پیستون چیست و طرز کار آن چگونه است؟

دلایل خراب شدن رینگ پیستون چیست ؟ رینگ به معنا حلقه میباشد و رینگ پیستون به مضمون‌ حلقههای پیستون است. به طور معمول سه رینگ پیستون بر روی یک پیستون وجود داراست و عملکردهای مختلفی را انجام می دهند. به طور کلی ، ترازو پیستون با طراحی موتور محدود می شود ، البته پیستون اصلی ایجاد یک مهر و موم مقاوم در برابر گاز با دیوار سیلندر ، نقش مهمی در نگهداری فشار بالای گاز دارد. پیستون چدنی سنگین بوده و قدرت وزنی موتور را کمتر می دهند این طور چدن حساس ضریب انبساط چگالی تحت بوده و در عین اکنون حساس ضریب انتقال حرارت پایینی است. همین قطعات به طور قابل توجهی منجر کمتر هزینه ها می شود. پروسه تولید در سپاهان پلیمر مجهز به تکنولوژی های پیشرفته و بکارگیری ظریف ترین ماشین آلات که بوسیله متخصصین چابکدست و کارآمد به کارگیری می شود. این پیستون ها به طور معمول در اتومبیل های مسابقه ای و اتومبیل هایی که فشار متعددی بر روی آن ها است به کارگیری می شود . فشار دیفرانسیل به حدکثر 15 توشه می رسد. این پیستون ها به دلیل مکانیزم دو زمانه بودن پایین توشه های شدید حرارتی و مکانیکی قرار می گیرند و از آلیاژ های ویژه آلومینیومی ساخته می شوند . ترک گژن پین سوراخی سرتاسری است که در دو طرف جانبی سر پیستون امتداد دارد. پین از فرآورده استیل دشوار است و در پیستون ثابت است البته در میله اتصال می تواند آزاد باشد. هر گاه رینگ های چدنی مستقیما حساس جداره تماس داشته باشند ساییده یا این که صاف می شوند. پیستون با حرکات خویش (به سمت پایین) نخست منجر ورود هوا و یا این که ادغام هوا و سوخت به باطن سیلندر میشود، آن گاه منجر فشرده شدن ترکیب ذکر شده گشته و در ضمن به نحو رضایت قسمتی (هنگام حرکت به سمت بالا) از نشت نمودن گازها پرهیز میکند. همینطور این فنر است که بغل رینگیها را به سمت بالا و ذیل و بیرون حرکت میدهد. عمل همین فنر قطع نمودن بغل رینگیها از یکدیگر است. اکثر وقت ها در کنار آنان از دو بغل رینگی فولادی آب کروم شده استعمال شده است. پیستون های دو دوران در موتور های دو زمانه و ریز نظیر موتور های موتورسیکلت ها و سم پاش ها نقش دارا‌هستند . پیستون های سبک و اختصاصی ماشین های سواری ، پیستون های چهار زمانه نام دارا هستند . سایز و شکل آن ها نیز متعدد می باشد .برای ساخت پیستون ها غالبا از چدن یا فولاد ریخته گری و همینطور از آلیاژ های آلومینیوم استعمال می شود . با توجه به این که 4 شیار در پیستون ساخت شده ، همین پیستون هم متعلق به یک سیلندر 4 سوپاپ می باشد. همانطور که می دانید خویش پیستون ها نیز از بخش های متمایز نیز تشکیل شده اند که بخش های کلیدی آن عبارت اند از : تاج پیستون ، دامنه پیستون ، شیار رینگ ها ، سوراخ گژنپین و جا رینگی . مهم اعتنا به هدف ، مرحله شارژ و شرایط فعالیت موتورها می تواند صورت و نسبت ها تغییر یابد. مرحله بالایی برخی از آن ها به شکل صاف و مسطح، بعضا به شکل گنبدی و بعضی هم به رخ مقعر است. در این پیستون تاج پیستون ، محل حلقه ها و دامن پیستون به شکل یک واحد و یک جا ساخته می شود . پیستون ها از دیدگاههای متفاوتی تقسیم بندی می شوند که یکی از از این گونه بندی ها بر مبنا جور موتور می باشد . اطلاع پیدا خواهیم کرد ، گونه های متفاوت تفنگهای بادی را اهمیت یکدیگر مقایسه می کنیم و به یک جمع بندی قابل قبولی خوا هیم رسید. در این موقعیت در کورس جرم فشار گاز در درحال حاضر دانسیته به پله داخلی نیرو اعمال کرده و باعث می شود که حلقه حساس نیروی بیشتری به جداره سیلندر چسبیده و فعالیت آب بندی را خوبتر انجام می دهد. تمایل به خم شدن، ساختار پیستون را شبیه یک بشقاب می کند. وقتی که شما آغاز میزنید و سوخت وارد سیلندر موتور میشود , مالک پیستون سازی تبریز پیستون به وسیله میل لنگ به سمت بالا هل دیتا شده و بنزین یا این که گاز را به شدت در سر سیلندر متراکم می کند . در حالی که پیستون ممکن میباشد به عوارض متعددی ذوب شده و اصلی سیلندر دچار سایش و یا این که چسبندگی شود. فرسایش شعاعی پیستون میتواند سبب به زخم دیدن سیلندر و یا بوش سیلندر شود. از این نوع حلقه می توان به عنوان اولین یا این که دومین رینگ کمپرسی به کارگیری نمود.

ایندکسر