شرم آور نیست که یک بازی ویدیویی را تمام نکرده اید



خوش آمدید آبان بی شرمانه!! این هفته ما فرهنگ پاپ مورد علاقه خود را آغاز می کنیم ، جامعه به ما می گوید نباید این کار را انجام دهیم.


ایده خوبی است که بازی ویدیویی را ناتمام بگذارید.

حتی اگر آن را دوست دارید ، حتی اگر واقعاً می خواهید آن را تمام کنید ، خوب است که این کار را نکردید. این شما را شکست نمی دهد.

بازی های ویدیویی به معنای سرگرم کننده بودن است. اگر بازی مطابق با روحیه شما نیست ، آن را بازی کنید و دوباره امتحان کنید. اگر بازی خیلی سخت است ، یک هفته ، یک ماه یا حتی یک سال به آن وقت استراحت دهید. اگر بازی شما را خسته کرد ، آن را برای همیشه رها کنید.

اگر یکی را تمام کردید ، عالی است! اگر در نیمه راه یا حتی 90 درصد از راه را بروید و متوقف شوید ، بسیار عالی! شانس شما پرداخت می شود و انتخاب شما این است که هر کاری که می خواهید با آن انجام دهید.

خیلی اوقات ما از کارهایی که انجام نداده ایم و یا هنوز مجبور به انجام آنها هستیم شرمنده هستیم. خیلی اوقات ما نمی توانیم برخی از استانداردهای ناپسند را که در ذهن خودمان اختراع می کنیم ، برآورده کنیم.

من خودم را برای تمام بازی هایی که ناقص رها کردم ، به عقب آوردم و در عقب ماندگی ام مثل کوه شرم دائما در حال رشد جمع شدم. اما بازی های ویدئویی شایسته احساس نا موفق بودن در ما نیستند و مطمئناً لیاقت فضای منفی در ذهن ما را ندارند.

صوتی خارپشت می تواند ، تا زمانی که او می خواهد.

عذرخواهی ، عذرخواهی

بازی های ویدئویی غالباً یک تلاش طولانی و چالش برانگیز است که مهارت ها ، تمرکز و توانایی حل مشکلات بازیکنان را آزمایش می کند. شاید آنها قبل از هر چیز تعهد ما را آزمایش می کنند.

جادوگر 3 یک بازی خارق العاده است ، یکی از بهترین های دهه گذشته و بیش از 40 میلیون نسخه فروش داشته است. ده ها ساعت طول می کشد تا داستان کامل شود اگر واقعاً می خواهید جهان را کاوش کنید و جستجوی هر طرف را انجام دهید ، صدها است. در Steam ، فقط 27.2 درصد از افرادی که این بازی را دارند ، موفقیت “قبولی در آزمون” را کسب کرده اند که با اتمام داستان اصلی به سختی ، این موفقیت را دریافت می کنید.

من 72.8 درصد هستم. بازی کردم جادوگر 3 برای حدود 9 ساعت در سال 2015 هنگام راه اندازی. در آن زمان ، من فقط حال و هوای چنین تلاشی را نداشتم ، بنابراین آن را تحقق بخشید.

ما باید تساوی بازی های ناتمام و شکست را متوقف کنیم.

من خیلی طرفدارم جادوگر 2، که فقط چند سال قبل از اکران دنباله اش آن را کامل کردم. من واقعا پیگیر این موضوع بودم جادوگر 3آزاد شد و قصد داشت روزها به موقع غرق شود ، در جهان باز گسترده کاوش کند و انواع حیوانات را شکار کند.

فقط این اتفاق نیفتاده

سالها گذشت وقتی ویروس کرونا انسداد گرفت ، فکر کردم جادوگر 3 گم شدن سرگرم کننده خواهد بود. من آن را آوریل امسال به Xbox برگرداندم و حدود 10 ساعت بازی کردم. سپس دوباره به پهلو افتاد.

بازی های دیگر آمدند. من به حیوانات خانگی چند ساله مانند مراجعه کردم لیگ موشک و ضد حمله، بازی هایی مانند پسران پاییزی و در میان ما با دوستان ، غرق در نسخه های جدید مانند هادس، و ده ها ساعت را صرف بررسی بازی هایی مانند Paper Mario: The King of Origami و سگهای دیده بان: لژیون.

همیشه چیزهای جدیدی وجود دارد که توجه من را به خود جلب می کند و باعث می شود بازی دیگری انجام دهم. من اخیراً قصد داشتم بازی کنم یاکوزا: مثل اژدهاو سپس برگردید و کامل کنید یاکوزا 0، بازی ای که من تقریباً نیمی از آن را در سال 2019 انجام دادم و سپس آن را رها کردم. اما چیز جدیدی وجود دارد World of Warcraft در ماه نوامبر گسترش می یابد ، بنابراین … بله.

بازی های ناتمام سنگینی بر من سنگینی می کرد. آنها مانند ارواح کوچک غفلت شده ای بودند که به دنبال من می آمدند ، و گاهی اوقات پشت مغزم را لگدمال می کردند. من مجموعه ای از آنها را از کودکی دارم ، با شروع کاغذ ماریو برای نینتندو 64 و افسانه زلدا: باد در GameCube. آنها مورد علاقه بودند ، اما من هرگز آنها را تمام نکردم و بیش از یک دهه اغلب به آنها فکر می کنم.

اما اگرچه هرگز آنها را تمام نکردم ، اما وقتی آنها را بازی می کردم ، با کمال میل به خاطراتم بازگشتم. در مورد بسیاری از بازیهایی که من دوست دارم همین مورد است: روح تاریک، دزدی بزگ اتومبیل »چهار، شوالیه توخالی، Mario + Rabbids: Battle Kingdom. این لیست همچنان ادامه دارد. لازم نیست یک بازی را دوست داشته باشید.

من پذیرفته ام که برخی از این بازی ها ممکن است هرگز از این لیست خارج نشوند و لیست به ناچار گسترش خواهد یافت.

پذیرش – پذیرفته شدن

برای متوقف کردن شرم ناتمام بازی ها ، باید معادل سازی بازی های ناتمام و ناکامی ها را متوقف کنیم.

گذاشتن چیزی ناتمام امری طبیعی است. ما به دلایل خوب و دائمی این کار را انجام می دهیم: موارد دیگر بوجود می آیند. خسته شدیم کلیک را متوقف می کند. ما آن را فراموش می کنیم

این فقط بخشی از زندگی است.

این اتفاق در خارج از بازی های ویدیویی نیز رخ می دهد. ممکن است مدتی غذا از رستوران مورد علاقه خود دریافت نکرده باشید زیرا بیشتر آشپزی می کنید یا مکان های دیگر را امتحان می کنید. آیا برای این می جنگید؟ نه شما ممکن است چند فصل اول را تماشا کرده باشید اسطوره آمریکایی و سپس از واگن افتاد. آیا این شما را آزار می دهد؟ امیدوارم اینطور نباشه. شما فقط ادامه دهید

شاید روزی به یکی از بازی های ناتمام خود برگردید. شاید نه. هر دو راه حل کاملاً معتبر هستند ، اما نمی توانید اجازه دهید یک انتخاب بر احساس خود تأثیر منفی بگذارد.

موارد کافی وجود دارد که در زندگی نگران آنها باشید.

از این گذشته ، آنها فقط بازی های ویدیویی هستند. اگر واقعاً بخواهید ، فقط می توانید پایان های YouTube یا موارد دیگر را جستجو کنید.




منبع: salamati-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>