چگونه Big Tech نتوانست اطلاعات غلط را در سال 2020 متوقف کند



داغترین الگوهای رفتاری سال 2020! ویروسی ترین ویدیوهای سال! داغترین هشتگ ها!

سال– لیست های بازرسی فیس بوک ، یوتیوب و توییتر فاقد بزرگترین داستان سال هستند: عدم موفقیت آنها در جلوگیری از گسترش اطلاعات نادرست.

تئوری توطئه QAnon مقدار تکان دهنده ای پیدا کرد. اعتراضات Black Lets Matter برای گسترش دروغ در مورد خشونت هایی که در شهر کوچک در ایالات متحده رخ داده بود مورد استفاده قرار گرفت. و افسران مجبور بودند هم با آتش ویرانگر مبارزه کنند و هم با داستان های دروغین در مورد ضد فاشیست ها.

و ، البته ، یک رویداد غیر اطلاعاتی رخ داد: همه گیری COVID-19.

عواقب آن وحشتناک بود. اما نباید اجازه دهیم تا سال 2021 ادامه یابد.

اپیدمی اطلاعات نادرست

انتخابات ریاست جمهوری 2016 ایالات متحده طعم قدرتمندی را به سیستم عامل های رسانه های اجتماعی داد که بازیگران بد با سلاح ابزارهایی که ایجاد کرده اند می توانند انجام دهند.

با این حال شرکت ها هنوز برای اقدام مردد بودند. البته برخی از کاربران ممنوع شدند. اما تا زمانی که محتوا غیرقانونی نباشد یا صدمه فوری و قابل اندازه گیری ایجاد کند … چرا باید اقدامی کرد؟

با توجه به بزرگترین تغییرات سیاست اطلاعات نادرست در سال جاری ، به نظر می رسد که اکثر سیستم عامل های اصلی رسانه های اجتماعی “مهلت” تعیین کرده اند چیزی قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 در ایالات متحده.

سپس ، در ماه مارس ، یک بیماری همه گیر ویروس کرونا به ایالات متحده برخورد کرد. تظاهراتی علیه ماسک ها صورت گرفت. مردم سفید کننده می نوشیدند. و برخی از مردم اعتقاد نداشتند که COVID-19 واقعی است.

“اطلاعات بسیار متناقضی در مورد ویروس و این واقعیت که همه وقت در دست داشتند ، وجود داشت [due to lockdowns] در واقع ، بیایید همه اینها را بررسی کنیم ، “توضیح داد گیتا جوهر ، استاد دانشکده تجارت کلمبیا. “مردم همه چیز را با هم تقسیم می کردند فقط سعی می کردند آنچه را که اتفاق می افتد درک کنند.”

در یک مطالعه اخیر ، جوهر دریافت که افرادی که “احساس طرد و عدم امنیت را تجربه می کنند” ، به طور مداوم یا در زمان های غیرقابل پیش بینی ، مانند بیماری همه گیر ، بیشتر احتمال دارد آنچه را که در شبکه های اجتماعی می بینند پخش کنند.

وی گفت: “در واقع ، ما دریافته ایم كه افراد به نظر می رسد می توانند چه چیزی را درست و غلط تشخیص دهند ، اما آنها هنوز هم به طور مستقل اطلاعات را به اشتراک می گذارند.”

بسیاری از ترول ها ، نظریه پردازان توطئه و سیاستمداران بودند که می خواستند با اطلاعات نادرست ، مصرف کنندگان گمراه ، گیج و عصبانی را سیل کنند.

عمران احمد ، مدیر اجرایی مرکز مبارزه با نفرت دیجیتال غیرانتفاعی ، گفت: “تمام آنچه که شرکت کنندگان اطلاعات غیر COVID باید انجام دهند ، ایجاد تردید است.” “آنها استیو بانون را به فرزندی پذیرفتند.” تاکتیک ها: “منطقه را با گله غرق کنید.” و این چیزی است که اکنون می بینیم. بازیگران منطقه را با مزخرفات غرق می کنند. “

فادی کوران ، مدیر ستاد مبارزات این فعال غیردولتی ، که تحقیقات گسترده ای را درباره اطلاعات نادرست آنلاین انجام داده است ، موافقت کرد و گفت: “ترامپ و سایرین در شبکه استیو بانون سالها بر ادعاهای کلاهبرداری رای دهندگان اصرار داشتند”.

فیس بوک ، بیش از حد از توهین توسط محافظه کارانی که این شرکت را به ضد محافظه کاری متهم می کنند ، می ترسد ، در واقع به ترامپ ، بانون و دیگران حق می دهد هر کاری که می خواهند انجام دهند.

اقدامات غلط

شرکتهای بزرگ فنی در سال جاری نیمی از اقدامات را انجام داده اند.

فیس بوک تبلیغات سیاسی را در هفته قبل از انتخابات محدود کرد. کارزار انتخاباتی ترامپ راهی برای دور زدن این سیاست جدید پیدا کرده است.

فیس بوک همچنین برای تأیید حقایق اطلاعات غلط گسترده ، برچسب ها را زد ، رویکردی که احمد آن را “فاجعه بار” خواند.

