وب سایت جدید روش هوشمندانه ای را که بازی های ویدیویی در آن اطلاعات ارائه می دهند برجسته می کند

[ad_1]

پایگاه داده UI تازه ایجاد شده بازی ، جنبه اغلب نادیده گرفته شده از طراحی هوشمندانه بازی های ویدیویی را به یک عنوان اصلی تبدیل می کند.

برای اکثر افرادی که بازی می کنند ، امکانات روی صفحه مانند شمارش مهمات و حداقل نقشه ها – بدون ذکر منوهای مکث ، صفحه های موجودی و نکات – فقط بخشی از چشم انداز است. ما آنها را امری عادی می دانیم و هرگز تصدیق نمی کنیم که در غیاب آنها انجام اکثر بازی ها غیرممکن خواهد بود.

این چیزی است که: رابط کاربری خوب (UI) است باید چیزی باشد که مورد توجه قرار نگیرد. برخی از بهترین نمونه ها حتی در بیشتر مواقع قابل مشاهده نیستند و فقط در مواردی که نیاز به حضور در آن هستند روی صفحه شما ظاهر می شوند.

وضعیت “قهرمان آموزش ندیده” ، که می توانیم آن را نسبتاً در رابط های کاربری بازی های ویدیویی اعمال کنیم ، مورد توجه ویژه Ed Coates ، پیمانکار ارشد UI شرکت Double Eleven است. این استودیوی مستقر در انگلستان پس از کار بر روی عناوین برجسته ای مانند PS Vita ، تجربه کمی در عمق خلق سایر استودیوها داشته است یک سیاره بزرگ کوچک و یکی که اخیراً راه اندازی شده است سیاه چالهای کنکوری.

“هنگامی که انگلیس در ماه مارس تحت محاصره قرار گرفت ، من به چیزی احتیاج داشتم تا ذهنم را از بیماری همه گیر دور کنم.”

بنابراین با تاسیس پایگاه داده Game UI ، Coates می خواهد بخشی از این تجربه را با جامعه توسعه بازی های گسترده به اشتراک بگذارد.

“ناامیدکننده ترین قسمت کار من [is] شکار مواد مرجع هنگام ایجاد چیز جدید ، “Coates به Mashable در ازای DM در آخر هفته گفت.” یافتن تصاویر صفحه از بازی هایی که قبلاً از آنها آگاه هستید به اندازه کافی آسان است ، اما تا زمانی که از هر بازی شناخت صمیمانه ای نداشته باشید ، کشف منابع الهام بخش جدید می تواند یک چالش باشد. “

سالهاست که Coates با ایده ساخت یک پایگاه داده قابل جستجو برای کمک به سازندگان در مواجهه با چالش های مشابه بازی می کند. این فریب ، فهمید که ، یافتن راهی برای هماهنگی این سازندگان با ابزارهای مورد نیاز برای محدود کردن شکار آنها است.

“[I wanted to] با استفاده از فیلترها عنصر تشخیص را تا حد ممکن آسان کنید تا به طراحان اجازه دهد بافتهایی از جمله چوب ، فلز و کاغذ ، مواد مختلف ، الگوها و حتی مضامین را جستجو کنند. ” فرد جستجوگر می تواند بیش از 320 عنوان موجود در سایت را اعمال کند.

این سایت از نظر بافتی نسبتاً کوتاه است و فقط مجموعه عکسهای صفحه ای که تحت برچسب های مختلف جمع آوری شده اند می توانند بازدیدکنندگان را ادامه دهند. اما این به خودی خود نوعی عجیب و غریب استادانه در رابط کاربری است. به عنوان مثال ، به لیست همپوشانی Dialog و Story بروید و هنگامی که پایین می روید چگونه تفاوت بین بازی هایی که متن داستان را روی صفحه قرار می دهند ، به سرعت می بینید.

این سایتی است که مطابق هدف کار می کند. همانطور که Coates توضیح داد ، “برای طراحان مفید است که هنگام ساخت رابط های شخصی خود الگوهای تکراری و از پیش تعیین شده را در عناوین موفق شناسایی کنند.” زمینه اضافه شده ضروری نیست ، زیرا رویکردهای متضاد در هر تصویر کل ایده است.

در نحوه ارائه اطلاعات توسط بازی های ویدیویی هنر وجود دارد.  یک وب سایت جدید این را جشن می گیرد.

تصویر: تصویر صفحه: وب سایت توسط edd coates

کوتس گفت: “طراحی UI در صنعت بازی یک زمینه کاملاً اشتباه است.” “بسیاری از استودیوها به طور کامل توانایی بالقوه تحول آن را در بازی های خود درک نکرده اند غروب خورشید، حداقل گرایی متوسط ​​در نفس حیات وحش، یا ساختار گرایی طنز از نیروهای صوتی، رابط کاربری عالی نه تنها پیمایش در بازی را سرگرم کننده می کند ، بلکه تا حد زیادی آن را برطرف می کند [its] هویت بصری و مارک تجاری. “

طرح اولیه ای که کوتس ارائه داد ، فقط برای پرتاب چیزی با هم در عرض چند هفته ، به سرعت به چیزی خیلی بزرگتر تبدیل شد که در طی یک دوره هشت ماهه جمع شد. این یکی از آن چهره های نادر و نقره ای مربوط به دوران همه گیر است که در آن وقفه بیش از حد ناگهانی منجر به خلق چیزی با ارزش و مفید می شود.

کوتس گفت: “هنگامی که انگلیس در ماه مارس تحت محاصره قرار گرفت ، من به چیزی احتیاج داشتم تا ذهنم را از بیماری همه گیر پرت کنم – و بنابراین این پروژه سرانجام متولد شد.” او این هشت ماه را به جمع آوری بازی ها ، عکس گرفتن از صفحه و برچسب گذاری دستی هر یک اختصاص داد. بدیهی است که این یک کار منزجر کننده عشق است ، این قصیده برای (و منبعی برای) طراحی رابط کاربر توسط یک طراح رابط کاربر است.

کوتس گفت: “تاکنون پاسخ فوق العاده بوده است ، زیرا بسیاری از استودیوها قبلاً از من برای کار تشکر کرده اند و برخی از طراحان با دیدن بازی هایی که روی آن کار کرده اند بسیار هیجان زده شده اند.”

“من به شدت به این پروژه افتخار می کنم و نمی توانم صبر کنم ببینم چگونه به دیگر طراحان و سازندگان UI در صنعت ما کمک می کند.”



[ad_2]

منبع: salamati-khabar.ir

ایندکسر