فیس بوک از ماه مارس بر روی 180 میلیون پست برچسب هشدار قرار داده است

[ad_1]

اعدادی که فیس بوک دارد و نمی خواهد آنها را به اشتراک بگذارد چیزهای زیادی در مورد توانایی آن در جلوگیری از اطلاعات غلط در انتخابات است.

روز پنجشنبه ، گای روزن ، معاون صداقت فیس بوک ، در گفتگو با مطبوعات گفت که این شرکت از ماه مارس “برچسب های هشدار” را بر روی 180 میلیون قطعه محتوا قرار داده است – به این معنی که بررسی های واقعیت شخص ثالث آنها را بررسی و ابطال کرده است.

فیس بوک پس از آن یک کادر خاکستری روی این محتوا را با یک برچسب هشدار دهنده “جعلی” و یک لینک به خلع قرار داده زمانی که مردم آن به اشتراک گذاشته،.

این رقم بزرگی است: 180 میلیون. متأسفانه ، این تمام داستان را بیان نمی کند.

رویکرد فیس بوک به همه پست های انتخاباتی این بود که یک برچسب بسیار سرزده در پایین با پیوند به مرکز اطلاعات رأی گیری فیس بوک قرار دهد. این مرکز شامل “اطلاعات معتبر” است ، مانند به روزرسانی از دبیران امور خارجه ، بررسی واقعیت و مقالات از منابع خبری معتبر. وی با برچسب هشدار دهنده ای مبنی بر اینکه هنوز انتخابات برگزار نشده است ، بر انتشاراتی که پیروزی زودرس را اعلام می کردند ، برچسب زد.

اخیراً ، وی برچسب هایی را اضافه کرد که جو بایدن برنده پیش بینی شده انتخابات بود ، با پیوند به مرکز اطلاعات رأی دادن. پست های ترامپ در مورد ادعای “انتخابات جعلی” با عنوان “ایالات متحده دارای قوانینی ، رویه ها و نهادهای تاسیس شده برای اطمینان از سلامت انتخابات ما” است ، با پیوند به مرکز اطلاعات

فیس بوک را به اشتراک بگذارید چگونه گسترده نیاز به این برچسب بود، و نه به آن پاسخ داد پرسش های متعدد خبرنگاران در مورد چگونه برچسب موثر هستند برای تضعیف علاقه و یا به اشتراک گذاری این پست.

فیل در اتاق مقاله اخیر Buzzfeed به اخبار گزارش که کارمندان فیس بوک می دانستند که برچسب به اندازه کافی موثر برای جلوگیری از جزر و مد از دروغ مغلوب ساختن پیشی جستن مورد استفاده نبود.

یک دانشمند فیس بوک به BuzzFeed گفت: “ما شواهدی در دست داریم که استفاده از این اطلاعات در پست ها اشتراک مجدد آنها را 8 ~ کاهش می دهد.” وی افزود: “با این حال ، با توجه به اینکه ترامپ در موقعیت های مختلف سهام زیادی دارد ، این کاهش به ترتیب اندازه سهام تغییر نخواهد کرد.”

روزن در پاسخ به سوالی درباره اثربخشی برچسب های انتخاباتی ، توضیح داد که هدف این برچسب ها ارائه زمینه بیشتر و اطلاعات دقیق است و از اظهار نظر در مورد ارقام خاص خودداری کرد. وی به شنوندگان گفت که داده های به اشتراک گذاشته شده با مطبوعات به شدت تأیید شده و سایر چهره هایی را که ممکن است دیده باشند نادیده گرفت. (هوم ، من تعجب می کنم که او در مورد چه چیزی می تواند صحبت کند؟)

این شرکت همچنین گفت كه “265000 قطعه محتوا را از فیس بوك و اینستاگرام در ایالات متحده به دلیل نقض سیاست های مداخله كننده در رأی دهندگان” حذف كرده است ، كه به معنای اطلاعات نادرست در مورد نحوه رأی دادن یا نشریاتی است كه برای جلوگیری از رأی دادن مردم طراحی شده است. وی همچنین ارسال تبلیغات را 3.3 میلیون بار توسط طرف های غیر مجاز که سعی در تبلیغ در موضوعات اجتماعی یا سیاسی داشتند ، رد کرد.

در همین حال ، هرچه انتخابات احراز هویت بیشتر طول بکشد ، ترامپ و هوادارانش مجبور می شوند بر طبل بی دلیل خود برای “انتخابات جعلی” ضربه بزنند. بیشتر این موارد در فیس بوک اتفاق می افتد. کاربران همچنان به ایجاد گروه های Stop Theft می پردازند. به گفته CrowdTangle ، تمام پست های سیاسی برجسته در فیس بوک در هفته گذشته از طرف ترامپ بوده است که بیشتر آنها اطلاعات غلط منتشر می کنند و سلامت انتخابات را تضعیف می کنند.

خدا را شکر ، بیشتر آنها با برچسب در پایین آمده اند.



[ad_2]

منبع: salamati-khabar.ir