پمپ هیدرولیک پیستونی

رینگ پیستون درحقیقت رینگها یا این که حلقههای فلزی هستند. در همین شکل رینگ اهمیت نیروی بیشتری به جداره سیلندر چسبیده و از خروج سوخت و هوای فشرده خودداری می کند. در این صورت از باقی ماندن روغن برروی جداره سیلندر و سوختن و تولید روغن سوزی و ایجاد دود آبی دوری می شود . چدن به راحتی اصلی جداره سیلندر آب بندی میشوند. حیاتی توجه به مقاومت بالای چدن در برابر حرارت، چدنیها در ماشین های خاص به فعالیت می روند. برای وصال به شتاب بالای آیتم نیاز در مسابقه سبک خیس هستند. موتور دیزلی و اندک سرعت ممکن است که به جهت مراقبت از خویش در برابر نیروهای جانبی پیستون به یک قطعه دیگر نیز نیاز داشته باشند. از انجایی که پمپ های پیستونی، پمپ های بسیار حساسی بوده و شرایط بد حفظ سبب ساز خرابی و کمتر بازده پمپ می شود، در هایپر صنعت فامکو قابلیت ارائه اسباب پمپ های پیستونی محوری مهیا شده است. براین اساس نگهداری و خدمت پیستون به جهت کارایی صحیح موتور زیاد اهمیت است. وظیفه رینگ پیستون در ماشین دارای هست و می بایست بی تردید به تندرست آن توجه شود، اگر به جهت همین قطعه اتفاقی بیفتد خودرو دچار صدمات مضاعف جدی می شود و امکان از در بین رفتن پیستون ها وجود دارد. اگر همین رخداد بیفتد ماشین در گیر روغن سوزی می شود و درد فراوان شدیدی از آن ساطع می شود. پیستون ممکن است مبتلا نواقص و مشکلاتی شوند که هریک دلایل خاص خویش را دارد. پیستون موتور چیست و چه کاربردی داراست ؟ فعالیت حلقه پیستون چیست ؟ میخواهیم بدانیم پیستون چیست و چه نقشی در کارایی موتور خودرو بازی میکند؟ همین خودروی معروف از موتور ۴ سیلندر تخت استفاده میکند. از شرکت های مطرح سازنده همین دسته پمپ ها می قدرت به 3 شرکت بوش رکسروت آلمان، پارکر (دنیسون-پارکر) آمریکا و ایتون ویکرز آمریکا اشاره کرد. موتورهای مسابقه ای پیستون های مشقت بار تر و قادر تری نسبت به موتور اتومبیلهای سواری دارند. کمترین اندازه و وزن را دارند. میخواهیم اندازه گیری کنیم، که مسافت دهانه رینگ زمانی که بر روی سیلندر سوار میشود، چقدر میباشد برای همین کار رینگ را بر روی سیلندر فارغ از پیستون جا میزنیم . شاتون همین موتور از وسط نصف شده میباشد و علت آن لقی بیش از میزان شاتون و بغل یاتاقانی سر بزرگ شانون بوده میباشد . این جور پیستون حیاتی چاک فولادی قلیل انبساط می باشد. حساس حرکت رفت و برگشتی در باطن گوشه و کنار احتراق است. پیستون دارای عایق بودن در برابر گاز و حرکت رینگ پیستون را تضمین می کند. موتور خودرو حساس تعدادی حلقه هست که به آنان حلقه پیستون میگویند. به گزارش اتوکار، پیشرانه پیستون متقابل (OPE) همین شرکت، می تواند در دنیای مدرن کنونی اتومبیل حرفی به جهت گفتن داشته باشد.پیشرانه پیستون متقابل بهجای یک میللنگ منفرد که بوسیله پیستونهای رفت و برگشتی در سیلندرهای خویش گردانده میشود، با دو میللنگ است که بوسیله چرخدنده به یکدیگر متصل شده و دو پیستون در هر سیلندر روبهروی یکدیگر هستند. در طی این حرکت، در باطن محفظه احتراق خلا ساخت می کند. در اثر اشتعال مخلوط هوا و سوخت، انرژی گرمایی در داخل گوشه و کنار احتراق ایجاد می شود. همین دسته پیستون ها بخش اعظم در موتورهای 2 زمانه حساس دانسیته در میل لنگ به کار گیری می شوند که دارای اعتنا جریان هوا را به داخل سیلندر ساماندهی می کند تا از برون دمیدن موءثر دود اطمینان حاصل شود. اهمیت رسیدن به نقطه مرگ زیر دریچه مکش باز شده و خلا ایجاد می شود. پیستون اساسی شامل یک میله پیستون بزرگ می باشد که از تحت تا پیستون ثانویه اهمیت قطر کاهش امتداد می یابد. 1. در سطح مکش، پیستون از نقطه مرگ بالا (TDC) به نقطه مرگ زیر (BDC) حرکت می کند. مهم انقباض یا انبساط مایع یا گاز در محیط تراکم، دیسک پیستون شروع به حرکت در محفظه می کند. پیستون های دو زمان را در سواریهای سایز ریز حساس موتورهای اندک حجم مشاهده میکنیم. نیروی پیشران ساخت شده بوسیله ترکیب هوا و سوخت محترق شده در سیلندر را اخذ می نماید و آن را به شاتون می دهد. پس از اتمام این مراحل، میل لنگ را می چرخاند که آن هم چرخ ماشین را می چرخاند. این شاتون از نحوه انگشتی میل لنگ به میل لنگ متصل می شود. حرکت خود را از طرز یک شاتون به میل لنگ منتقل می کند. درصورتیکه دوست دارید همین نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت دیتاها زیاد عمده در مورد ساخت پیستون لطفا به تماشا از وب وبسایت ما.

ایندکسر