Snap رقیب TikTok Spotlight را راه اندازی می کند ، هزینه پست ها را به کاربران پرداخت خواهد کرد


Snapchat ممکن است در سال 2014 کل مفهوم “Stories” را با عکس ها و فیلم های ناپدید شده اختراع کرده باشد ، اما جهان برنامه ها تغییر کرده است و اکنون Snapchat با آن تغییر می کند.

با Spotlight دیدار کنید این بخش جدیدی در Snapchat است که در آن کاربران می توانند Snaps (از جمله فیلم های کوتاه) ارسال شده توسط Snapchatters دیگر را مشاهده کنند. بر اساس آنچه کاربران بیشترین وقت را برای تماشا و پسندیدن می گذرانند ، Spotlight Snaps را به صورت الگوریتمی به بینندگان ارائه می دهد. همچنین کاربران می توانند بر روی هشتگ های موجود در Snaps on Spotlight کلیک کنند تا سایر Snap ها را در مورد همان موضوع یا رویداد مشاهده کنند.

به نظر آشناست؟ جریان بی پایان فیلم های تولید شده توسط کاربر همان مفهوم TikTok و اکنون Reels در اینستاگرام است. Snapchat قبلاً دارای چندین نوع مختلف محتوا بود: شما می توانید از دوستانتان عکس ارسال و دریافت کنید و داستان های آنها را مشاهده کنید. همچنین می توانید مشترک داستان های موضوعی کلی (مانند Strangely Satisfingly) شوید ، داستان های جغرافیایی را در Snap Map مشاهده کنید یا نمایش ها یا مطالب خبری را در Discover مشاهده کنید. Spotlight پلت فرم را مستقیماً به حوزه محتوای ویروسی هدایت می کند – با تفاوت های جالب TikTok و Reels.

درخشان ترین این است که اسنپ چت به کاربرانی که اسنپ های آنها در Spotlight ویروسی می شود پرداخت خواهد کرد. این متعهد است که روزانه “بیش از” 1 میلیون دلار به کاربران Snapchat بپردازد که عکس های آنها در Spotlight خوب عمل می کند. اسنپ ​​به Mashable توضیح داد که معنی “بالا” چیست حداقل این مقدار هر روز به مصرف کنندگان می رسد.

برای دریافت بخشی از این گلدان تعداد کاربران یا بازدیدهایی که به صورت عمومی مشخص شده باشد وجود ندارد. چه کسی آنچه را که هر روز تغییر می کند بر اساس آنچه در کانون توجه است ، بدست می آورد. به گفته نماینده اسنپ ، انگیزه پرداخت تا پایان سال و در حالت ایده آل طولانی تر خواهد بود. کاربران باید 16 سال سن داشته باشند تا در Spotlight فعالیت کنند و به طور بالقوه درآمد کسب کنند. اگر اسنپ شما انتخاب شود ، در چت های خود با دستورالعمل نحوه دریافت پول ، یک DM از تیم Snapchat دریافت خواهید کرد.

TikTok همچنین سیستمی دارد که به نام صندوق خالق TikTok به مصرف کنندگان می پردازد. فقط TikTokkers با بیش از 100،000 پیرو واجد شرایط شرکت در صندوق هستند. در مقابل ، هر کاربر اسنپ چت ، چه یک فرد مشهور و چه فقط یک دانشجوی متوسط ​​شما ، توانایی ارسال اسنپ به Spotlight ، ویروسی شدن و دریافت حقوق را دارد.

این معماری “دموکراتیک” ، همانطور که اسنپ توضیح داده است ، کلید دیگری در مورد Spotlight ، یعنی حریم خصوصی است. وقتی TikTok ویروسی می شود ، آن کاربر می تواند ده ها یا صدها هزار دنبال کننده بدست آورد. این هدف از Spotlight نیست. از آنجا که هر کسی می تواند خود را در Spotlight – از جمله کاربران خصوصی – نمایش دهد ، نمایه ها با Snap در Spotlight نمایش داده نمی شوند. مسلماً اگر کاربری شخصیتی عمومی باشد و در تلاش برای ایجاد یک فالوور باشد ، می تواند پروفایل خود را برای نمایش فعال کند. اما در DNA او ، هدف ویروسی شدن در اسپات لایت ، جذب دنبال کنندگان نیست. این در مورد هیجان خلاقیت ، سرگرمی یا عجیب بودن و نشان دادن خلقت خود به جهان است. و شاید پول.


