لیست جدید pbn ها

کسب و کارها به جهت پیشرفت بایستی روی مارک خود سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از از خط مش های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب وبسایت و کار اینترنتی است.
برای ساخت یک وب سایت عالی، کارهایی بایستی انجام شود. او‌لین کاری که باید در همین راستا انجام بدهید همین می باشد که یک نام اینترنتی خوب و جالب تعیین کنید. همچنین مطمئن گردید که لوگویی که گزینش می نمایید برای کسب و کار شما منطقی می باشد و باید املای آن صحیح و خوانا باشد و از کلمات ناآشنا استفاده نکنید.
اکنون که دامنه خود را خریداری کرده اید، وقت آن هست که کارهای بیشتری انجام دهید. در این نوشته 10 مورد فراوان حیاتی را لیست می کنیم. نکاتی که درصورتیکه در طراحی وب تارنما خود از آنها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب سایت شما به جهت مخاطبان دیدنی خواهد بود و تعدادی قدم به موفقیت نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه منش منطقی و اساسی

البته وب سایت می بایست از لحاظ ظاهری خوشگل باشد. اما مهمتر از آن، ابتدا بایستی نحوه کار با سایت خویش را بدانید. قبل از اینکه حتی بتوانید سرور خود را انتخاب کنید یا حتی یکی از از کدهای HTML را وارد کنید، می بایست تعیین کنید که چه برنامه ای به جهت تارنما خویش در آیا نظر دارید؟ تجربه کاربری نیز به جهت سایت و نیز به جهت بهینه سازی سایت کلیدی است. زیرا گوگل علاوه بر محتوا، ساختار وب سایت را هم در حیث می گیرد.
به همین عامل باید از حیث بصری و بصری یک طرح مناسب و منطقی را تعیین کنید. به طوری که افرادی که از تارنما شما مشاهده می کنند بتوانند به راحتی دارای آن تعامل داشته باشند و منطق وب سایت شما را شعور نمایند و همچنین در جايگاه بندی google قرار بگیرند.

2. دیتاها دقیق و دارای ارتباط حساس تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین شکست مردم همت برای ساختن وب سایتی است که دوست دارند، نه لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، برای مثال، یک رستوران را در نظر بگیرید.
همه ما می دانیم که برای پیروزی در کسب و کار، یک رستوران بایستی منویی از غذاهای خویش داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خود را از غذاهای رستوران آگاه کند. هر کسب و کاری که دارید، به جهت هر کمپانی وابسته ای که هر برنامه ای را تبلیغ می کند ضروری است. همین بدان معناست که شما بایستی در جایی داده ها کاملی در آیتم کسب و فعالیت خویش داشته باشید تا از آن به جهت اطلاع مشتریان و مخاطبان خویش در گزینه مدل کاری که انجام می بدهید به کار گیری کنید. به تیتر مثال، چنانچه شغل شما فروش یک جنس است، می بایست تصاویری اصلی میزان مرغوب بودن خوب به جهت همه محصولات خویش ارائه دهید. علاوه بر این، در صورتی که در صنعتی عمل می نمایید که خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به عنوان مثال: خدمات پذیرایی عروسی، بایستی تمام کارها و کارهای انجام شده را مهم جزئیات در وب وبسایت خویش قرار دهید.
به تیتر نمونه صاحب یک سالن زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خویش را در سایت قرار دهد، زیرا مخاطبان یک سالن زیبایی دوست دارا هستند اطلاعات کافی در آیتم میزان مرغوب بودن این سالن داشته باشند تا بتوانند خوب تر تصمیم بگیرند. در سرانجام می توانید مهم ارسال لحاظ به جهت مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خود را افزایش دهید. وب سایت خود را با اعتنا به نیازها و علایق مخاطبان خویش به رخ فردی طراحی نمایید تا همیشه مخاطبان خویش را داشته باشید.
 
یک نکته موءثر برای وب سایت شما این می باشد که قبل از طراحی وب سایت خود، وب تارنما رقبای خود را باز‌نگری کنید، به تیتر مثال در صورتی که به تولید و فروش پوشاک درگیر هستید، بایستی بهترین حریف خویش را در حوزه کاری خویش و سایت او پیدا کنید. همچنین بررسی نمایید و دلایل موفقیت او را بیابید، ملاحظه کنید از چه سبک محتوایی در سایت خود استفاده کرده هست که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گاهی اوقات یک یا این که دو گزاره می تواند بسیار حاذق باشد.” بسته به ماهیت کسب و عمل خود، حساس تصویب داده ها با در وب سایت خود، در کار خود توانا و قدرتمند باشید.

