ما برای کاربران خود ایستادگی می کنیم



گوشت گاو Apple-Facebook برای ردیابی مصرف کننده جدی می شود.

روز دوشنبه ، اپل iOS 14.3 را منتشر کرد و به کاربران امکان دیدن روش های بی شماری از طریق برنامه ها را برای شما می دهد (و این برای فیس بوک) زیاد از راه ها) فیس بوک با تبلیغ روزنامه ای ادعا کرد که این شرکت “برای اپل برای مشاغل کوچک در همه جا ایستادگی می کند”.

حالا اپل تلافی می کند. در بیانیه ای به 9to5Mac ، این شرکت گفت که این فقط “فقط مسئله محافظت از کاربران ما” است.

“کاربران باید بدانند چه زمانی داده های آنها در برنامه ها و وب سایت های دیگر جمع آوری و به اشتراک گذاشته می شود – و باید اجازه دهند یا نه. در این بیانیه آمده است: “شفافیت ردیابی برنامه در iOS 14 نیازی به تغییر فیس بوک در رهگیری کاربران و ایجاد تبلیغات هدفمند ندارد.”

البته این خیلی دور است. طبق گفته های BuzzFeed’s جان پاچکوفسکی، فیس بوک قصد دارد امروز تبلیغات دیگری را با اصطلاحات جدی تری علیه اپل راه اندازی کند.

در متن پیش نویس ادعا شده آمده است: “اپل قصد دارد یک به روزرسانی نرم افزاری اجباری را منتشر کند که باعث تغییر اینترنت می شود ، همانطور که ما آن را می دانیم.”

آنچه فیس بوک به آن اشاره می کند ، یک به روزرسانی برنامه ریزی شده است که به برنامه های App Store نیاز دارد تا قبل از ردیابی از کاربر اجازه بگیرند ، این برنامه باید سال آینده راه اندازی شود (این ویژگی در ابتدا قرار بود با iOS 14 راه اندازی شود ، اما به تأخیر افتاد). با توجه به پیش نویس متن تبلیغات جدید ، این ادعا ادعا می کند که “تغییر اپل محدود خواهد شد [businesses’] توانایی اجرای تبلیغات سفارشی ، “مجبور کردن مشاغل” برای شروع هزینه اشتراک شما یا افزودن خریدهای برنامه.

این برخورد با نزدیک شدن به راه اندازی واقعی قوانین جدید App Store تشدید می شود ، بنابراین در آینده نزدیک مراقب اظهارات دقیق تر و تبلیغات روزنامه از هر دو شرکت باشید.




منبع: salamati-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>