Grubhub ، DoorDash به دلیل اقدامات “کلاهبردارانه و ناعادلانه” تحت پیگرد قانونی قرار دارند


شهر شیکاگو از Grubhub و DoorDash برای خدمات تحویل غذا شکایت کرد.

این شکایت که در بیانیه مطبوعاتی دفتر شهردار لوری لایت فوت در 27 آگوست شرح داده شده است ، ادعا می کند که این دو شرکت “درگیر کارهای تجاری متقلبانه و ناعادلانه هستند که به رستوران ها آسیب می رساند و مصرف کنندگان را گمراه می کند.” این شهر به دنبال تغییراتی در نحوه عملکرد هر مشاغل (به شکل شفافیت بیشتر) ، بازپرداخت رستوران ها و مشتریان و جریمه است.

در بیانیه منتسب به Lightfoot آمده است:

از آنجا که شاهد همه گیری جهانی هستیم که مشاغل را تعطیل می کند و افراد را به داخل خانه می برد ، برنامه های تحویل غذا برای متهمان به یک راه اصلی برای مردم برای تغذیه خود و خانواده هایشان و همچنین حمایت از رستوران های محلی تبدیل شده است. این بسیار نگران کننده و مایه تاسف است که این شرکت ها در این دوران فوق العاده سخت ، با استفاده از تاکتیک های ناعادلانه و فریبنده ، از مزایای رستوران ها و مصرف کنندگان که برای سرپا ماندن تلاش کرده اند ، قانون را نقض کرده اند.

در اطلاعیه ای که از سوی دفتر شهردار ارائه می شود ، بیانیه هایی وجود دارد که برای هر یک از آنها به صورت جداگانه صدق می کند ، و همچنین تعدادی که برای هر دو مورد صدق می کند. وکلای شهر می گویند Grubhub و DoorDash درگیر تبلیغات سفارشات و خدمات تحویل خود برای رستوران هایی هستند که هیچ ارتباطی با سیستم عامل ندارند.

شهر همچنین ادعا می کند که هر دو شرکت از تاکتیک های “فریب و تعویض” استفاده می کنند ، که بر هزینه های کوچک تحویل در جلو تأکید می کند ، اما در پایان سفارش هزینه اضافی دریافت می کند. در این بیانیه آمده است: “این امر کل هزینه های تحویل را تا شش برابر مبلغی که در ابتدا اعلام شده بود افزایش می دهد.” قیمت منو در هر دو سیستم عامل نیز “به طور قابل توجهی” بالاتر از اقلام مشابهی است که مستقیماً از رستوران سفارش داده می شود.

حتما بخوانید:
چگونه اثبات کنیم که آیا یک دوز واکسن COVID-19 می تواند جان انسان ها را نجات دهد

با توجه به جنایات ادعایی خاص ، پرونده شیکاگو اشاره می کند که Grubhub: از “مسیریابی” شماره تلفن هایی که به عنوان خطوط مستقیم به رستوران اشتباه نمایش داده می شوند ، استفاده می کند و حتی در صورت عدم برقراری چنین تماس هایی “به طور مرتب” از کمیسیون رستوران هزینه دریافت می کند. به ترتیب؛ راه اندازی وب سایت های جعلی “تقلبی” برای رستوران ها برای ارسال مشتریان به Grubhub ؛ از کمپین های تقلبی ، تبلیغاتی “نجات رستوران” استفاده می کند ، در حالی که هزینه های این کمپین ها را به رستوران ها منتقل می کند. و “محدودیت اضطراری” 15 درصدی کمیسیون رستوران شیکاگو را نقض کرد (یعنی ، این شرکت ادعا می کند که کاهش بیشتری داشته است که به طور قانونی تحت قوانین امداد همه گیر شیکاگو مجاز بوده است).

