Shadowlands زندگی پس از مرگ را جذاب می کند: مرور کنید

[ad_1]

مرگ در پس زمینه پنهان نمی شود World of Warcraft: Shadowlands، مانند هاله ای تهدیدآمیز ، دور از چشم مرگ همه جا را فرا گرفته است Shadowlands. مرگ همه چیز است.

کل World of Warcraftهشتمین گسترش در زندگی پس از مرگ اتفاق می افتد ، بازیکنان را به قلمرو سرزمین های سایه فرستاده می شود تا تعادل قدرت را از هزاران بار هزار بار تغییر دهند. و با وجود این ، با وجود 16 سال World of Warcraft Blizzard با درخواست مکرر از بازیکنان برای ورود به یک چیز ناشناخته برای تحریک یک تهدید شیطانی جدید یا احیا شده ، توانست Shadowlands اگر کمی سخت کوش باشید ، احساس جدید و هیجان انگیزی کنید ، باعث می شوید که هر یک از میلیون ها بازیکن دوباره احساس یک قهرمان واقعی کنند.

برای زمینه: Shadowlands کمی بیش از یک هفته بیرون بوده است و من چیزی در حدود دوازده ساعت وقت گذاشته ام. داستان اصلی را تمام کردم ، بیشتر زندانهای جدید را پشت سر گذاشتم و بازی آخر را شروع کردم. من بازی کردم بیا دیگه روشن و خاموش از سال 2005 و ماههای بی شماری را در این بازی غرق کرده است.

Shadowlands این حس کلاسیک New Expansion را با خود به همراه می آورد که از سال 2007 تاکنون تقریباً با هر تکرار همراه بوده است جنگ صلیبی سوزان. سرزمین های جدیدی برای کشف وجود دارد! ماموریت های جدید! چالش های جدید! در ابتدای چرخه های گسترش ، همیشه جذابیت های ذاتی از این قبیل وجود داشته است ، حتی اگر گسترش ها خود بازی های غم انگیز یا خسته کننده ای باشند.

خیلی زود است که بگوییم این گسترش طی چند ماه ، یک یا دو سال چقدر موفق خواهد بود. تمام آنچه که ما داریم برداشت اول است. Shadowlands خوب می کند

به جلو به سرزمینهای سایه

Shadowlands مجموعه گسترده ای از حوزه ها است که روح مردگان را از سراسر جهان بازی پردازش و در آنها نگهداری می کند. مثل شخصیت های بیا دیگه، داستان بازیکنان را از چهار زمینه اصلی عبور می دهد. وظیفه ما این است که به ساکنان آنها در بازسازی آنها کمک کنیم و در نهایت آنها را در برابر شر بزرگ ، زندانبان متحد کنیم. زندانبان پادشاهی پنجم را به نام ماو حفظ می کند ، که یک گودال جهنمی اجتناب ناپذیر برای روح های اصلاح ناپذیر است. معمولاً در جهان ، کجا بیا دیگه تنظیم شده است ، روح مردگان بین همه حوزه ها تقسیم شده است. اما اخیراً زندانبان هر نفسی را برای خود گرفته و دیگران را که قطعاً پادشاهی های شیطانی ندارند ، گرسنه قدرت می گذارد.

ورود ما به Shadowlands از نظر تاریخی از یک موقعیت عالی برخوردار است. سیلواناس ، یک رهبر در سرزمین آزروت ، در برخی از جنایات جنگی ، به طور فزاینده نسل کشی ، تخریب دو پایتخت و کشتن موجودات بی شماری نقش دارد. این باعث خشم بسیاری از افراد داخل و خارج از بازی شد که همه سیلوانا را فردی فدایی می دیدند و هدف از نابودی او را نمی دیدند.

خوب ، به محض اینکه او سد بین Azeroth و Shadow Lands را شکست ، این هدف مشخص شد: او در حال کار با زندانبان بود و تمام روح افرادی که او کشته بود مستقیماً به سمت او می رفتند. این یک حرکت قدرت است که کل آزروت را تهدید می کند.

بنابراین ، به دستور رهبران جهان ، ما با آنها به سرزمینهای سایه می رویم.


