Far Cry 6 سیاسی است. آیا تحویل می شود یا فقط بازاریابی است؟

[ad_1]

Ubisoft می تواند کاری انجام دهد Far Cry 6 به روشی که بازیها از نظر تاریخی نبوده اند: سیاسی می شود. یا بالاخره این قول است. و وعده آنچه در اینجا برای اهداف ما اهمیت دارد.

ارسال وبلاگ توسط Far Cry 6 نوید هواری ، کارگردان داستان ، که روز دوشنبه منتشر شد ، (که مخصوصاً یک روز یادبود آفلاین در ایالات متحده بود) همه چیز را مشخص کرد این یک نگاه امیدوارکننده در پیش بود و یک تأیید ضمنی از مبارزات مکرر Ubisoft برای مخلوط کردن بازی ها و سیاست – چیزی که ناشر فرانسوی بارها گفته است که علاقه ای به آن ندارد.

در این پست وبلاگ آمده است: “داستان ما سیاسی است.” “بحثهای دشوار و مرتبطی در این زمینه وجود دارد Far Cry 6 درباره شرایطی که منجر به ظهور فاشیسم در یک کشور می شود ، قیمت های امپریالیسم ، کار اجباری ، نیاز به انتخابات آزاد و عادلانه ، حقوق LGBTQ + و موارد دیگر در زمینه یارا ، یک جزیره خیالی در کارائیب. “

وی در ادامه به تشریح یک تیم توسعه می پردازد که توانسته است “در تاریخ نترس باشد [are] گفتن ، “اضافه کردن این ،” ما در طی پنج سال گذشته فوق العاده سخت کار کرده ایم. “مطالب بیشتری برای این پست وجود دارد ، و صادقانه بگویم ، ارزش آن را دارد که برای خواندن کامل آن زمان صرف کنید. (نگران نباشید ، کوتاه است.) اگر هاوری در مورد Ubisoft صحبت کند – و بله ، او به معنای واقعی کلمه در اینجا سخنران است – این مساوی با یک شخصیت ایدئولوژیک و استقبال

هرچند خیلی سریع نیست. در حال حاضر ، Far Cry 6 کاملا سزاوار بهره مندی از شک است. هنوز بیرون نیامده و بنابراین قضاوت در آن غیرممکن است. اما قول یک تاریخ مستحکم و معنی دار – و در این مورد سیاسی – هنوز تحقق نیافته است. اوضاع آنجا پیچیده است.

من سناریوهایی را دیده ام که بارها و بارها با بازیهای دیگر انجام شده است که وعده های محکم داده شده در مرحله مقدماتی به خوبی یا پس از پایان بازی کار نمی کنند. این نمایش مخصوصاً در سالهای اخیر برای اکتیویژن و ندای وظیفه بسیار مورد علاقه است.

حدود چهار سال پیش ، در سال 2017 ، برای یک تور استودیویی و اولین نگاه به کالیفرنیا پرواز کردم ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم. جذاب ترین قسمت روز برای من زمانی بود که با برخی از تیم تاریخ بازی نشستم و از آنها به طور مستقیم در مورد بازی های گذشته جنگ جهانی دوم و ناآگاهی آشکار آنها از هولوکاست س askedال کردم.

این یک بحث احساسی بود که باعث شد احساس دلگرمی کنم. یکی از اعضای تیم به من گفت: “ما نمی خواستیم از تاریخ پرهیز کنیم. ما می خواستیم خیلی به آن احترام بگذاریم … در طی این درگیری اتفاقات خیلی خیلی تاریکی افتاد و نادیده گرفتن آن اشتباه به نظر می رسید.”

وی بعداً در مصاحبه ای اعتراف كرد كه این بازی با یهودستیزی و نژادپرستی مقابله خواهد كرد. وی گفت: “این در واقع قسمت بسیار بزرگی از داستان ما است ، این واقعیت که این چیزها وجود داشته ، واقعی بوده و شخصیت های ما با این مسئله سر و کار دارند.” چند ماه بعد ، به نظر می رسید پیش پرده با این مکالمه امیدوار کننده ای که داشتم طنین انداز شد.

“در Far Cry 6 ، بحث سختی در مورد شرایط منجر به ظهور فاشیسم وجود دارد.”

سپس ، در نوامبر 2017 ، ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم بیرون آمد و برای آنچه ارزش دارد ، بازی آنچه را که در آن زمان به عنوان نوار “بسیار ناچیز” شناخت هولوکاست به عنوان اتفاقی که رخ داده توصیف کردم ، پاک شد. اما سرانجام این اعتراف به متن روی صفحه منتقل شد و کلمه “هولوکاست” هرگز در واقع ظاهر نشد. فقط یک فینال روی زانوهای ضعیف. آرزوهای بزرگ این داستان برای گفتن و انجام کاری متفاوت هرگز برای من محقق نشد.