به طور جداگانه ، این بیانیه ادعا می کند که DoorDash: مشتریان را در مورد توصیه هایی که به رانندگان داده می شود ، گمراه می کند “در حالی که در واقع” راهنمایی “مشتری برای پرداخت یارانه پرداخت خود DoorDash به رانندگان آن استفاده شده است”. هنگامی که این پول در واقع به DoorDash رفت ، هزینه ای 1.50 دلار برای گمراه کننده شیکاگو به ازای هر سفارش در شهر اضافه کرد ، با فرض کلاهبرداری که این هزینه به شیکاگو نیاز است یا پرداخت شده است.

سخنگوی DoorDash این بیانیه را در پاسخ به شکایت ارائه داد: “این دعوی بی اساس است. این از دست دادن منابع مالیات دهندگان است و شیکاگوئی ها باید عصبانی شوند. DoorDash در طول همه گیری همه گیر در کنار شهر شیکاگو ایستاده و از هزینه رستوران با ارائه 500000 دلار مستقیم صرف نظر می کند. کمک های مالی ، ایجاد فرصت های درآمدزایی قوی و تحویل غذا و سایر نیازها به جوامع نیازمند. این مورد هزینه مالیات دهندگان را در بر خواهد داشت و چیزی را تحویل نخواهد داد. “

این شرکت همچنین چندین ادعای مطرح شده در این دعوی و اظهارات مربوط به شهر را رد کرد. او معتقد است که Dashers – نامی که برای تامین کنندگان او استفاده می شود – همیشه 100٪ از راهنمایی های خود را دریافت کرده است. DoorDash همچنین خاطرنشان می کند که اگرچه رستوران های جدیدی که با این شرکت همکاری نمی کنند از نوامبر 2020 به سایت اضافه نشده اند ، اما رستوران هایی که قبلاً اضافه شده بودند مشمول هیچ هزینه ای نمی شدند و همه این فرصت را داشتند که امتناع کنند ، و پس از آن از بودن خودداری می کردند. ظرف 48 ساعت حذف می شود

همچنین ببینید:

حتما بخوانید:
لباس بچگانه پیش‌بینی‌ها برای 2022

قاضی قانون “خلاف قانون اساسی” را که رانندگان Uber و Lyft را به عنوان مجری طبقه بندی می کرد ، لغو کرد

Mashable همچنین برای اخذ بیانیه با Grubhub تماس گرفت ، اما در زمان انتشار هیچ کس در اختیار آن قرار نگرفت. این شرکت در بیانیه ای به The Verge گفت: “ما از تصمیم شهردار Lightfoot برای طرح این دعوی بی اساس بسیار ناامید شده ایم. هرگونه ادعایی به شدت اشتباه است و ما به شدت از شیوه های تجاری خود دفاع خواهیم کرد. ما مشتاقانه منتظر پاسخ در دادگاه هستیم و اطمینان داریم که ما پیروز می شویم. “

شایان ذکر است که پرونده شیکاگو در خلا رخ نداد. در یک مثال ، یک گزارش 2020 جزئیات عملکرد Grubhub در لیست رستوران های غیر شریک در سایت سفارش خود را توضیح می دهد. در یک مثال دیگر ، که ادعای DoorDash مبنی بر اینکه داشرز “همیشه” راهنمایی های کامل خود را دریافت می کند ، رد می شود ، این شرکت مجبور شد در سال 2019 مدل نوک خود را تغییر دهد و یک سال بعد ، پس از مشخص شدن استفاده از راهنمایی ها برای یارانه ، 2.5 میلیون دلار تسویه پرداخت کرد. پرداخت به کارگران تحویل

همه اینها را باید گفت: سابقه طولانی در اینجا وجود دارد که منجر به محاکمه شیکاگو می شود. DoorDash و Grubhub ممکن است ادعا کنند که همه چیز قطعی است ، اما این بدان معنا نیست که هر گزاره ای درست است. این همان محاکمه است. پس مراقب باشید.




منبع: salamati-khabar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesViagrasu tesisatçısıGeri Getirme Büyüsü