چگونه خبرخوان نحوه مصرف محتوا را تغییر داد


خوراک RSS – یا همانطور که اکنون آن را می شناسیم – “خوراک” – جهان را به مجموعه ای از اطلاعات پاک ، کلیک کننده و مرتباً به روز شده سازمان می دهد. اما این یک مفهوم نسبتاً جدید است – فقط 10 سال پیش هیچ راهی برای دانستن یک شخصیت عمومی مانند جاستین بیبر وجود نداشت در زمان واقعی.

اکنون این نمایش بر مصرف محتوای آنلاین ، از اخباری که در دستگاه های تلفن همراه خود می خوانیم ، گرفته تا شبکه های اجتماعی که به طور مداوم در طول روز بررسی می کنیم و همچنین تبلیغاتی که در این سیستم عامل ها ادغام شده اند ، حاکم است.

2013 بدون شک سال نمایش بود: برنامه اشتراک ویدیو Vine از 40 میلیون کاربر ثبت شده پیشی گرفت ، در حالی که توییتر از 200 میلیون نفر عبور کرد. و تبلیغات در نمایش به استانداردی برای فیس بوک ، اینستاگرام و حتی Pinterest تبدیل شده است.

این اینفوگرافیک Sharethrough تاریخچه قالب های خوراک ، ریشه های فروتنانه آن در موتورهای جستجو و تسلط خوانندگان و شبکه های مبتنی بر Feed را شرح می دهد. اینجا پاپ 2014 است.





منبع: salamati-khabar.ir

حتما بخوانید:
تیم کوک مدیر عامل اپل به سختی توسط قاضی دادگاه Fortnite سوزانده می شود

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesViagrasu tesisatçısıGeri Getirme Büyüsü