وی گفت: “این همان چیزی است كه شركت های رسانه های اجتماعی می خواهند.” آنها بحث پلتفرم را می خواهند.

دلیل این امر این است که هرچه کاربر بیشتر در ارتباط با محتوا صرف نظر کند ، تقلبی یا سمی باشد ، فرصت های بیشتری برای ارائه تبلیغات آن کاربر وجود دارد.

احمد ادامه داد: “ما افراد پشت این اطلاعات غلط را می شناسیم و می دانیم آنچه آنها می گویند خلاف واقع است.” “و با این حال برای شرکت های رسانه های اجتماعی ، این یک بازار اقتصادی پربازده برای آنها است.”

و محتوای زیادی در فیس بوک ، سایتی با تقریباً 2 میلیارد کاربر فعال در روز ، از بین می رود. فیس بوک حدود 15000 ناظر محتوا دارد که از طریق اشخاص ثالث برای سایت کار می کنند. گزارش NYU بیان می دارد که فیس بوک باید تعداد تعدیل کنندگان محتوا را که باید کارمندان داخلی باشند ، دو برابر کرده است.

و اگر فیس بوک چیزی را از دست می دهد؟ یک مطالعه MIT نشان داد که مصرف کنندگان معتقدند که اطلاعات غلطی که برچسب بررسی واقعیت را دریافت نکرده اند ، باید صحیح باشند.

در قرآن آمده است: “در مورد برچسب زدن ، آنها آن را به روشی که متخصصان در زمینه رفع اشکال اطلاعات استفاده از آن را توصیه می کنند ، اعمال نمی کنند.”

برای مثال ، طبق قرآن ، فیس بوک برای کاربرانی که اطلاعات غلطی را قبل از تأیید شدن توسط حقایق مشاهده کرده اند ، “با سابقه” اصلاح “سابقه” نمی کند.

خیلی کم و خیلی دیر؟

در گزارشی از مرکز مبارزه با نفرت دیجیتال ، که نظریه پردازان توطئه ضد واکس و ویروس کرونا را مطالعه کرده است ، داوطلبان گزارش 912 پست در اینستاگرام ، یوتیوب و توییتر را برای اطلاعات نادرست گزارش می دهند. از هر 20 نفر فقط یک نفر حذف شده است.

احمد گفت: شرکت های رسانه های اجتماعی “با این ایده که این اقدامات بی سابقه و باورنکردنی را انجام داده اند ، درگیر روند روشنایی جهان هستند.

در اکتبر سال 2020 ، فیس بوک کار مهمی انجام داد. شرکت QAnon. این یک حرکت استقبال آمیز بود.

اما QAnon از سال 2017 وجود دارد و باعث بسیاری از موارد خشونت در زندگی واقعی شده است. به عنوان یک انتشار دهنده اصلی نظریه های توطئه در اوج شیوع ویروس کرونا ، تصور کنید که اگر فیس بوک زودتر دست به اقدام بزند ، چقدر مزخرفات در این منطقه سیلاب می کند.

در قرآن آمده است: “من معتقدم اگر فیس بوک این ممنوعیت را دو سال زودتر معرفی می کرد ، از پیوستن 5 تا 10 میلیون کاربر فیس بوک به گروه های توطئه و صفحات QAnon جلوگیری می کرد.”

2021 و بعد از آن

برای رفع اپیدمی با اطلاعات غلط ، شرکت های رسانه های اجتماعی باید بخواهند آن را برطرف کنند ، چیزی که اشتیاق کمی برای آن نشان داده اند.

جوهر توضیح داد: “اشتراک بی رویه می تواند به یک عادت بد تبدیل شود”. “مگر اینکه ما به سمت منبع مشکل ، یعنی عرضه اطلاعات غلط گام برداریم ، من فکر نمی کنم شما فقط به مصرف کنندگان اعتماد کنید تا بتوانید خود را گره بزنید و معنا پیدا کنید.”

با پیشرفت واکسن های ویروس کرونا ، حمله به این مشکل هرگز اهمیت بیشتری نداشته است. قرآن آواز معتقد است که برای جلوگیری از اطلاعات غلط ، اقدامات بسیار ساده ای وجود دارد ، به ویژه در مورد بهداشت عمومی.

یک پیشنهاد: فیس بوک برای جلوگیری از تبلیغ صفحاتی که غالباً اطلاعات غلط منتشر می کنند ، باید الگوریتم خود را تغییر دهد.

وی گفت: “اطلاعات غلط تکراری وجود دارد که هنوز در حال ایجاد محتوای ویروسی هستند.” “فیس بوک به راحتی می تواند از تقویت آنها جلوگیری کند.”

اگرچه برای رسیدگی به مشکلات اطلاعات غلط ایجاد شده در سال 2020 برای شرکت های رسانه های اجتماعی خیلی دیر است ، اما برای سال 2021 دیر نیست.

احمد توضیح داد: “این اقدام هنوز هم می تواند جان انسان ها را نجات دهد.” “اگر این صداها را در شبکه های ضد مومی بسیار بدبین ، بسیار سازمان یافته و بسیار منظم حذف کنید ، این امر به مقامات بهداشتی امکان می دهد پیام خود را روشن کنند.”




منبع: salamati-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>