رینگ پیستون چیست و چه وظیفه ای دارد ؟

1- صاف و یکدست : در شکل پایین همانطور که می بینید سطح بالای پیستون صاف و یکدست می باشد. در این شرایط که دیواره یا این که تراز جانبی حلقه به صورت شیبدار ساخته شده است، بایستی کناره تیز رینگ پیستون به سمت ذیل باشد تا زمان بالا رفتن پیستون، همین رینگ برروی لایه روغن موجود بر روی دیواره سیلندر لیز خورده و از جارو نمودن روغن های جداره سیلندر به سمت گوشه و کنار احتراق خودداری نماید و در زمان ذیل رفتن پیستون، کناره تیز حلقه که به سمت تحت می باشد مثل کناره یک شمشیر کار کرده و روغن های موجود برروی جداره سیلندر را تراشیده و به داخل پیستون و نهایتاً کارتل ارسال می کند.این گونه حلقه ها می بایست به عنوان دومین حلقه کمپرسی آیتم به کارگیری قرار گیرند . علل دارای پیدایش این مشکل آن می باشد که یا این که سوخت تزریقی به موتور بیش از ترازو رقیق بوده می باشد ، یا شمع های موتور از دسته خیلی گرم گزینش شده اند و یا این که این که سیستم جرقه موتور زودتر از موعد حتمی عمل می کند ( یعنی آدوانس می باشد ) و یا اینکه نسبت دانسیته به تناسب اکتان سوخت ، خیلی بالاست و یا این که به هیچ عنوان موتور ایراد کلی گرم شدن را دارد. یک عدد از عارضه ها این کارایی غیر صحیح میتواند شل بودن تسمه تایم یا از دربین رفتن دندانههای آن باشد. به همین علت توصیه می‌شود به جهت رفتن به مسیر های طولانی حتما آب رادیاتور را ارزیابی کنید. از چدن یا این که فولاد غالبا در ساختار پیستونهای موتورهای سنگین که به شتاب بسیار و عجله آنی نیاز ندارند استفاده میشود. مثل پراید های قبل از گونه یورو 4 و فلش های دیرین و اتومبیل هایی که سپس از تعمیر از پیستون های تازه به کارگیری کرده اند. توجه داشته باشید که تسمه تایم قبل از پاره شدن، صدای به خصوصی در موتور تولید می نماید که زمان شتابگیری اتومبیل اکثر مشهود میشود. اگزوز پراید همانند قبل دیگر دود تولید نمی شود. در صورتی که تسمه تایم مشکلی داشته باشد، موتور مجبور به کارایی اساسی شدت بیشتری است تا قطعات را پایین فشار به حرکت در بیاورد که در عاقبت اگزوز ماشین نسبت به حد معمول، دود بیشتری را ایجاد خواهد کرد. اگر روغن موتور نباشد، قطعات موتور در کوتاه مدت اصطکاک پیدا می‌کنند و از در بین میروند به این ترتیب روغن موتور یکی از بخش های مهم مهمی است که می بایست به آن دقت شود. نیروی ساخت شده در موتور به وسیله احتراق داخلی از پیستون به شاتون و آن‌گاه به میل لنگ منتقل می شود.این نیرو بوسیله دیسک و صفحه به گیر بکس و بوسیله تسمه تایم به میل سوپاپ و در غایت به سوپاپ ها منتقل می شود.البته تسمه تایم وظیفه چرخاندن واتر پمپ را نیز دارد.سر میل لنگ و میل سوپاپ و واتر پمپ نیز سه عدد دنده قرار گرفته اند که تسمه تایم بر روی آن‌ها قرار گرفته و می چرخد.وظیفه تسمه تایم تهیه و تنظیم دوران دقیق باز و بسته شدن سوپاپ ها و انجام 4عمل دارای مکش ، تراکم ،انفجار و تخلیه می باشد و این دوران باید خیلی ظریف باشد.اگر کوچکترین بهم ریختگی در همین زمان حادثه بیفتد ،موتور اتومبیل بد عمل می کند ،بد آغاز میخورد و در نهایت موتور گاز میخورد ولی بد و نماید حرکت میکند.در موتورهای احتراق داخلی به ادله متعلق بودن اجزای داخلی موتور باهم کارایی صحیح و هماهنگ همین قطعات از اهمیت بالایی برخوردار صدای پیستون موتور سیکلت است. این رینگ ها از چدن ساخته می شوند زیرا این فلز آلرژی مقداری نسبت به گرما از خویش نشان می دهد و قابلیت ارتجاعی لطف از خویش نشان می دهد . 3. البته در صورتی که ماشین از جای خویش حرکت نکرد تایم شما سلامت می باشد و می توانید دنبال ایراد دیگری بگردید. پیستون رینگ ها اهمیت مفاصل مورب هم برای فشار های فراتر از 15 توشه به کار گیری می شود. پیستون در موتورهای دو زمانه، برای هر سیکل حرکت موتور بایستی یکبار رفت و برگشت داشته باشد، براین اساس فشار بیشتری را تحمل میکند. 2. در موردها شدید جراحت به سر سیلندر و پیستون ها وارد شده و در اثر حرارت بالا و فشار سبب به شکاف شدن پیستون نیز میشود. ☑️ کدام یک از موردها ذیل در رابطه با پیستون صحیح هست ؟ یکی از از عوارض صحیح کار نکردن استارت خودرو می تواند به نیز تناول کردن زمانبندی گشوده و بسته شدن دریچه سوپاپها باشد که این امر سرانجام وجود یک تسمه تایم با نقص‌ در موتور است. به تعداد سیلندرهای یک موتور، پیستون در آن وجود دارد و هر چه تعداد سیلندرها و در نتیجه پیستونها بیشتر باشد توان موتور نیز بخش اعظم خواهد بود. 3. وجود یک گاید اضافی طراح را به جهت ایجاد جکهای اصلی کورس بلند،متقاعد می سازد. در موتور خودروهای سنگین از چدن نشکن به جهت ساخت رینگ حجمی ساخته میشود. ما حساس طراحی و ساخت این دو متاع توانسته ایم نقص‌ این موتور را بر طرف کنیم و مشکلات حساس همین موتور را بهبود ببخشیم. در خودروهایی که سیستم تایمینگ و سوپاپ آن‌ها متغیر می باشد ( در بخش تایمینگ به تفسیر آن پرداخته ایم ) برای خودداری از عکس العمل سوپاپ ها به پیستون ، شیارهایی بر طبق رخ سوپاپ در پیستون ایجاد کرده اند تا در صورتی که سوپاپ در زمان بالا بودن پیستون ، زیر بود ، اصلی پیستون عکس العمل piston 66 pen 15 نکند. سوله مکانیکی اهورا کلیدی به کارگیری از علم و تجربه خود و همینطور نسبت به نیاز مردن قطعاتی ساخته میباشد برای حل اختلال واشر زدن پژو 405 ، پرشیا و سمند که در ادامه اساسی آن آشنا میشوید. قابل کارگزاری بر بر روی ماشینهای سواری پژو پارس سمند و405 هستند. روغن اضافی بعد از آن از روش بریدگیهای بر روی رینگ به مخزن روغن داخل پوسته موتور برمی­گردد. برای خودداری از گالینگ شدن یا این که گیرپاژ شدن به گیریس آنتی سیز آغشته شده میباشد که از همین مدل گیریس به جهت اجزای کوره استعمال میکنند. چنانچه شما هر گونه سوالی در ارتباط با کجا و طریق به کار گیری از پیستون زانتیا ۱۸۰۰ دارید، می توانید اصلی ما در ورقه وب تماس بگیرید.

ایندکسر