من می دانم که همه شما از شنیدن در مورد ایلان ماسک خسته شده اید. من از نوشتن در مورد ایلان ماسک خسته شده ام. اما جهان پر از ناامیدی است، بنابراین در اینجا مقاله دیگری درباره او وجود دارد.
طبق گزارش ها، شرکت موشکی اسپیس ایکس ایلان ماسک یک کمپین تبلیغاتی بزرگ را از شرکت رسانه اجتماعی ماسک، توییتر خریداری کرده است. به گفته CNBC، این کمپین خدمات اینترنتی استارلینک اسپیس ایکس را تبلیغ می کند و مشتریان بالقوه در استرالیا و اسپانیا را هدف قرار می دهد.
این معامله می تواند بیش از 250000 دلار به خزانه توییتر تزریق کند، که در طرح کلان چیزها زیاد نیست. اما با توجه به نزول سریع توییتر در آتش سوزی زباله از زمان تصدی ماسک، هر ذره اهمیت دارد.
CNBC گزارش می دهد که کمپین تبلیغاتی اسپیس ایکس در توییتر قرار است در چند روز آینده آغاز شود و احتمالاً شامل قرار دادن Starlink در بالای جدول زمانی کاربران استرالیایی و اسپانیایی توییتر به مدت 24 ساعت خواهد بود. به کاربران کشورهای آسیبدیده نیز در سه بار اولی که در طول کمپین به توییتر دسترسی پیدا میکنند، تبلیغات Starlink نشان داده میشود.
ظاهراً این اولین باری است که SpaceX تبلیغات قابل توجهی را در توییتر خریداری می کند و ماسک عموماً تمام توجه مورد نیاز خود را از مقالاتی مانند مقاله ای که در حال حاضر می خوانید به دست می آورد.
آژانس های تبلیغاتی توصیه می کنند که مشتریان شرکت های بزرگ تبلیغات توییتر را متوقف کنند
ماسک پس از صرف 44 میلیارد دلار در خرید پلتفرم میکروبلاگینگ تنها بیش از دو هفته پیش و مجبور به فروش تقریباً 4 میلیارد دلار از سهام تسلا به عنوان پیامد مستقیم، دیوانه وار در تلاش است تا توییتر را سودآور کند. روشهای توهمآمیز و سختگیرانه میلیاردر شامل اخراج فوری مدیران ارشد توییتر، اخراج گسترده تقریباً نیمی از نیروی کار و 80 درصد از پیمانکارانش و فروش نشانهای تأیید تیک آبی به قیمت 8 دلار است.
این به طور قابل پیش بینی منجر به چیزی شده است که می توان مودبانه به عنوان هرج و مرج کامل توصیف کرد، با کاربران بی شماری که برای جعل هویت دیگران مدال ها را خریداری می کنند – و کارکنان باقی مانده توییتر آنقدر لاغر شده اند که نمی توانند به سرعت پاسخ دهند. از برخی از کارگران اخراج شده خواسته شد که تقریباً فوراً به کشور بازگردند، اگرچه بسیاری از آنها احتمالاً اگر گزینه دیگری به آنها داده شود، این کار را نخواهند کرد.
تبلیغکنندگان توییتر بهطور قابلتوجهی هزینههای خود را در طول انفجار مداوم آن متوقف کردهاند، که بدون شک بر تصمیم اسپیس ایکس برای ایجاد تغییراتی تأثیر داشت. اما اگر توییتر با این سرعت چشمگیر به فروپاشی ادامه دهد، کسب و کار SpaceX ممکن است برای نجات آن کافی نباشد.
Mashable با SpaceX و آنچه از توییتر باقی مانده برای اظهار نظر تماس گرفته است.
منبع: salamati-khabar.ir