صفحه نمایش اتومبیل فقط در CES رشد نکرده است. آنها با گرافیک ارزشمند بازی به 3D تبدیل شده اند.

[ad_1]

SUV کادیلاک Lyriq در آینده اولین خودروی الکتریکی با نام تجاری کادیلاک است ، اما نمایشگر طراحی شده روی داشبورد با ابعاد 33 اینچ بیشترین توجه را به خود جلب می کند. مرسدس بنز همچنین دارای یک صفحه نمایش فوق العاده 56 اینچی هایپر است که به زودی در اولین EV خود به بازار عرضه می شود.

این صفحات نمایشگر اتومبیل و سایر نمایشگرهایی که در نمایشگاه سالانه فناوری CES ارائه می شوند ، از رابط کاربری جدیدی بهره می برند که بیشتر شبیه یک بازی ویدیویی کاملاً زیبا است تا نمایشگر اطلاعات و سرگرمی برای تقویت یا پادکست.

نمایش های قبلی CES با پیام هایی برای صفحه نمایش های بزرگتر و بزرگتر در داشبورد محتوا بوده اند ، اما اکنون موضوع مربوط به آنچه در آنها است وجود دارد. این تصاویر به معنای واقعی کلمه به لطف تجسم سه بعدی و اطلاعات لایه مربوط به پیش بینی واقعیت افزوده در دنیای واقعی ظاهر می شوند.

نمایشگر LED 33 اینچی Lyriq به خودی خود برجسته است ، اما گرافیک آن تقریباً به نظر می رسد هم تیز برای صفحه ای که در ماشین گیر کرده است. مدل های سه بعدی اتومبیل که برای برخی تنظیمات منو روی صفحه ظاهر می شوند ، که نشان می دهد کادیلاک برای بازی ها ، فیلم ها و طراحی خلاقانه از جمله Territory Studio و Rightpoint با شرکت ها کار کرده است. اینها تیم های خلاقانه ای هستند که معمولاً روی فناوری خودرو کار نمی کنند.

مدل های سه بعدی تعاملی برای ویژگی های کاملاً پیش پا افتاده ، مانند بررسی وضعیت ماشین و تنظیم تنظیمات صدا و صدا ، مانند انتخاب تجهیزات و سلاح های شخصیت خود از بازی ویدیویی می شوند. در زیر برنامه سلامت خودرو برای بررسی لاستیک اتومبیل ، باتری و سایر قطعات وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید ماشین را برگردانید و قسمتهای مختلف ماشین را لمس کنید.

Cms٪ 252f2021٪ 252f1٪ 252f5dcc1954 2349 1687٪ 252fthumb٪ 252f00001.jpg٪ 252f930x520.jpg؟  امضا = gdeu yi8r elzbov7goo2ko iug = & source = https٪ 3a٪ 2f٪ 2fvdist.aws.mashable

در حالی که مرسدس هایپر اسکرین یک صفحه نمایش چند صفحه ای با کنترل صدا و یک مرکز تفریحی جداگانه برای مسافران است ، این صفحه نمایشگرهای جلو و جلو AR است که رانندگی را به سطح بالاتری می رساند. با نشانگرهایی که در جاده نشان داده می شوند تا شما را در لاین نگه دارند یا مقصد را علامت گذاری کنند ، تجربه معمول صفحه نمایش ماشین در جاده حرکت می کند.

در حالی که تسلا به دلیل گرافیک واقع گرایانه جاده در صفحه مرکزی خود شناخته شده است ، اما تجسم های سه بعدی آن به این شکل در جاده جلوی راننده پیش بینی نمی شود.

Cms٪ 252f2021٪ 252f1٪ 252f70b0a70a 077b dc18٪ 252fthumb٪ 252f00001.jpg٪ 252f930x520.jpg؟  امضا = ykcxvwtas6dvcgwno did4uj4ya = & source = https٪ 3a٪ 2f٪ 2fvdist.aws

همچنین در اتومبیل های جدید مرسدس ، پیش بینی AR با ویژگی Travel Travel Cerence مطابقت دارد ، که به راننده اجازه می دهد تا خیابان های شهرهای بسیار بزرگ را ببیند و از دستیار صوتی مرسدس بپرسد: “چه خبر؟” به جلو می سازد؟ ”

همچنین پیش از رونمایی رسمی در اتومبیل برقی BMW iX ، از رابط صفحه نمایش برای سیستم BMW iDrive که در CES اذیت شده بود ، دوباره طراحی شده بود. با سابقه افزودن ویژگی های جدید فن آوری به اتومبیل ها قبل از استاندارد شدن آنها (مانند دسترسی به اینترنت درون اتومبیل در سال 2007 یا کنترل حرکت در سال 2015) ، بهبود تصاویر و گرافیک بهتر AR به نظر می رسد.

انتظار گرافیک بهتر از BMW الکتریکی جدید را دارید.

انتظار می رود گرافیک بهتری برای BMW الکتریکی جدید ارائه شود.

اگرچه فقط یک مفهوم است ، اما در CES امسال ، مارک صوتی اتومبیل شخصی سامسونگ از ایده بازی های درون اتومبیل رونمایی کرد. صفحه جلو به صفحه نمایش بازی های ویدیویی با گرافیک با کیفیت بالا تبدیل می شود. عملکرد بازی فقط در حالت پارک بودن در دسترس خواهد بود.

برای بقیه ما با اتومبیل هایی که حتی صفحه نمایش لمسی اصلی ندارند ، چه برسد به مدل سه بعدی نمایشگر ، شرکت خدمات اتومبیل پایونیر یک راه حل دارد.

صفحه لمسی اضافه کنید.

صفحه لمسی اضافه کنید.

می توانید در برخی از وسایل نقلیه قدیمی صفحه نمایش لمسی 6.8 یا 9 اینچی نصب کنید و هنگام اتصال تلفن هوشمند به اتومبیل به کمک صوتی Amazon Alexa یا Apple CarPlay یا Android Auto دسترسی پیدا کنید. این گرافیک ابتدایی و بدون کیفیت و وضوح بازی های ویدیویی است اما باعث می شود ماشین “گنگ” شما هوشمندتر شود.

این یک هایپر اسکرین نیست ، اما یک صفحه است.



[ad_2]

منبع: salamati-khabar.ir

ایندکسر