چگونه خبرخوان نحوه مصرف محتوا را تغییر داد

[ad_1]

خوراک RSS – یا همانطور که اکنون آن را می شناسیم – “خوراک” – جهان را به مجموعه ای از اطلاعات پاک ، کلیک کننده و مرتباً به روز شده سازمان می دهد. اما این یک مفهوم نسبتاً جدید است – فقط 10 سال پیش هیچ راهی برای دانستن یک شخصیت عمومی مانند جاستین بیبر وجود نداشت در زمان واقعی.

اکنون این نمایش بر مصرف محتوای آنلاین ، از اخباری که در دستگاه های تلفن همراه خود می خوانیم ، گرفته تا شبکه های اجتماعی که به طور مداوم در طول روز بررسی می کنیم و همچنین تبلیغاتی که در این سیستم عامل ها ادغام شده اند ، حاکم است.

2013 بدون شک سال نمایش بود: برنامه اشتراک ویدیو Vine از 40 میلیون کاربر ثبت شده پیشی گرفت ، در حالی که توییتر از 200 میلیون نفر عبور کرد. و تبلیغات در نمایش به استانداردی برای فیس بوک ، اینستاگرام و حتی Pinterest تبدیل شده است.

این اینفوگرافیک Sharethrough تاریخچه قالب های خوراک ، ریشه های فروتنانه آن در موتورهای جستجو و تسلط خوانندگان و شبکه های مبتنی بر Feed را شرح می دهد. اینجا پاپ 2014 است.




[ad_2]

منبع: salamati-khabar.ir