“قفل شده” در HBO Max با بازی آن هاتاوی: نقد فیلم

[ad_1]


تصویر: Susie ALlnutt / HBO max

همه محصولات ارائه شده در اینجا مستقل از ویراستاران و نویسندگان ما انتخاب می شوند. اگر از طریق پیوندهای موجود در سایت ما چیزی خریداری کنید ، Mashable می تواند کمیسیون عضویت دریافت کند.

در برهه ای از چند ماه گذشته ، فرهنگ پاپ ایجاد شده در طی همه گیری همه گیر از تازگی آوانگارد به واقعیت دیگری از زندگی تغییر کرده است: البته اکنون در همه فیلم ها و نمایش های ما وجود دارد ، زیرا اکنون در همه چیز وجود دارد. با این حال ، عجیب و غریب بررسی گذشته بسیار نزدیک ، حداقل برای این بازرسان کاملاً از بین نرفته است. تماشای میکس آن هاتاوی و چیوتل اژیوفور تا مارس 2020 قفل شده احساس می کردم کسی را تماشا می کنم – شخصیت ها ، بازیگران ، فیلمسازان یا شاید خودم – که سعی می کند چیز جالب یا قابل توجهی درباره زمان تعیین کند و هرگز به آنجا نرسد.

با یک پیش فرض که بخشی از rom-com است ، یک هیجان جزئی سرقت شده و کل درام COVID ، قفل شده کمی شبیه اگر است اقا و خانم اسمیتبه کارگردانی داگ لیمن نیز در لندن از نظر اجتماعی اسکان داده شدند. چرا که نه؟ اگر در سال گذشته چیزی یاد گرفته ایم ، این ادامه زندگی تا زمانی است که بسیاری از ما در خانه حبس شده ایم. برنامه ها هنوز در دست ساخت هستند ، طرح ها هنوز در حال تخریب هستند ، روابط هنوز در حال شکل گیری یا گسست است. اما فرمول دقیقاً درست نیست. قفل شده این واقعیت بیش از حد واقعیت تلخ فرضیه خود را ارائه می دهد و اندکی برای فرار از خیال.

قفل شده این واقعیت بیش از حد واقعیت تلخ فرضیه خود را ارائه می دهد و اندکی برای فرار از خیال.

برای مبتدیان ، و در واقع هیچ راه دیگری برای گفتن آن وجود ندارد ، این دو میزبان به اندازه جهنم آزار دهنده هستند. پاکستون (اگیوفور) ، راننده زایمان ، روزهای خود را با خفقان در اضطراب و کینه می گذراند ، و گاهی اوقات با نگاه به من قطع می شود ، مثل این که در وسط خیابان می دوید تا برای همسایگان خود شعر بخواند. لیندا (هاتاوی) مدیر عامل شکننده ای است که آنقدر از نقطه شکست دور شده است که ابتدا جیغش را به بالش انداخت. بعد از یک دهه با هم ، آنها تصمیم گرفتند که جدا شوند ، فقط مجبور شدند به لطف محدودیت های COVID در همان خانه زیبا و مشخص شده شهری بمانند.

بنابراین ، آنها بین مشاجره با یکدیگر ، سعی می کنند یکدیگر را نادیده بگیرند ، و نزاع ، سعی می کنند یکدیگر را نادیده بگیرند. هر دو مستعد مونولوگ های مجلل نمایشی هستند (نوشته استیون نایت از لاک و پرده های برتر) ، که ممکن است در متن تئاتر واقعی کار کند ، اما به عنوان بازنویسی عقب نشینی کند ، در مقیاس های واقعا پر زرق و برق و اتاق های خواب آشفته بازی شود. هیچ جزئیاتی وجود ندارد که برای ایجاد احساساتی بسیار کوچک باشد – در این فیلم ، حتی یک تکه تکه تکه برقی به تجارت خودش فکر نمی کند بدون اینکه به قسمت اصلی سخنرانی برای تغییر یا کنترل تبدیل شود یا محدودیت های درمان. اجیوفور و هاتاوی مانند حرفه ای هایی که هستند به درون یکدیگر می ریزند ، اما تماشای شکایت قاطعانه از یکدیگر سرگرم کننده نیست ، حتی اگر ، یا خصوصاً اگر از ابتدای همه گیری ، خود مضطرب خود را در آنها بشناسیم.

