گزارش شده است که محدودیت بعدی محصول فیس بوک خبرنامه ها است



فیس بوک در حال آماده سازی برای گرفتن بخشی از خبرنامه است.

بر اساس گزارش ها ، طبق رسانه ای از این شرکت رسانه های اجتماعی در حال توسعه مجموعه ای از ابزارها برای خبرنامه ها “برای روزنامه نگاران و نویسندگان” است. نیویورک تایمز. سه نفری که با این مقاله صحبت کردند در اوایل پروژه هستند ، اما ظاهراً از مدیرعامل و بنیانگذار مشترک مارک زاکربرگ برخوردار هستند.

این حرکت آخرین حرکت فیس بوک به سرزمینی است که توسط سایر مشاغل تبلیغ شده است. Substack شاید معروف ترین نمونه در آن روزهای ابتدایی سال 2021 باشد ، اگرچه خرید اخیر Revue توسط توییتر نیز پیشرفت چشمگیری در همان فضا است.

در حال حاضر هیچ جزئیات ویژگی یا برنامه ای برای ابزارهای فیس بوک وجود ندارد. اکنون این گزارش در برنامه ها یک عامل “ویژگی هایی را برای کمک به نویسندگان در ایجاد پیروان فیس بوک خود و تهیه لیست های ایمیل خود … و همچنین ابزار اشتراک پولی” پیشنهاد می کند.

تلاش می تواند جنبه ای از پروژه روزنامه نگاری فیس بوک باشد. این بخشی از شرکت است که ، طبق گفته فیس بوک ، “برای تقویت ارتباط بین روزنامه نگاران و جوامعی که در آن خدمت می کند ، با ناشران در سراسر جهان کار می کند. همچنین به رفع چالش های اصلی صنعت خبر کمک می کند.”

خبرنامه های میزبانی شده توسط فیس بوک می توانند منبع جدیدی از مطالب را برای بخش اخبار وب سایت ایجاد کنند ، که در حال حاوی داستان هایی از شرکای مختلف انتشاراتی این شرکت در رسانه ها است. هدف از تقویت خبرنامه ، تقویت پیوندهای فیس بوک با نویسندگان منفرد است به همان روشی که تلاش های دیگر مانند بخش اخبار با سازندگان محتوای بزرگتر انجام داده است.

هیچ اطلاعاتی در مورد زمان شروع این ابتکار جدید توسط فیس بوک وجود ندارد ، اما اکنون این گزارش خاطر نشان می کند که مدیران امیدوارند که تا تابستان آماده شود.

البته ، هر دلیلی وجود دارد که فکر کنیم این پروژه خاص با یک نبرد دشوار روبرو است. ما حتی یک ماه از قیام 6 ژانویه در پایتخت ایالات متحده حذف نشده ایم ، حادثه ای که از بسیاری جهات توسط سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک حل شده است. در طول سال ها ، این شرکت همچنین با مشکلات حفظ حریم خصوصی و تعدیل محتوا دست و پنجه نرم کرده است.

بنابراین این ایده که طیف گسترده ای از نویسندگان مستقل می توانند داوطلبانه وارد یک گودال شیر واقعی شوند که در حال افزایش است برخی از سمی ترین و ناپسندترین صداها در رسانه های مدرن … کشش دارد. در حالی که فیس بوک نمی تواند با نقش خود در بالا بردن و تقویت صدای بی پروا کنار بیاید ، سرویس خبرنامه برای همه می تواند فروش دشواری باشد.




منبع: salamati-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>