قطر پیستون در منطقه سر از تمامی جا کاهش است. فشار داخلی مستمند اعمال نیروی قابل توجهی هست که بتواند رینگ پیستون را به قطر کوچکتری در آورد تا در شیار مربوطه جای بگیرد. همین عایق بندی اهمیت یک سری رینگ یا حلقه انجام می شود که در اطراف پیستون قرار می گیرد. رینگ پیستون عایق بندی محیط احتراق را از نحوه فشار داخلی و خارجی اعمال شده به آن برقرار میکند. رینگ فشاری محفظه احتراق را در علیه نشتی های حین احتراق عایق بندی میکند. حلقه پیستون همچنین میبایست عایق بندی قابل قبولی نسبت به لبه های شیار رینگ تولید کند. رینگ های پیستون دیزل ژنراتور محیط احتراق را عایق بندی کرده، حرارت را به جداره سیلندر منتقل نموده و مصرف روغن را در دست گرفتن میکنند. حلقه های پیستون دیزل ژنراتور به فعالیت رفته در موتورهای کوچک معمولا شامل حلقه فشاری، حلقه پاک کن (وایپر) و رینگ روغنی میشوند. پیستون های آهنگری شده در مقایسه با پیستون های ریخته گری متراکم خیس و محکم ترند و در دمای زیر تری کار می کنند زیرا گرما را خوب تر انتقال می دهند . واجب به ذکر می باشد در هنگام ایجاد شیار، شیار عمودی را کمی مایل ساخت می کنند تا سیلندر، دچار خط اتادگی نشود. گازهای احتراقی که از حلقه فشاری گریزو فرار کنند به وسیله حلقه وایپر متوقف میشوند. هنگامیکه ادغام سوخت و هوا مشتعل میشود، فشار ناشی از گازهای احتراق بر بر روی سر پیستون وارد میشود و پیستون را به سمت میل لنگ هل میدهد. فشار اعمال شده بر روی حلقه همین قطعه تقریبا دارای فشار گازهای احتراق متناسب است. فشار ناشی از گازهای احتراق باعث فشرده شدن حلقه به جداره سیلندر شده و به این شکل عایق تولید میشود. همین پخی کناره منجر پیچش حلقه پیستون در زمانی که فشار گاز احتراق از بر روی آن برداشته شود میگردد. انتهای تبارک کلیدی درزهای یاتاقان است که اصطکاک را به دست کم می رساند و مسافت مناسب روغن را مهم میل کروم روی میل لنگ نگهداری می کند. روغن مازاد بعد از شیوه بریدگیهای بر روی حلقه به مخزن روغن داخل پوسته موتور برمیگردد. میزان و چینش رینگ پیستون به طراحی موتور و مواد به کار رفته در سیلندر بستگی دارد. احتمالا متوجه خواهید شد که مقدار روغن موتور زودتر از همیشه کمتر می یابد. در صورتی که شما همین مقاله را تحسین می کنید، مایلید دیتاها بیشتری در گزینه پیستون فورج بدست آورید به سایت ما پیستون جای سوپاپ دار مراجعه کنید.