اکنون Snapchatters می تواند کارهای خود را برای دوستان ، داستان ها یا … ارسال کند * کانون توجه! *

یکی دیگر از معیارهای حفظ حریم خصوصی و امنیت این است که هیچ ویژگی نظری در Spotlight وجود ندارد. کاربران می توانند عکس هایی را که در Spotlight می بینند برای دوستان داخل و خارج از Snapchat ارسال کنند. اما راهی برای بحث در مورد محتوای Snap وجود ندارد و همچنین اگر کاربر خصوصی باشد و تنظیمات تبلیغاتی را فعال نکرده است ، به سازنده آن اطلاع داده نشود. (اگر کاربر عمومی است ، Snapchatters دیگر ممکن است پاسخ دهد ، که در صندوق ورودی آنها نشان داده می شود.)

با توجه به سمی که اغلب در نظرات TikTok و Instagram وجود دارد ، هیچ نظری نفس تازه نمی کند. ناگفته نماند از هرج و مرجی که از زمان راه اندازی ناوگان در توییتر به وجود آمد ، جایی که پاسخ ها به DM کاربر می رسد. این امر پیش از این منجر به گزارشاتی درباره تعدادی از تعاملات غیرقابل عبور و ناخواسته شده است.

در حالی که Snap های ارائه شده در Spotlight به صورت الگوریتمی ظاهر می شوند ، باید با شرایط سرویس Snap و استانداردهای جامعه نیز مطابقت داشته باشند که معمولاً به معنای عدم نفرت ، خشونت یا سایر مطالب ناخواسته است. ترکیبی از معاینه انسانی و هوش مصنوعی استانداردها را تعیین می کند.

معرفی Spotlight به این معنی است که ظاهر Snapchat نیز تغییر می کند. فقط در ماه ژوئن گذشته ، Snapchat محتوای Discover را از Stories منفجر کرد و برگه خود را در انتهای سمت راست نوار ناوبری خانه کشف کرد. این تغییر کوتاه مدت بود. محتوای Discover به برگه Stories (چهارم سمت چپ) باز می گردد. بخش پنجم شامل Spotlight خواهد بود.

نوار پیمایش Snapchat دوباره تغییر شکل می دهد ...

نوار پیمایش Snapchat دوباره تغییر شکل می دهد …

اگرچه Spotlight یک تغییر عمده عملی در محصول است ، اما از برخی جهات یک تغییر فلسفی برای شرکت است. ستون فقرات Stories on Snapchat تدبیر است: کارمندان انسانی اسنپ هایی را که به داستان های مختلف ما ارسال شده اند غربال می کنند و داستانی را در اطراف مکان ، رویداد یا موضوعی جمع می کنند. در حالی که هوش مصنوعی نقشی داشت ، Stories بیش از یک مجموعه تصادفی از فیلم ها بود. آنها باید داستان باشند.

اما مدل TikTok برای نمایش بهترین ، سرگرم کننده و مرتبط ترین محتوا در قالبی ناب که می تواند برای همیشه دوام داشته باشد بسیار خوب است. از لحاظ تبلیغاتی، این مخاطب بسته کامل که در آن به نمایش تبلیغات است. از نظر کاربر ، دیگر نیازی به جستجوی حساب هایی برای پیگیری یا اشتراک در آنها نیست. از لحاظ سرگرم کننده، آن را فقط سرگرم کننده است.

بنابراین بله ، Spotlight جهت جدیدی برای Snapchat است. اما زمان در حال تغییر است. و حداقل به بچه ها حقوق می دهند. به هر حال بعضی از آنها




منبع: salamati-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>