GoFundMe با به اشتراک گذاشتن داستان افراد ، بی عملی در تسکین COVID را منفجر می کند



حتی GoFundMe معتقد است که مردم نباید در طی همه گیری به GoFundMe اعتماد کنند.

بستر تأمین مالی سرمایه گذاری یک کمپین جدید را برای برجسته کردن تأثیر اقتصادی COVID – و تمرکز بر چگونگی ناکامی کنگره های کنگره در افراد نیازمند آغاز کرده است.

GoFundMe هر روز با میلیون ها دنبال کننده خود در سیستم عامل های اجتماعی خود داستان و کمپین GoFundMe یک خانواده یا شخصی را که برای استخدام یا پرداخت قبض در تلاش است ، به اشتراک می گذارد. وی این کار را تا زمان تصویب بسته امداد و نجات از سوی کنگره ادامه می دهد – قانون گذاران ماه ها در بن بست مانده اند و حمایت های کلیدی مانند مهلت قانونی اخراج به زودی منقضی می شود.

این کمپین یک پیام صریح به کنگره برای انجام کاری اکنون است.

در طی همه گیری ، GoFundMe گفت افراد زیادی در حال راه اندازی کمپین هایی برای درخواست کمک از دوستان ، خانواده و غریبه ها هستند که این پلتفرم یک دسته کاملا جدید ایجاد کرد: “کمک های مالی اضطراری”.

GoFundMe قبلاً در مورد شرایط نامطمئن افرادی صحبت می کند که با ناامیدی به سرمایه گذاری جمعی روی می آورند. در زمینه مراقبت های بهداشتی ، مدیر عامل GoFundMe گفت که تعداد کمپین های پرداخت قبض های پزشکی “شکاف های عظیم” در خود سیستم را نشان می دهد. گرچه دیدن یک اجتماع اجتماع در اطراف فردی که به یک کمپین آنلاین تأمین مالی جمعی نیاز دارد ، گرم و مبهم است ، اما این روش سیستم نیست.

GoFundMe سپس 2.9٪ تخفیف بعلاوه 30 سنت هزینه هر کمک مالی دریافت می کند. بنابراین اگرچه سخنان مدیر عامل و این کمپین اخیر قطعاً خوب به نظر می رسد ، اما فراموش نکنیم که آنها از بحران نیز درآمد کسب می کنند.




منبع: salamati-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>