تصویر: blizzard Entertainment

بلافاصله مشخص شد که بلیزارد بار دیگر به هر بازیکنی که از این مطالب عبور می کند ، نقش اصلی One True Hero را می دهد. در بیشتر عمر بازی ، بازیکنان بیشتر از اینکه به عنوان ستاره های داستان باشند ، بیشتر به عنوان بخشی از یک معمای بزرگتر رفتار می شوند. این در سال 2016 تغییر کرد. لژیون توسعه ای که گفتگوی محکوم کننده نفس را رقم زد و همه بازیکنان را از شخصیت های ساده به یک قهرمان واقعی تبدیل کرد. 2018 نبرد آزروت کمی آن را کاهش دهید ، اما Shadowlands به نظر می رسید که او را بازگرداند.

همانطور که از Maw سایه دار و ستمگر (اولین نفری که به آنجا رفتم) به داخل و عقب افتادم چند وقت این کار را بکنید ، بارها به من گفته می شود) ، من به شخصیت های غیر بازیگری گوش می دهم که به من می گویند چگونه اولین فانی است که آنها دیده اند. در این بین ، حدود ده بازیکن دیگر را می بینم که در میدان دید من قدم می زنند. آنچه در مورد آنها؟

علی رغم مسافرت با بازیکنان بیشمار انسانی ، جذابیت موفقیت های “تنها” من در طول تاریخ ادامه داشت تا اینکه به سطح 60 رسید و کمرنگ شد. چرا این افراد دیگر را از ابتدا نمی شناسیم؟ در گذشته بدون خدشه دار کردن تجربه کلی ، با آن برخورد بهتری صورت گرفته است.

فراتر از آن ، داستان در حالی که به طور خطی در میان هر چهار منطقه جدید و میثاق های حاکم بر آنها می بافد ، جذاب است: Bastion ، Maldrax ، Ardenwald و Revendret ، در حالی که گاهی خود را در مائو و شهر ابدی اوریبوس غرق می کند. ما می بینیم که کمبود روح چگونه بر هر منطقه تأثیر می گذارد ، ما با رهبران آنها ملاقات می کنیم ، برخی از دشمنان را دفع می کنیم و اسرار سرزمین های سایه را حل می کنیم.

بعضی کارهای خسته کننده اینجا و آنجا وجود دارد ، اما همیشه بخشی از تجربه MMO است. محیط های جدید از نظر ایجاد احساس طراوت و وزن تازه وزن زیادی را به خود جلب می کنند.

بازدهی شبح مانند Revendreth فوق العاده است.

بازدهی شبح مانند Revendreth فوق العاده است.

تصویر: سرگرم کننده همراه با طوفان برفی

مرز جدید

با پیشرفت مناطق گسترش جدید در Shadowlands همه قابل توجه هستند

این سنگر با الهام از اساطیر یونان و اسکاندیناوی ، دارای دشت های طلایی است که توسط سنگ های خاکستری محض و فرو رفتگی های عمیق و مه آلود قطع شده اند. در آن مردم آبی فرشته ای با دو کفش به نام کیریان زندگی می کنند. داستان در اینجا مملو از رمز و راز است ، که در آن سعی می کنیم ریشه شر the نفوذی در باستیون را درک کنیم و با یک حمله کامل به پایان برسد. با جبران سنگهای فراوان که حرکت را دشوار می کند ، به جبران برخی از مناطق آزار دهنده باستیون کمک می کند.

Maldraxxus گودالی مناسب برای تاریکی و جنگ است. من دریافتم که داستان در اینجا کمترین جذابیت را در بین چهار زمینه جدید دارد ، زیرا در جهات بسیار مختلفی جریان دارد. اما این جهات مختلف منجر به ایجاد برخی محافل بزرگ و تلاشها شد. دریاچه های سبز درخشان خانه طاعون ، مرداب های شوم و قارچ خانه تشریفات و البته مرکز توجه: تئاتر درد. این صحنه یک گودال نبرد عظیم است ، جایی که انواع موجودات و جنگجویان برای جنگیدن می آیند و شجاعت خود را ثابت می کنند ، که این نیز خلاصه ای از جو مالدراکسوس است.

مجموعه ای از Maldraxxi غارتگر به Bastion حمله می کند.

