واتس اپ پس از پاسخ کاربر ، به روزرسانی بحث برانگیز را کند می کند



WhatsApp با به روزرسانی برنامه ریزی شده در سیاست حفظ حریم خصوصی خود ، بسیار سر و صدا ایجاد کرد ، که با افزودن جزئیات بیشتر در مورد نحوه استفاده و تعامل فیس بوک و اشخاص ثالث با داده های کاربر در سیستم عامل ، کاربران را ترساند.

اکنون ، در میان واکنش مصرف کننده ، این شرکت اعلام کرده است که سیاست جدید از 15 مه اعمال می شود ، به جای 8 فوریه ، همانطور که در ابتدا برنامه ریزی شده بود.

این شرکت در یک پست وبلاگ در ژانویه گفت: “ما از بسیاری از مردم در مورد سردرگمی در به روزرسانی اخیر خود شنیده ایم. اطلاعات غلط زیادی ایجاد شده است که نگران کننده است و ما می خواهیم به همه کمک کنیم تا اصول و حقایق ما را درک کنند.” 15

در این بیانیه آمده است: “پس از آن ما به تدریج به مردم خواهیم رفت تا سیاست را با سرعت خود بررسی کنیم ، قبل از اینکه گزینه های جدید تجاری در 15 مه ظاهر شود”

در این پست ، WhatsApp آنچه هفته گذشته گفته شد را تکرار می کند – نه WhatsApp و نه Facebook نمی توانند پیام های شخصی شما را ببینند و این شرکت همچنان متعهد به استفاده از رمزگذاری پایان به پایان برای تماس ها است. به روزرسانی ها مربوط به ارتباط بین کاربران و شرکت ها است و بر مکالمات شخصی افراد تأثیر نمی گذارد. (WhatsApp برخی فراداده ها را با فیس بوک به اشتراک می گذارد ، اما این از سال 2016 تاکنون عمدتاً وجود دارد).

هنوز ، این شرکت اذعان می کند که “برای پاک کردن اطلاعات غلط در مورد نحوه حفظ حریم خصوصی و امنیت WhatsApp کارهای بیشتری انجام خواهد داد.”

با استفاده از این می توانم مثال بسیار ملموسی از واتس اپ ارائه دهم. این شرکت اخیراً اطلاعاتی را در یک صفحه ارائه کرده است تا از سردرگمی در مورد سیاست حفظ حریم خصوصی جدید خود بکاهد. اما آخرین نسخه این صفحه ، همانطور که در زمان نوشتن آن می بینم ، فاقد پاراگرافی است که فقط پنج روز پیش در آنجا بود.

پاراگراف مورد نظر ، همانطور که در نسخه قبلی صفحه (از طریق Wayback Machine) مشاهده شده است ، به شرح زیر است:

“ویژگی های جدید خرید: مردم به طور فزاینده ای می خواهند بتوانند به صورت آنلاین خرید کنند. با ویژگی های مارک دار فیس بوک مانند فروشگاه ها ، برخی از مشاغل کالاهای خود را مستقیماً در واتس اپ نمایش می دهند تا مردم بتوانند آنچه را می توانند خریداری کنند مشاهده کنند. اگر تعامل با فروشگاه ها را انتخاب کنید ، از فعالیت خرید شما می توان برای شخصی سازی تجربه خرید و تبلیغاتی که در فیس بوک و اینستاگرام مشاهده می کنید استفاده کرد. ویژگی هایی از این قبیل اختیاری هستند و وقتی از آنها استفاده می کنید ، ما در برنامه نحوه اشتراک گذاری داده های خود با Facebook را به شما می گوییم.

من نمی دانم چرا واتس اپ این پاراگراف را از صفحه حذف کرده است (من پرسیدم و وقتی این پاسخ را می شنوم این مقاله را به روز می کنم) ، اما مطمئناً فقط این مسئله را گیج می کند.

می توانید شرایط و قوانین WhatsApp به روز شده را در اینجا بخوانید.

گفتن اینکه چه تعداد از کاربران واتس اپ به دلیل سیاست جدید از دست داده اند دشوار است ، اما رقبای آن مانند تلگرام و سیگنال در هفته اخیر یا همین تعداد زیادی شاهد هجوم کاربران جدید بوده اند.

قابل ذکر است که این شرکت تبلیغاتی را نیز در صفحه اول در هند به منظور کاهش خروج کاربران انجام داده است.




منبع: salamati-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>