یک الگوی رفتاری موسیقی جدید در توییتر برای پر کردن فاصله بین کریسمس و سال نو اینجا است

[ad_1]

بعضی اوقات بهترین نوع میم ها مواردی هستند که معنی خاصی ندارند.

چند روز پیش ، در این فضای خالی عجیب و غریب بین کریسمس و سال نو ، جوش فیتز ، پادکست ، به توییتر متوسل شد تا یک س simpleال ساده بپرسد – و مهمتر از آن ، س questionالی که واقعاً فقط می تواند یک پاسخ داشته باشد.

توییت اولیه فیتز چندین صد بازتوییت و پاسخ دریافت کرد ، اما به نظر می رسد که یک واکنش زنجیره ای ایجاد کرده است که باعث سر و صدا از طریق توییتر شده است.

به زودی ، طیف گسترده ای از حساب ها از همان قالب برای بررسی نام گروه های مورد علاقه خود استفاده کردند.

ما در حال حاضر در مرحله چرخه ای هستیم که افراد مشهور در آن فعالیت می کنند و به نظر می رسد که الگوی رفتاری از اینجا فقط باران خواهد بارید.

آیا این هوشمندانه ترین الگوی رفتاری است که توییتر تاکنون دیده است؟ احتمالا نه. اما این قطعاً یکی از راههای گذراندن زمان تا سال 2021 است.



[ad_2]

منبع: salamati-khabar.ir

ایندکسر