FAA اولین هواپیماهای بدون سرنشین تجاری مستقل را تأیید می کند



شما می توانید به طور رسمی هواپیماهای بدون سرنشین تجاری مستقل را برای کارت یکنوع بازی شبیه لوتو 2021 خود سفارش دهید.

روز جمعه ، توسعه دهنده هواپیمای بدون سرنشین صنعتی مستقر در ماساچوست ، آمریکای رباتیک اعلام کرد که از اداره هواپیمایی فدرال (FAA) تأیید بهره برداری از هواپیماهای بدون سرنشین Scout بدون سرنشین کاملاً خودکار را دریافت کرده است.

این اولین امتناع در نوع خود است ، زیرا FAA قبلاً استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین تجاری مستقل را تنها به شرط حضور ناظران انسانی در طول مسیر پرواز تأیید کرده است – یا در صورت عدم محدودیت های بیش از حد سخت ، خطر برخورد را کاهش می دهد. طرفداران فن آوری بدون سرنشین می گویند مدت هاست که این محدودیت ها صنعت را عقب نگه داشته است.

ریز موزر ، مدیر عامل و بنیانگذار رباتیک آمریکایی ، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: “سرانجام وعده ها و پیش بینی ها برای دهه ها در حال تحقق است.”

“با این مجموعه تأییدها ، رباتیک آمریکایی می تواند با خیال راحت سیستم عامل پیشاهنگی خودکار ما را به نفع عمودی انرژی ، زیرساخت ، کشاورزی و امنیتی کار کند و به باز شدن قفل بازار 100 میلیارد دلاری برای هواپیماهای بدون سرنشین تجاری کمک کند.”

اگرچه فعالیت های این شرکت به ارتفاع کم در مناطق روستایی در املاک رباتیک آمریکایی در ماساچوست ، کانزاس و نوادا محدود خواهد شد ، اما پیشرفت های نظارتی نوید چیزهای خوبی برای آینده هواپیماهای بدون پیچ می دهد.

طبق گفته رباتیک آمریکایی ، سیستم Scout (به مدت چهار سال تحت نظارت FAA آزمایش شده است) مجهز به “فناوری تشخیص و جلوگیری از صوت” است که به این ترتیب هواپیماهای بدون سرنشین Scout همیشه یک فاصله ایمن از هواپیماهای دیگر را حفظ می کنند. قبل از هر پرواز هنوز باید بررسی های ایمنی توسط شخص از طریق پورتال وب از راه دور انجام شود – و “سیستم ایمنی لایه ای و زائد” برای رسیدگی به سایر مسائل (احتمالاً از جمله احتمال قیام روبات) وجود دارد.

موزر در بیانیه ای افزود: “ما از تمایل FAA برای همکاری نزدیک با رباتیک آمریکایی در چهار سال گذشته بسیار سپاسگزاریم.”

شما می توانید یک پیشاهنگی را در عمل در حلقه جاز عجیب و غریب رباتیک آمریکا ببینید:




منبع: salamati-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>