در اینجا آنچه شما باید در مورد Clubhouse بدانید آورده شده است

[ad_1]

شاید اسم کلاب هاوس را شنیده باشید. به سختی هستی پیوست خانه باشگاهی

دلیل این امر این است که پلتفرم جدید رسانه های اجتماعی شهرت خود را تا حدی مبتنی بر انحصار پذیری ساخته است. برای ورود به سیستم باید یک دعوت نامه ارائه دهید ، اگرچه ممکن است به زودی تغییر کند. در اینجا مواردی را که باید در مورد Clubhouse بدانید در صورتی که متوجه شدید به زودی از آن استفاده می کنید ، آورده شده است.

کلاب هاوس چیست؟

به طور خلاصه: Clubhouse یک برنامه رسانه اجتماعی مبتنی بر صدا است. این شرکت به عنوان “نوع جدیدی از کالاهای اجتماعی بر اساس صدا توصیف شده است [that] به مردم اجازه می دهد تا در همه جا صحبت کنند ، داستان بگویند ، ایده بسازند ، روابط دوستانه خود را تعمیق بخشند و با افراد جدید جالب در سراسر جهان ملاقات کنند. “

اساساً ، شما می توانید در چت های مختلف ، در موضوعات مختلف ، در چیزی مانند پادکست زنده و روان وارد و خارج شوید. شما فقط می توانید گوش دهید یا فکر خود را انتخاب کنید. کوکتل یا کلوپ را تصور کنید.

Vogue تجربه برنامه را به عنوان ترکیبی گیج کننده از مکالمه های زنده به سبک پادکست ، گفتگوی پانل ، فرصت های شبکه (برخی از افراد معقول در حال تغییر از “تأثیرگذار” به “ناظر” هستند) و استفاده سودآور در بسیاری از اتاق ها (قفل شده و خصوصی) است. گزینه ها ، بنابراین شما همچنین می توانید با دوستان خود گپ بزنید) ، برنامه رسانه های اجتماعی از تعاملات واقعی تقلید می کند. ”

با این حال ، صدا خود برنامه را ترک نمی کند. این قانون اساسی است: هیچ مکالمه ای ضبط نمی شود و ذخیره نمی شود.

چه کسی از آن استفاده می کند؟

این کلوپ با مشاهیر بزرگ است. در اطراف برنامه بچرخید و می توانید افرادی مانند اپرا ، کوین هارت ، دریک ، کریس راک یا اشتون کوچر را بشنوید. آنها حتی می توانند چت را میزبانی کنند. از برخی جهات ، این بخشی از جذابیت کلابهاوس است. این فرصت را دارید که با افراد مشهور و قدرتمند مکالمه های زشتی را بشنوید و حتی درگیر آنها شوید. Refinery29 این شبکه را دلیل اصلی محبوبیت روزافزون کلابهاوس عنوان کرد.

علاوه بر افراد مشهور ، این برنامه ظاهراً بر روی افرادی متمرکز شده است که آنها را یک مشتری نخبه می داند. از زمان راه اندازی آن در سال گذشته به یک نماد وضعیت برای انواع سیلیکون ولی تبدیل شده است. کل موضوع فقط با دعوت کاملا جدی گرفته شد. اما اکنون در حال رشد است. تیلور لورنز برای نیویورک تایمز در ماه دسامبر اعلام کرد که 600000 کاربر ثبت شده دارد و از افراد تأثیرگذار خواستگاری می کند.

کی اینکاررو انجام داد؟

پل دیویسون و روهان ست سال گذشته این برنامه را پیدا کردند. طبق ماه CNBC ، تا ماه مه ، حدود 100 میلیون دلار تخمین زده شد ، اگرچه در آن زمان فقط 1500 کاربر وجود داشت.

اختلاف چیست؟

Clubhouse در حال حاضر با سو abuse استفاده و تعدیل محتوا – یا کمبود آن – مشکلی دارد. پسندیدن بار خاطرنشان می شود که شکایات متعددی وجود دارد که Clubhouse اقدامات زیادی در جهت محافظت از مردم در برابر سو abuse استفاده نکرده است.

در ماه جولای ، The Verge نوشت که به نظر نمی رسد این برنامه دارای برنامه تعدیل محتوا باشد. به نظر می رسد اوضاع خیلی بهتر شده است. Vanity Fair در ماه دسامبر مقاله ای با جزئیات ماهیت زودگذر و فقط صدا Clubhouse نوشت و به این برنامه اجازه داد “به پناهگاه نیرومندها برای معاشقه با زن ستیزی و نژادپرستی تبدیل شود.” در پاسخ Vanity Fair آمده است که “این به صراحت همه انواع نژادپرستی ، سخنان نفرت انگیز و سو abuse استفاده را محکوم می کند ، همانطور که در دستورالعمل های جامعه ما و شرایط عمومی ذکر شده است ، و روش های اعتماد و امنیت برای بررسی و رسیدگی به هرگونه نقض این موارد در دست اقدام است.” قوانین ”

حالا چی؟

در حال حاضر مجاز نیستید بدون دعوت به Clubhouse بپیوندید. با این حال ، اگر کاربر آیفون هستید ، در صورت علاقه به این نوع موارد می توانید برنامه را بارگیری کرده و نام کاربری خود را رزرو کنید. اما این برنامه به وضوح قصد دارد به زودی برای عموم مردم گسترش یابد. او می گوید که به دو دلیل هنوز این کار را انجام نداده است: او می خواهد جامعه را به آرامی بسازد و می خواهد ویژگی هایی را تهیه کند که به آن کمک کند تا با افراد بیشتری کنار بیاید.

“ما در حال ساختن یک کلابهاوس هستیم هر کس و ما در تلاش هستیم که این کار را در اسرع وقت در جهان انجام دهیم. ”



[ad_2]

منبع: salamati-khabar.ir