مجموعه ای از Maldraxxi غارتگر به Bastion حمله می کند.

تصویر: Blizzard Entertainment

آردنوالد سرزمینی رویایی ، مه آلود و بنفش از گرگ و میش جادویی و درختان بزرگ است. این پادشاهی است که روح های مربوط به طبیعت را به خود می گیرد ، آنها را با بذر تغذیه می کند و آنها را برای ادامه چرخه به دنیای جدید می فرستد. این یک سرزمین بسیار زیبا است بدون شک ، اما چند ساعت که در آنجا صحبت با پری ها و کشتن باگ های عظیم الجثه زندگی می کنید تفاوت چندانی ندارد.

Revendreth یک پناهگاه خون آشام پراکنده است که احساس می کند از آن خارج شده است Castlevania. من وارد این یکی شدم که فکر می کنم کمترین مورد پسند من باشد ، اما بامزه ترین مورد من شد. ونت ها که در اینجا زندگی می کنند موجوداتی خون آشام مانند تحمیل می کنند که نزدیک به فرستادن آنها به ماو بود ، جایی که بدترین روح های اصلاح ناپذیر به آنجا اعزام شدند اما در Revendreth آخرین فرصت برای بازخرید به آنها داده شد. زیبایی شناسی این مکان ، با مناظر غم انگیز آن که تحت الشعاع معماری عظیم گوتیک قرار گرفته اند ، منسجمی است و تغییرات کافی برای تحریک انگیز بودن مطالعه را دارد. تاریخچه پادشاهی برای مبارزات قدرت ، دروغ و اوج بمب گذار خیانت در نهایت سوزان است.

منطقه پنجم و آخر ، Maw ، شبیه هیچ چیز دیگری نیست World of Warcraft. در حالی که بسیاری از مناطق برای جذب بازیکنان برای گذران وقت در آنجا ساخته شده اند ، ماو برعکس است. هرچه مدت بیشتری را در آنجا سپری کنید ، زندانبان بیشتر متوجه شما می شود و شروع به ارسال ساکنان قدرتمندتر می کند تا از شما مراقبت کنند. Maw به طور فعال می خواهد شما را با دشمنان سختگیرتر از حد معمول خود ، فضای دلگیر و خطرات ناامید کننده ای که می تواند بازیکنان را بی حرکت کند و حتی با یک ضربه ، بکشد ، ترک کنید. این یک درک تازه از محتوای بازی است واقعاً احساس چالش می کند ، به ویژه هنگامی که بیش از حد طولانی در خانه هستید

همانطور که برای تراز و خط اصلی داستان ، Shadowlands از بهترین هاست بیا دیگه پسوندها مناظر متنوع و مبتکرانه نوعی عزیمت تازه از مکانهای کسل کننده در سال 2018 است. نبرد آزروت. و جریان تاریخ قوی است ، شاید به اندازه سال 2016 نیست. لژیوناما بهتر از بیشتر

بعضی از بیت هایی که بیشتر از همه دوست داشتم قسمتهایی هستند که یادآور لحظات اولیه در آن هستند World of Warcraft تاریخچه ، یا که به چیزهای دیگر اشاره دارد. در Maldraxxus ، خانه های آیین های پوشیده از قارچ من را به آنجا بازگرداندند جنگ صلیبی سوزان منطقه Zangarmarsh ، که محل حمله قدیمی ، غار Serpentshrine بود. آخرین رئیس او ، لیدی واشج ، که من در سال 2008 شکستش دادم ، در Maldraxxus با یک عنوان جدید ، بارونس واشج ، سرخپوشان فوق العاده به تاریخ بازی ختم شد.

آردن والد واقعاً به روحیه افسانه ای تکیه می کند.

آردن والد واقعاً به روحیه افسانه ای تکیه می کند.

تصویر: سرگرم کننده همراه با طوفان برفی

چند لحظه مانند این در وجود دارد Shadowlands، از یک مورد کوچک به نام “انبوهی از اسرار بدبخت” که در Revendreth یافت می شود ، اشاره به یک خط Castlevania، به لحظات مهم تاریخی مانند تجدید حیات یک روح بزرگ از آزروت به اردنوالد. آن چشمک های گذشته که بخشی از آنها بود بیا دیگه از همان ابتدا این گسترش استعلایی را به شکلی یکپارچه در فضای وسیع بازی گنجاند.

