مشاوره بازاریابی و فروش تلفنی و آنلاین + سرویس رایگان – کارمنتو

بنابراین پیش از هر چیزی تعیین کنید که چه محتوایی می خواهید تولید کنید. مسلماً برای موفقیت در هر کسب و کار باید برای فروش هرچه بیشتر محصولات و یا خدمات تلاش کرد و آشنایی با روشها و استراتژیهای جدید بازاریابی تنها راه حل این مساله خواهد بود. یکی از مهم ترین ویژگی های یک مشاور بازاریابی این است که بی طرفانه به مشکلات و مسائل نگاه کند و از هرگونه تعصب و غرض ورزی به دور باشد و بتواند راه حل های مناسب و هوشمندانه ارائه دهد. تبیین استراتژی فروش، مهندسی فروش و ارزیابی و عارضهیابی فرایند فروش (حضوری و رو در رو، تلفنی، اینترنتی)، رصد بازار و رقبا و تعریف مشتری و بازارهای هدف، تدوین برنامه آموزشی و نقشه راه برای مدیران فروش و سرپرستان فروش منطقهای و سرپرستان فروش بینالمللی و همچنین فروشندگان، آموزش تکنیکهای فروشندگی حرفهای و برقراری ارتباط مناسب و موثر با مشتری، آموزش پیگیری فرایند فروش و… آیا با تکنیکهای طرح سوال موفق در جلسات بازاریابی آشنا هستید؟

آمیخته بازاریابی از محصول، قیمت، شبکه توزیع و ترویج تشکیل شده است. سپس با آگاهی از نقشه بازار و استفاده از یک استراتژی کارآمد، پیشرفتهای چشمگیری را در افزایش فروش محصولات و توسعه حوزه کاری شرکت ایجاد نمایند. بازاریابی یا مارکتینگ به استراتژی هایی گفته می شود که توسط یک شرکت یا سازمان به منظور برقراری ارتباط با مشتری مورد استفاده قرار می گیرد. شما به عنوان مدیر یک شرکت یا سازمان، پاسخی برای سوالات زیر دارید؟ تا چه اندازه با راهبرد های بازاریابی جهت ترغیب مشتریان به خرید اطلاع دارید؟ عملیات بازاریابی موجب آگاهی مشتری از ویژگی های محصولات و خدمات می شود. مشاور فروش با به روز رسانی اطلاعات خود در روشهای علمی افزایش فروش، وظیفه دارد تا اطلاعات کامل از بازار کسب و کار، نیازهای مشتریان، محصولات و خدمات شرکتهای رقیب و نحوه قیمتگذاری صحیح کالاها را به مدیران شرکت گزارش دهد. روش دیگر برای آنکه زمان مطالعه در مورد خدمات افراد حقیقی و حقوقی را کوتاه نمایید این است که فرم خامی را که شامل لیست نیازهای مشاوره ای است که را تهیه نموده و ستونی را برای درج تعرفه ها در آن قرار دهید. نتیجه آنکه اگر شما از ابتدا ندانید که چه خدماتی مورد نیاز سازمان شماست، پس از عقد قرارداد و در زمان دریافت خدمات با مشکلات متعددی مواجه می گردید.

مشاوره بازاریابی مجموعه خدماتی است که وضعیت فروش شرکت ها و سازمان ها را تحت تاثیر قرار می دهد. بزرگ ترین شرکت ها برای کوچک ترین محصولات خود تبلیغات گسترده انجام می دهند. بهترین مشاور بازاریابی کسی است که پروژههای زیادی در این زمینه انجام داده باشد و سوابق مشاورهای زیادی را در کارنامه خود داشته باشد. چرا که تحلیل مسائل و مشکلات خارج از حوصله و زمان مدیر سازمان است و قرار نیست همه کارها را یک شخص انجام دهد. تعرفه و هزینه مشاوره بازاریابی در کارمنتو با توجه به سوابق کاری مشاور مربوطه و مدت زمان مشاوره که به صورت دقیقهای محاسبه میگردد، کاملاً متفاوت است. گسترش یک طرح بازاریابی هوشمندانه، در یک مدت زمان محدود اتفاق نمیافتد. شرح وظایف مشاور بازاریابی و تعیین استراتژی های کوتاه مدت، بلند مدت و اهداف شرکت بسیار حائز اهمیت است. در گام چهارم استراتژی های تدوین شده با تشکیل تیم هایی با وظایف مختلف و تدوین ساختار مناسب، پیاده سازی می شوند. مشاوره بازاریابی عموما به تدوین و پیاده سازی برنامه ها و استراتژی های بازاریابی برای کمک به صاحبان کسب و کارها برای فروش محصولات و خدمات سازمان می پردازد.

در جلسه مشاوره بازاریابی با بررسی مشکل و وضعیت کنونی کسب و کار، راهکارهای عملی و حرفه ای برای پیاده سازی پیشنهاد می شود. البته در سال های اخیر در کشور ما هم برخی متخصصان حوزه بازاریابی و فروش به دانش حوزه وب و شبکه های اجتماعی دست یافته اند. یک مشاور خوب در مورد دغدغه های روزمره ، توصیه های درست و سنجیده به شما ارائه می کند. این که تنها به عنوان یک کارفرما و صاحب کسب و کار فضایی در اینترنت به خود اختصاص دهید، کفایت نمیکند و باید سئو سایت را به خوبی بشناسید. مشاور بازاریابی حرفه ای باید قادر به انتخاب استراتژی مناسب، جامعه هدف و کانال موثر برای انتقال پیام به مخاطب باشد. فردی که به عنوان مشاور بازاریابی به شما و کسب و کارتان کمک می کند باید دارای بالاترین سطح تحصیلات و تخصص و تجربه در زمینه بازاریابی و فروش باشد. طراحی سایت یک کار تخصصی است و به تخصص و کارشناسی دقیق نیاز دارد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مشاوره بازاریابی صنعتی دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

ایندکسر