حتی در یک کلاس خاص از کامیون، کنترلهایی که از راننده انتظار میرود حساس خیال ریلکس فعالیت کند، ممکن است دربین دو کامیونی که از بیرون از نظر بصری یکسان به حیث میرسند، دوچندان مختلف باشد. آیا راننده حساس کامیون، تریلر و بقیه تجهیزاتی که در روز اتفاق عمل میکردند، شناخت به اندازه داشت؟ در مورد تریلر تخصصی، واجب وجود ندارد وسیله نقلیه مهلک نیز تخصصی باشد. بندهای جدید همین قانون از 10 شهریور 1398 لازم الاجرا شد و طبق مقررات نو در گزینه رانندگان زیر سن قانونی، در شکل ارتکاب تخلف از سوی نوجوان، قیم یا این که دارندگان وسایل نقلیه جنایتکار شناخته می شوند. رانندگان کامیون می بایست اوراق گزینه نیاز برای وسیله نقلیه و بار فعلی خود را برای ارائه در ایستگاه های بازرسی حفظ و نگهداری کنند. این مدرسه ها به رانندگان آینده اصول اول کار حیاتی تجهیزات خود، انجام همین عمل را ایمن و برآورده نمودن الزامات فدرال و ایالتی برای صادر شدن مجوز تجاری را آموزش خواهند داد. همچنین به جهت رانندگان حرفهای که اعضای یک نیروی ذخیره داوطلب (مثلاً نیروهای ذخیره ارتش) هستند، امتیازی از الزامات استراحت روزمره و هفتگی مشخص و معلوم شده در مقررات ساعت رانندگان اتحادیه اروپا (اما نیکی از قوانین AETR) وجود دارد. مربی در سپاه کادت. رانندگان کامیون موظفند همین سوابق را مطابق نیاز کارفرمایان خویش نگهداری و گزارش دهند و همینطور در شکل بروز حوادثی نظیر تصادفات، مشکلات مکانیکی، مشکلات توشه یا بقیه مسائل غیرعادی، از الزامات گزارش کارفرما پیروی کنند. چنانچه می خواهید ورقه ها تام مربوط به ساعت ها کاری رانندگان اتحادیه اروپا و راهبرد روزگار کار رانندگان HGV را تحلیل کنید، می توانید آنان را در وب سایت.Gov تماشا کنید. در اینجا خلاصه ای از قوانین ساعت رانندگان اتحادیه اروپا و دستورالعمل روزگار عمل به جهت رانندگان HGV آمده است. همین راهنما در مورد ساعتها رانندگی به جهت رانندگان HGV، مدیران حمل و نقل و رانندگان صاحب HGV مطلوب میباشد و امیدواریم شعور بهتری از طریق کارکرد دستورالعمل ساعت کاری رانندگان اتحادیه اروپا و دوران کار HGV به آنان بدهد. در اینجا عمده به بررسی وب سایت کلیک کنید.