دارد. هیچ خودروی خودران در بازار موجود نیست که بتواند بدون دخالت انسان به طور کامل کار کند ، حتی اگر تسلا سیستم های کمکی خود را “خلبان خودکار” و “خودران کامل” نامیده باشد.
ما با تسلا تماس گرفتیم ، اما شرکت پاسخی نداد. تسلا ممکن است همچنان خلبان خودکار ارائه دهد زیرا اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه تحقیقات خود را آغاز می کند.
[ad_2]
منبع: salamati-khabar.ir