من بالش پشت کمر ناخوشایندم را دوست دارم

[ad_1]

هفته ضروری اشیا unexpected غیر منتظره را برجسته می کند که زندگی روزمره ما را کمی بهتر می کند.


خوشحال نیستم که اعتراف کنم با لبران جیمز و احتمالاً یک تنه در یک مهمانی گفتگو نخواهم کرد. اما در یک رویداد (به احتمال زیاد ، اگر از من بپرسید) که روزی مسیر را طی کنیم ، من می دانم که یک اشتیاق مشترک برای بحث خواهیم داشت: حمایت از کمر.

ممکن است دیده باشید – در تعطیلات ، در آغوش گرفته و با تأمل در کنار ساحل ژست گرفته اید – با یک کلاه بالایی مرموز که به کمرش متصل است. این سیلندر یک McKenzie Lumbar Roll است ، یک بالشتک نگهدارنده کمر است که به یکی از با ارزش ترین دارایی های من تبدیل شده است. بعد از قرار دادن یک دیسک در قسمت کمر من در بهار امسال ، فیزیوتراپیست من توصیه کرد که شروع به استفاده از آن کنم. من قبلاً هرگز بالش ارگونومیک را امتحان نکرده بودم ، اما یک آزمایش خوب بود: من بعد از چند هفته ناخوشایند ایستادن یا دراز کشیدن روی شکم ، آزاد شده ام تا در طول روز کار بنشینم و مشتاق بودم که این کار را به گونه ای انجام دهم که درد را تشدید نکند. ما

اگرچه در ابتدا استفاده از آن کمی غیرطبیعی احساس می شد (ضخیم است!) ، در نهایت بالش یک هدیه الهی بود. من در طول فیزیوتراپی دراز کردن کمرم راحت شده ام و جمع شدن بالش پشت کمرم نیز به من راحتی مشابهی می دهد: یک احساس حمایت قوی و رضایت بخش ، مانند یک دست استوانه ای مهربان ، ستون فقراتم را در جای خود تسکین می دهد. حتی قبل از مصدومیت ، صندلی میز کار من در دفتر – که دوست داشتم – قادر به پشتیبانی از این نوع نبود.

آن را ببند عزیزم.

آن را ببند عزیزم.

بنابراین من شروع به کارگردانی لبرون کردم ، غلتک کمر خود را مانند کیسه کمربندی خنک نشده به تنه ام گره زدم و مشتاقانه احساس آرامش شیرین چیدمان را به محض نشستن با آن همراه کردم. بعضی اوقات حتی هنگام صرف شام در اتومبیل یا روی صندلی خود عباراتی مانند “این همان چیز است” را می گفتم ، این یک عادت جدی مانند پدر است که به من می گوید عمیق هستم. شاید حتی در عشق.

آیا باید بردارید؟

من و لبران جیمز هر دو از مشکلات دیسک رنج می بریم (یک چیز مشترک دیگر!) ، بنابراین شرایط ما شاید شدیدتر از یک کارمند اداری معمولی باشد. اما اگر تمام روز روی میز یا در وضعیتی مانند قورباغه روی کاناپه نشسته اید ، ممکن است بخواهید از حمایت اضافی کمر قدردانی کنید.

صندلی های نرم ، صندلی های بدون پشت و حتی برخی از صندلی های اداری از نظر پشتیبانی بسیار کم هستند ، که این امر باعث می شود که وضعیت بدن سالم حفظ نشود. دکتر وسلی برونسون ، جراح ارتوپدی ستون فقرات در کوه سینا در شهر نیویورک گفت: این جایی است که یک بالش پشت کمر می تواند مفید باشد. وی در ایمیلی گفت: “برای بیشتر افراد ، به ویژه کسانی که از کمردرد رنج می برند ، من یک بالش پشت کمر را توصیه می کنم.” “من بسیاری از متخصصان ستون فقرات را می شناسم که یکی را به صندلی راننده در ماشین و صندلی اداری خود متصل نگه دارند.”

ستون فقرات انسان معمولاً دارای یک “صلیب قوسی” است که به لوردوز کمر معروف است ، دکتر برونسون توضیح داد. (ممکن است بیش از حد لوردوز داشته باشید ، اما ستون فقرات هنوز هم باید یکی داشته باشد.) نشسته با وضعیت بد بدن – یعنی. با ستون فقرات خمیده به جلو خم می شود – می تواند این قوس را “کاهش” دهد ، استرس بیشتری به کمر وارد می کند و به طور بالقوه منجر به درد می شود. از طرف دیگر ، غلتک کمر کمک می کند پشتیبانی می کند قوس ، که نشستن محکم را آسان می کند. (موقعیت بالش به درستی کلیدی است: این فیلم مبهم ترسناک نحوه کار را به شما نشان می دهد.)

چند اخطار

وجود دارد زیاد غلتک های کمری در آنجا وجود دارد ، بسیاری از آنها به خوبی بررسی شده اند ، اما LeBron و رول کمر من مربوط به روش مک فیزیکی برای درمان فیزیکی است. فیزیوتراپیست من از این روش پشتیبانی می کند و این روش مناسب برای شرایط خاص من است ، اما این بدان معنا نیست که برای همه مناسب است – و همچنین برای لذت بردن از مزایای غلتک کمر مجبور نیستید تمام کارها را در مک کنزی انجام دهید. (در واقع ، شما نباید بدون مشورت با پزشک هیچ رژیم پزشکی را شروع کنید.) استفاده از رول نیز برای همه اجباری نیست. دکتر ترزا مارکو ، فیزیوتراپیست بالینی ارتوپدی که در نیویورک تمرین می کند ، توضیح داد: اگر شما در حال حاضر با یک ستون فقرات کمری به طور قابل توجهی کشیده نشسته اید ، حتی می تواند آسیب برساند.

وی گفت: “نشستن بیش از حد با فشارهای زیاد بر روی مهره ها ، احتمالاً اعصاب شما را نیشگون می گیرد و همچنین می تواند عضلات شما را در آن وضعیت کوتاه کند.” “سپس هنگامی که برای حرکت می روید ، با مشکل روبرو می شوید زیرا با موقعیت مختصر دائمی بسته می شوند.” همچنین اگر در فشرده سازی ریشه عصب مشکلی دارید ، از استفاده از غلتک کمر هشدار می دهد. (دکتر مارکو به طور کلی مخالف بالشهای کمر نیست ، خصوصاً اگر زمان زیادی را روی صندلی ای که هیچ تکیه گاهی ندارد می گذرانید).

امروزه ، من بالش را با روشهای دیگری که باعث می شود کمرم احساس بهتری داشته باشد ، تکمیل می کنم: کشش ، استراحت مکرر ، انجام تمرینات کمر مانند فشار دادن و کار برای حفظ سلامت قلبم تا بتوانم رفتار خوبی داشته باشم. بالش به خصوص در اتومبیل سواری های طولانی می درخشد – وقتی من راحت نیستم که وضعیت بدنم را اصلاح کنم – و در دوره های درد شدیدتر.

با این حال ، حدس می زنم سفر من بعد از COV لرزش متمایزی از لبرون داشته باشد: من قصد دارم غلتک کمر را برای روزها به پشتم ببندم ، آماده هر صندلی افتضاح. شاید ما در جایی در ساحل به یکدیگر برخورد کنیم ، به سمت بالشهای بسته شده به پشت و خارهای کاملاً S شکل برویم و کمی خنده را به اشتراک بگذاریم و به رسمیت شناختن با یکدیگر سر تکان دهیم. احساس می کنم این اتفاق ممکن است بیفتد.



[ad_2]

منبع: salamati-khabar.ir