در سال 2019 دوباره اتفاق مشابهی رخ داد. در سفر به E3 ، من برای مدیر امسال با مدیر Call of Duty به گفتگو نشسته ام و این یک گفتگوی فوق العاده بود. گره گشایی اولیه از E3 شامل یک سکانس پرتنش بود که در آن یک گروهان کوچک به یک آپارتمان در لندن حمله کردند و مظنون به پنهان کردن گروهی از تروریست های (عرب) شدند. هم تماشا و هم بازی ناجور بود.

در مصاحبه ، من به این موضوع پرداخته ام. می خواستم بدانم چگونه است Call of Duty: Modern Warfareهمانطور که نسخه 2019 نامیده شد ، به اصطلاح درگیر جنگ علیه ترور خواهد شد. من با احتیاط بیشتری به گفتگو نزدیک شدم ، خاطرات مصاحبه سال 2017 در ذهنم نوشته شده بود ، اما در پایان از اینکه مدیر داستان و تیم پیرامونش نسبت به مشکلاتی که باید برطرف شوند آگاهی و حساسیت داشتند ، احساس دلگرمی کردم. کنار آمدن (و مشکلات احتمالی که با آنها روبرو شده اند).

سپس ، همانطور که در سال 2017 بود ، بازی بیرون آمد و همه چیزهای دلگرم کننده ای که بعد از صحبت احساس کردم جنگ مدرن در E3 ناپدید شد. “لمس ماهر” وعده داده شده ، به نظر من ، به نوعی به یک تیرانداز اول شخص بدون خشونت تبدیل می شود که به نظر می رسید بسیار بیشتر از تجربه ای ارزشمند “شوک و هیبت” متمرکز باشد از آنچه شما را به فکر فرو برد و چیزی برای گفتن وجود دارد خودش

صادقانه بگویم ، در هر دو مورد ، فقط Call of Duty Call of Duty بود. حداقل از دستیابی به موفقیت در سال 2008 با نسخه اصلی جنگ مدرن بازی ، این مجموعه با تبدیل تجربه FPS به نبرد برای اینچ ساخته شده است ، که در اطراف لحظات عظیم و متناسب با ارزش فیلمهای مایکل بی خلق می شود. من از هر دو بازی ناامید شدم ، اما هیچ یک تعجب نکردم.

امیدوارم هاوری و تیمش به عنوان یک هشدار به نمونه های خارجی مانند اینها نگاه کنند. من قبلا نگرانم یکی ، علی رغم وعده هایی که Far Cry 6 او با احترام و احترام به صحنه تصور شده در کوبا یارا نزدیک می شود و همچنین در نقش اصلی دیکتاتور یارا نقش Giancarlo Esposito ، یک دانمارکی-آمریکایی متولد والدین ایتالیایی و آفریقایی-آمریکایی را بازی می کند.

علاوه بر این ، به نحوه ساخت بازی های مدرن از این قبیل فکر کنید. Far Cry به عنوان یک سریال با گذشت زمان به چیزی قطعاً عجیب و جالب تبدیل شده است. این داستان اغلب با یک داستان تفکر جدی آغاز می شود ، قبل از اینکه به کارهای مسخره احمقانه ای مانند جنگیدن سگ های درخواستی و تفریحات قارچ وحشی تبدیل شود. در اینجا یک تعادل وجود دارد که تیم سازنده باید به آن برسد: داستان می تواند انجام دهد و چیزهای جدی را بیان کند ، اما بازی به عنوان یک کل باید به عنوان یک نسخه دوستانه جمعیت که مطابق با هویت ثابت آن است نیز وجود داشته باشد.

آیا می توانیم اعلامیه هاوری “تاریخ ما سیاسی است” را درست بخوانیم؟ احتمالا بله! قصد هنرمند نکته مهمی است که باید در این شرایط به خاطر بسپارید. من هرگز متوجه نشدم که افراد ندای وظیفه که با آنها صحبت کردم دروغگو هستند. بسیار بیشتر احتمال دارد که ایده های بزرگ آنها برای مقابله با یک مشکل یا مشکل دیگر در برابر واقعیت ایجاد یک بازی برای همه فروپاشد.

اما من همچنین به چیزی بیشتر از یک بازی دیوانه وار Far Cry امیدوار نیستم و شما هم نباید این کار را انجام دهید. اینجا یک کتاب بازی وجود دارد. من روی Call of Duty تمرکز کردم ، اما بسیاری از بازی ها باعث شده اند که همین نوع بدلکاری در طی سال های گذشته انجام شود. وعده های بزرگ تأمل برانگیز و توطئه ای توطئه آمیز که به سادگی تحقق نمی یابد.

در نهایت ، این یک استراتژی بازاریابی است. Ubisoft با اقناع بازیکنان آینده برنده اقتصادی خواهد شد که اصرار مداوم خود برای اتخاذ رویکرد غیرسیاسی با تمام بازی های خود (علی رغم شواهد خلاف آن) از گذشته است. بنابراین خواه پست خاوری اصل باشد ، به نظر می رسد یوبی سافت در اینجا چیزی را هدف قرار داده است.



[ad_2]

منبع: salamati-khabar.ir

ایندکسر