3. اطلاعات تماس را ارائه دهید

ثبت دیتاها تماس در سایت مطمئناً یکی از از مهمترین کارها است، براین اساس بایستی ورقه اختصاصی به خویش را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند بار از وب‌سایت یک کمپانی مشاهده کرده‌اید و فکر کرده‌اید که ارتباط با آن کمپانی چقدر دشوار است؟» او می گوید: «بنابراین باید یک صفحه دیتاها تماس در وبسایت خود قرار بدهید و تمام اطلاعات مثل نشانی ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در صورت لزوم، فرم تماس و لینک و پیوند نتورک های اجتماعی را به جهت به دست آوردن و کار خود قرار دهید. دادن. تا افراد بتوانند به راحتی به دیتاها تماس شما دسترسی داشته باشند. چون هیچ چیز خسته کننده خیس از عدم برقراری رابطه با تجارت نیست. چون هدف هر طراحی وب سایت به دست آوردن و عمل ارتقا جذب خریدار است.
زمانی که می خواهید دیتاها تماس و آدرس ایمیل و کانال های اجتماعی خویش را در وب سایت قرار دهید، آن را به صورت عکس در وبسایت قرار ندهید، آن ها باید بتوانند روی آنها کلیک کنند، به این ترتیب حساس کلیک بر روی آیکون های شبکه های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد ورقه شوید مرتبط باشید و کارهایی را که می بایست انجام دهید انجام دهید.
 
  امروزه همگی تلفن همراه های هوشمند همین قابلیت و امکان را دارا هستند که بر بر روی لینک و پیوند های تماس کلیک کرده و دارای کلیک بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری معمولی و جذابی داشته باشید

نقشه سوای لغت ها اختصاری بی فایده هست و تارنما فارغ از استراتژی مشخص بی معنی و بی فایده است.
مطمئن گردید که از نام های درست و منطقی برای صفحات متعدد وب سایت خویش به کارگیری می کنید. به عنوان مثال: اساسی ما تماس بگیرید یا حیاتی ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، ورقه درباره ما (اطلاعات در مورد تاریخچه کمپانی شما) و …
 هنگام بسط یک استراتژی استراتژیک به جهت تارنما خود، می بایست راهی به جهت تولید یک فراخوان به جهت اقدام در حیث بگیرید. همین بدان معنی میباشد که آنچه مردمان دوست دارند در سایت شما ببینند همین است که می توانند به راحتی به کاغذ گزینه عشق خود در هر کاغذ از وبسایت بروید، سفارش دهند و به راحتی به مجموعه شما لینک و پیوند دهند. بتوانید به وبسایت خود بپیوندید، به آدرس اینترنتی خویش دسترسی داشته باشید، سرویس ها خویش را بازدید کنید، محصولات خود را تماشا نمایید و …
شما بایستی اهداف خود را در وبسایت خود واضح کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. وقتی از تارنما شما بازدید می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. هدف ها آنان چیست؟ به هدف ها مشتریان بالقوه خود فکر کنید.
به خصوص هنگامی که تصمیم دارید در وبسایت خویش فروش آنلاین داشته باشید، باید به رابط کاربری آن توجه بیشتری داشته باشید، زیرا سایتی که فروش آنلاین دارد می بایست به طور کامل امکانات و اطلاعات حتمی را به شکل آنلاین در اختیار خریدار قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید کردن خویش را انجام دهند و به سایت شما اعتماد کنند.

5. لینک کانال های اجتماعی را در سایت درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، google پلاس، آپارات و غیره. شبکه های اجتماعی میباشند که امروزه آیتم استقبال بخش اعظم مردمان قرار گرفته اند.
امروزه شبکه های اجتماعی زیادی وجود دارااست که شما می بایست در آن‌ها عضو شوید و کسب و عمل خود را در تارنما خود گسترش بدهید تا کسب و کار خویش را بسط دهید. همین هم در سئوی شما فراوان مفید است. فعالیت در شبکه های اجتماعی و نمایش لینک و پیوند های آن ها در وب سایت سبب تبلیغ برند شما می شود.

 

حتما بخوانید:
تخفیف حداکثر 70٪ Oral-B (معاملات انگلستان)