بزرگ فراتر از آن

چه پیش رو Shadowlands؟ بسیاری از موارد ناشناخته است ، اما در حال حاضر محتوای بازی نهایی که پیش روی ما قرار گرفته است ، کافی به نظر می رسد. جستجوهای روزانه برای Maw انجام می شود و از طریق عهد و پیمانی که انتخاب می کنیم ، سیستمی که نگران آن بودم ممکن است محدود کننده باشد ، اما در واقع جایی برای جستجو بیشتر از رشته ای که شخص انتخاب می کند باقی می گذارد.

Torghast نیز وجود دارد ، سیاه چال تصادفی همیشه در حال تغییر ، واقع در Maw ، که چالش ها و پاداش های جدیدی را برای بهبود توانایی شخصیت ها به ارمغان می آورد. در چندین مورد اجرا شده ، چه به تنهایی و چه با یک دوست ، روشی سرگرم کننده برای مخلوط کردن معنای معمول فریبنده سیاه چال ها برای پیشرفت تجهیزات ، PvPing اینجا و آنجا و جستجوی روزانه بوده است. وجود چیزهای اضافی در ترکیب کاملاً مورد استقبال است ، خصوصاً با توجه به شخصیت ایجاد شده از نظر رویه Torghast.

حتی فقط کار در زمینه یادداشت های روزانه برای بدست آوردن طلا و منابع تاکنون جالب بوده است ، در همه جا جستجوهایی انجام شده است. افزودن داستان های مداوم با پیشرفت در عهد انتخابی خود ، هویج خوبی روی چوب است که در آغاز نوید بیشتر از این داستان شیرین و شیرین را می دهد ، اما این گسترش پایان می یابد. احتمالاً نبردی برای حمله به زندانبان و شاید سیلوانا است ، اگر مجبور باشم حدس بزنم.

هنگامی که من با عهد انتخابی خود ، Venthyr به پایان رسیدم ، هیجان زده می شوم که به مطلب بعدی بروم تا ببینم داستان آنها چگونه پیشرفت می کند و زمان بیشتری را در این زمینه صرف می کنم ، هرچه باشد.

مالدراکسوس پس از رندرند دوم بود.

مالدراکسوس پس از رندرند دوم بود.

تصویر: سرگرم کننده همراه با طوفان برفی

تاثیری که این گسترش فراتر از بازی نهایی می یابد. حداکثر حد سطح از 120 به حد اولیه 60 کاهش می یابد و تراز کردن بسیار سریعتر است. این امر باعث می شود دستیابی به اطلاعات (یا هم تراز کردن کاراکترهای ارتفاع) بیشتر کنترل شود ، خصوصاً با مقیاس بندی سطح که به شما امکان می دهد آنچه را که می خواهید تجربه کنید انتخاب کنید.

مدتهاست که این حد مسحورکننده افسون شده و باعث می شود کل بازی ترسناک به نظر برسد. هنگامی که محتوای جدید شما را ملزم به رسیدن به دهه 100 می کرد ، برای شروع یک شخصیت جدید خیلی فرار از ذهن بود. اکنون می توان این کار را به صورت عادی و در چند روز یا چند هفته انجام داد. روزی که ماهها طول کشید.

Shadowlands یک قدم به جلو برای است World of Warcraft. یک قدم محکم به جلو. در نگاه اول ، آنچه را که گسترش خوب به آن احتیاج دارد ، پیدا کرده است: سرزمین جدید فراوان برای کاوش و یک تاریخ هیجان انگیز ، همچنین ویژگی های جدید و مبتکرانه برای تکان دادن تار عنکبوتی که به ناچار در یک بازی 16 ساله ظاهر می شود. محتوای جدید نه تنها رضایت بخش است ، بلکه باعث بهبود تجربه محتوای قدیمی نیز می شود. Shadowlands همراه با برخی از برجسته می شود بیا دیگهبهترین برنامه های افزودنی تاکنون



[ad_2]

منبع: salamati-khabar.ir