FTC در حال راه اندازی یک تحقیق “جامع” در فیس بوک ، TikTok ، توییتر ، Snapchat ، Reddit ، YouTube و موارد دیگر است.

[ad_1]

کمیسیون تجارت فدرال س questionsالاتی دارد و پاسخ های آمازون ، تیک توک ، Discord ، Facebook ، Reddit ، Snapchat ، Twitter ، WhatsApp و YouTube بهتر است.

برخی از بزرگترین شرکتهای رسانه های اجتماعی جهان روز دوشنبه به طور رسمی در کانون توجهات قرار گرفتند زیرا FTC اعلام کرد یک مطالعه “جامع” در مورد چگونگی استفاده شرکتها از اطلاعات شخصی و افزایش تعامل کاربر و چگونه کودکان می توانند در این روند جابجا شوند. . لازم به ذکر است که این پرونده جدا از پرونده FTC است که طبق آن فیس بوک به طور غیرقانونی انحصار خود را حفظ می کند و ملزم به اقدام خاصی از سوی سازمان های اجرای قانون نیست – واقعیتی که تحقیقات را بیشتر جالب می کند.

روهیت چوپرا ، کمیسیون های FTC ، ربکا کلی اسلیتر و کریستین سی ویلسون در بیانیه مشترکی گفتند: “علیرغم نقش اصلی آنها در زندگی روزمره ، تصمیماتی که توسط سیستم عامل های آنلاین برجسته در مورد مصرف کنندگان و داده های کاربر گرفته می شود ، همچنان محرمانه است.” “این نگران کننده است که ما هنوز در مورد شرکتهایی که اطلاعات زیادی در مورد ما دارند بسیار کم می دانیم.”

FTC با صدور رأی 4 بر 1 برای صدور دستورات رای داد ، و نوه جوشوا فیلیپس ، نماینده کمیسیون پیشنهادی دونالد ترامپ ، تنها رأی مخالف بود.

با Facebook (صاحب WhatsApp) ، Twitter ، Amazon ، Snap ، Google (متعلق به YouTube) ، TikTok و Discord برای اظهار نظر تماس گرفتیم.

سخنگوی توییتر گفت: “ما مثل همیشه تلاش می کنیم FTC اطلاعات لازم را برای درک چگونگی عملکرد سرویس های Twitter در اختیار داشته باشد.”

هیچ یک از شرکتهای دیگری که با آنها تماس گرفتیم بلافاصله پاسخ ندادند.

اگرچه تحقیقات گسترده است ، اما چند موضوع خاص وجود دارد که FTC می گوید آنها دنبال می کند:

• چگونه رسانه های اجتماعی و سرویس های پخش ویدئو اطلاعات شخصی و جمعیتی را جمع آوری ، استفاده ، ردیابی ، ارزیابی یا بازیابی می کنند.

• چگونه تعیین می کنند کدام تبلیغات و سایر مطالب برای کاربران نمایش داده می شود.

آیا آنها الگوریتم ها یا تجزیه و تحلیل داده ها را برای اطلاعات شخصی اعمال می کنند.

• نحوه اندازه گیری ، ارتقا and و تحقیق در مورد مشارکت مصرف کننده ؛ و

• نحوه عملکرد آنها بر کودکان و نوجوانان تأثیر می گذارد.

با سالها رسوایی های مختلف بین شرکت های ذکر شده (برخی صادقانه بگویم ، بسیار بدتر از دیگران) ، امیدواریم که اطلاعات زیادی در پاسخ ها وجود داشته باشد.

غول های فناوری 45 روز فرصت دارند تا با سفارش FTC مطابقت داشته باشند. ما با FTC تماس گرفتیم تا تعیین کنیم اگر شرکتها در این مهلت پاسخ ندهند چه اتفاقی می افتد. پاسخ فوری دریافت نکردیم.

همچنین مشاهده کنید: نیمی از بزرگسالان در ایالات متحده نمی دانند که فیس بوک اخبار اصلی نمی سازد

کمیسیون ها نوشتند: “FTC می خواهد درک کند که مدل های تجاری چگونه بر آنچه آمریکایی ها می شنوند و می بینند ، با چه کسی صحبت می کنند و چه اطلاعاتی را تحت تأثیر قرار می دهند”.

که ، هی ، همه.



[ad_2]

منبع: salamati-khabar.ir