چگونه بازسازی های کلاسیک بازی ویدیویی در سال 2020 پایان یافت



در یک سال عدم اطمینان و یکنواختی بی پایان ، وقتی یک لذت ساده مانند غذا خوردن در یک رستوران مورد علاقه به یک سلامتی نامطلوب تبدیل شد ، بازی های ویدیویی برای کمک به ما در غلبه بر همه چیز وجود داشتند.

نسخه های جدید و سری جدید سری های فعلی من معمولاً تمام می شود ، اما در سال 2020 میلادی به یک مجموعه متفاوت از بازی ها علاقه مند شدم: بازسازی ها و بازسازی ها. این یک سال پر از آنها بود که باعث افزایش دانش بسیاری از افراد مانند من شد که به دنبال احساس عادی ایمن بودند.

Resident Evil 3، بازسازی Final Fantasy VII و Pro Skater by Tony Hawk 1+ 2 از اواخر دهه 90 و اوایل بازی ها بازی های مورد علاقه خود را انجام داد و آنها را به بازسازی زیبایی تبدیل کرد. روح دیو نسخه قبلی که اغلب مورد غفلت واقع شده را از سال 2009 به روز رسانی می کند روح تاریک در عنوان برای راه اندازی 4K PS5. ستاره های سه بعدی Super Mario تجدید چاپ نمادین را به سختی لمس کرد سوپر ماریو 64، Super Mario Sunshine، و کهکشان سوپر ماریو.

همه آنها مانند عکسهای شدید نوستالژی بودند و خاطرات من از انجام بازیهای قدیمی و محبوب را درک می کردند و آنها را در HD زیبا درک می کردند. حتی محاصره ، ظاهر اولیه 3D از سوپر ماریو 64 که در هنگام راه اندازی مجدد حفظ شد ، نرم تر و جذاب تر است همه ستاره های سه بعدی.

از اهمیت ویژه ای برخوردار است Pro Skater by Tony Hawk 1 + 2که ضمن به روزرسانی آنها برای دوران مدرن ، به تعادل کامل برای وفادار به اصل دست یافت. تقریباً به طور کامل ، این بازی به همان روش دو ضبط سریال اول در سال 1999 و 2000 کار می کند. دارای همان سطح ، اهداف یکسان و احساس یکسان است. من می توانم همان حرکات دست را انجام دهم و همزمان باید همین کارها را در کنترل کننده Xbox انجام دهم که در ابتدای هزاره روی کنترلر Dreamcast انجام دادم.

اما جلوه های تصویری به روز شده ، موسیقی جدید ، ترفندهای جدید و ترفندهای ظریف و بهبودهای بازی باعث ایجاد آن می شود Pro Skater by Tony Hawk 1 + 2 بازسازی واقعا ستاره ای این باعث ایجاد این آشفتگی عاطفی مختلط “واو ، دقیقاً همین چیزی است که من به خاطر می آورم” و “واو ، اگر کودک 8 ساله ای که می توانستم ببینم بازی ها اکنون چگونه به نظر می رسند ، او شلوارک خود را می زد.”

در عین حال ، وقتی که روز به روز در خانه می مانم تجربه جدیدی ارائه کردم که یک شکل کامل فرار بود ، من را به گذشته بازگرداند.

پریدن در حالی که دوست قدیمی من ماریو راهی خارق العاده برای تخلیه کامل مغز من بود.

بازسازی Final Fantasy VII بسیاری از طرفداران بازی اصلی روشی سرگرم کننده برای تجربه این تجربه با یک چرخش کاملاً تازه فراهم می کنند ، با کاشتن بازی های زنده و جلوه های بصری باشکوه جدیدترین بازی های این مجموعه در آنچه که بسیاری از آنها یکی از بهترین بازی های تمام دوران می دانند .

من خیلی از نسخه اصلی بازی نکردم ، اما اصل آن را می دانستم. با پیشرفت بازی ها ، به علاوه عدم علاقه شخصی من به اکثر RPG ها مانند نسخه اصلی Final Fantasy VIIمن قصد نداشتم تمام مدت آن را بازی کنم. ولی بازسازی Final Fantasy VII ابزار در دسترس تری برای تجربه این داستان فراهم می کند. گرچه شخصاً برای من نوستالژیک نبود ، اما فقط کمی داستان و تأثیر بازی را به من القا می کرد.

ستاره های سه بعدی Super Mario تا زمانی که فهمیدم بیمه درمانی چیست ، با حمل و نقل ساده مغزم اثر هدفمندتری داشت. پریدن به جلو و عقب بین سوپر ماریو 64 و Super Mario Sunshineپریدن مثل دوست قدیمی ام ماریو راهی خارق العاده برای تخلیه کامل مغز من بود. من دقیقاً می دانستم که چگونه بازی کنم و کجا بروم ، حتی اگر بیش از یک دهه بود که بازی نکرده بودم.

این دو بازی در همه ستاره های سه بعدی آنها به ویژه مورد تقاضا نیستند (در بیشتر موارد) ، که باعث می شود از دست دادن خود در آنها آسان تر شود. بدون ناامیدی زیاد برای قطع عمل ، من همیشه می توانم بر این باشم که در یک روز مخصوصاً سخت گرفته شده باشم.

از بازی های ماریو گرفته تا روح دیو، به نظر می رسد امسال برای بیشتر طرفداران بازی های ویدیویی یک بازسازی یا بازسازی انجام شده است. و مطمئناً ، به شرطی که بازی های جدید را دوست داشته باشند هادس و شبح تسوشیما یک ابزار فرار عالی هستند ، چیزی بسیار م effectiveثر در بازی ها وجود دارد که ارتباط قوی با گذشته شما دارد. (اگر به من اعتقادی ندارید ، فقط از روانشناسی بالینی در مورد تأثیرات مثبت دلتنگی در یک بحران س askال کنید.)

این سال وحشتناک برای بازی های کلاسیک عالی بود و اتفاق خیلی خوبی بود. ما واقعاً به آن نیاز داشتیم.




منبع: salamati-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>