با این حال ، ورود به ظرف غذا در یک فروشگاه بزرگ خالی جالب به نظر می رسد.

با این حال ، ورود به ظرف غذا در یک فروشگاه بزرگ خالی جالب به نظر می رسد.

تصویر: حداکثر Susie Allnutt / HBO

Verbosity برای یک سوم آخر فیلم مناسب تر است ، در این مرحله از درام رابطه دور می شود (قسمت “مدیتا” عمدتا توسط کمدی های کمدی از افرادی مانند مندی کالینگ ، استیون مرچنت و بن استیلر ارائه می شود ، اگرچه حتی استعدادهای اینجا نیز به نظر می رسد زیردستان) به سرقت. حداقل سالن های خالی هارودز ، فروشگاه بزرگ لوکس محل وقوع جرم ، به عنوان یک صحنه دیدنی تر برای همه طغیان های احساسی پاکستون و لیندا عمل می کند ، و ماندن در چنین چنگال هراسی تسکین می یابد. متاسفانه ، قفل شده همچنین لرزش خوبی مانند چرخ لنگر نیست. فاقد مهارت و بازی است یازده اوشن – یا ، از این نظر ، Ocean’s 8دیگر فیلم اخیر هاتاوی درباره سارقان جواهرات. لیندا طرحی ارائه می دهد و سپس آنها آن نقشه را اجرا می کنند و کار می کند یا خیر ، و سپس ما در انتهای داستان هستیم.

بنابراین آنچه پس از آن برای ما باقی مانده عجیب و غریب بودن فیلمی است که سعی می کند در چندین سطح کار کند و روی هیچ یک از آنها کاملا کلیک نمی کند. این یک کمدی است که خیلی سرگرم کننده نیست ، و یک درام است که خیلی عمیق نیست ، و یک تریلر است که به خصوص هیجان انگیز نیست. رابطه اصلی او نه شیرین است و نه سکسی. Hathaway و Ejiofor شیمی طاقت فرسای دو نفر را دارند که لیاقت یکدیگر را دارند زیرا هر دو از یک طریق غیرقابل تحمل هستند ، این همان جرقه عاشقانه ای نیست که باعث می شود یک ریشه کنار هم باشد یا چیزی دیگر مانند یک صدای خش خش خش ، که باعث می شود آنها تماشای اسپارینگ با یکدیگر را سرگرم کنند.

در مورد این زمینه همه گیر بازی ، او می دهد قفل شده درخشش ارتباط بدون اضافه کردن عمق زیاد در اواخر فیلم ، قهرمان داستان شکایت می کند که “حتی قبل از ویروس لعنتی ، همه ما در زندگی روزمره خود حبس بودیم” ، طاس ، آنچه که به نظر می رسد موضوع بزرگتر فیلم است – که همه گیری ما را مجبور کرد که در مورد کیستی خود تجدید نظر کنیم و تجدید نظر کنیم اولویت ها و چشم اندازهایی که زندگی خود را براساس آنها بنا کرده ایم. بله و؟ ما آن را میدانیم. ما آن را تجربه کردیم. منظورت چیه؟ من فکر می کنم این به خودی خود یک نقطه عطف است که ما در سیل هنر همه گیر خود به نقطه ای رسیده ایم که اشاره به یک بیماری همه گیر می تواند باعث اشک و لرزش ، بلکه شانه ها نشود.

قفل شده اکنون از طریق HBO Max پخش می شود.



[ad_2]

منبع: salamati-khabar.ir