Tales from the Galaxy’s Edge ‘VR آنچه پارک های موضوعی دیزنی نمی توانند ارائه دهند

[ad_1]

مواجهه با یودا در VR مایه شیرینی کیک این سفر بلستر است.

اگر وارد شوید جنگ ستارگان: قصه هایی از لبه کهکشان، آخرین تولید مشترک VR از ILMxLab Lucasfilm و Oculus فیس بوک ، فکر می کند که با عکسهای بلستر تنها کار خوبی خواهید کرد ، به سرعت مرگ را مشاهده خواهید کرد. داستان در نبرد خود بیرحم است – دشمنان به سرعت ، اغلب به صورت نقدی می آیند ، که باید شما را وحشت اندکی کند. این زمانی است که یاد می گیرید که لیزر droid droids – کمکی های یک بار ، کروی ، شناور جنگی شناور که در سراسر جهان دفن شده اید – بهترین دوستان شما (و قربانیان غیر ارادی) هستند.

این پلتفرم Oculus ‘Quest این پنجشنبه ، 19 نوامبر ، با قیمت 25 دلار راه اندازی کنید جنگ ستارگان: قصه هایی از لبه کهکشان وعده آزار دهنده ای را که زودتر از ILMxLab بود ، برآورده می کند پدر جاوید سلسله. این سه ماجراجویی VR به اندازه یک لقمه ، به بازیکنان طعم معنای زندگی در دنیای گسترده و با تب و تاب و ارزشمندی را که جهان جنگ ستارگان را تشکیل می دهند و با شخصیت های مورد علاقه خود رو در رو می شوند ، داد. اما در حالی که پدر جاوید طراحی شده برای یک تجربه کاملاً خطی ، داستان با غوطه ور کردن بازیکنان در دنیای باز ، منشعب می شود و آزادی کاوش را که بسیاری از هواداران آرزو می کنند فراهم می کند.

و بله، داستان نشانه های جهانی خود را از پارک های تم دیزنی که به تازگی به همین نام راه اندازی شده اند ، می گیرد. تجربه VR در سیاره باتوو “در حومه پاسگاه Black Spire” واقع شده است و طبق قانون زمانی سریال ، داستان جایی بین وقایع جنگ ستارگان: آخرین جدی و جنگ ستارگان: ظهور اسکای واکر. که در داستان، شما به عنوان یک تکنسین تعمیر droid بازی می کنید که پس از حمله کشتی باری شما توسط دزدان دریایی باند مرگ Guavian به رهبری Tara Rashin (با صدای عالی Debra Wilson) مورد حمله قرار می گیرد ، و اکنون شما باید “محموله مرموز کشتی ‘.

اگر از طرفداران جنگ ستارگان هستید ، بدیهی است که این اطلاعات برای دانش روزافزون سریال بسیار مهم است. اما برای طرفداران عادی بیشتر ، کنار گذاشتن این کار کمی آسان است. وقت زیادی در داخل است داستان شما به درستی به تماشای محلی و جزئیات بسیار جذاب شخصیت ها می پردازید – صاحب Cantina Seezelslak ، با صدای بابی موییان ، با شش چشم خود به خصوص قابل توجه است – که توجه به داستان را فراموش خواهید کرد. درعوض ، شما می خواهید این لحظات آرام داستان سرایی را پشت سر بگذارید تا دوباره وارد عمل شوید. یعنی یک بار یادگیری تسلط پیدا کنید داستان“مکانیک بی شماری و خیلی خوب توضیح داده نشده است.

این Zezelslak است.  شما می خواهید به آن خیره شوید.

این Zezelslak است. شما می خواهید به آن خیره شوید.

تصویر: تصویر / جنگ ستارگان: داستانهایی از لبه کهکشان / ilmxlab

اینکه گفته شود ILMxLab بازیکنانی را که سر راه خود قرار می دهند با دست نگه نمی دارد ، کم لطفی نیست داستان. اگر گم شده باشید یا فقط برای یافتن نقطه بعدی خود به کمک نیاز دارید ، Datagrip که روی مچ شما پوشیده شده است با یک نشانگر هولوگرافی جهت مورد نظر را نشان می دهد ، یا می توانید به منوی مکث بروید تا اطلاعات بیشتری در مورد ماموریت جمع کنید.

اما بیشتر راه تعامل و یادگیری تسلط بر سیستم منو ، کیف موجودی فرسوده ، دستگاه های ریموت از راه دور ، ناوبری پخش کننده ، بلسترها و حتی یک چراغ چراغ محصول آزمون و خطاست. مکانیک ها اغلب بدون فراهم آوردن فضای بازی ایمن و مناسب برای کمک به شما در شناخت یکدیگر ، به سرعت معرفی می شوند. اگر داستان یک چیز از دست رفته است ، این یک درس خوب فکر شده و به وضوح توضیح داده شده است. اولین صحنه هواپیمای باری آن را برش نمی دهد. بنابراین به خاطر داشته باشید که در هنگام مقابله ناشیانه با کنترل های او ، ممکن است با لحظات کوتاه ناامیدی روبرو شوید.

مثال: در طول یک نبرد داغ ، من به بلستری که روی کمرم نصب شده بود رسیدم و در عوض یک ابزار حل معما را که مشخص شد “برقی” است گرفتم – یکی از این سه ، به همراه آچار گشتاور و گزینه برش. این یک موج شوک به سو d عملکرد من از راه دور خوانده … که اثر کاملا غیر عمدی (و غیر قابل توضیح) برای رفع آن بود. در هیچ برهه ای از زمان داستان این برای پخش کننده نوشته شده است.

صحبت از انفجارها ، هنگام جنگ در مبارزات انتخاباتی تقریباً شش ساعته ، تعداد زیادی از آنها را پشت سر خواهید گذاشت (این شامل ماموریت های جانبی است ، اگرچه کل زمان بازی شما ممکن است متفاوت باشد). در مجموع چهار بلستر موجود است و همه از استفاده محدود برخوردارند. حتی بعضی از آنها برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد به تهویه دستی نیاز دارند. خوشبختانه ، می توانید آنها را در هنگام نزدیک شدن سنج رنگ به قرمز پرتاب کنید و بلسترهای کاملاً پر (با نشانگرهای سبز) را که توسط دشمنان سقوط کرده اند ، بردارید. واضح است که ILMxLab بلسترها را به این روش طراحی کرده تا عنصری از تنش و تنش را به گیم پلی بیفزاید ، اما من ترجیح می دهم مجموعه ای از قدرت شلیک را حفظ کنم و به جای آن فقط به دنبال “کارتریج” باشم. (من کاملا مطمئن نیستم که کارتریج ها با بلستر چگونه کار می کنند ، اما کشف این وظیفه من نیست!)

هنگام کاوش در باتو ، انفجارهای زیادی خواهید داد.

هنگام کاوش در باتو ، انفجارهای زیادی خواهید داد.

با این حال ، هدایت صحیح حمام گواوی با یکی از بلسترهای شما کمی صبر و حوصله دارد ، زیرا هدف گیری دقیق کمی دشوار است. حتی وقتی یک چشم را می بندید و سعی می کنید از وسعت عکس بگیرید ، باز هم باید کمی تنظیمات ارتفاع انجام دهید. این منطقه ای است که گزینه قفل یا به روزرسانی آن کلاچ است (و دلیل دیگری که می خواهید از راه دور droids را در یک میدان جنگ آزاد پرتاب کنید).

داستان همچنین یک hoverpack را برای بازیکنان فراهم می کند ، که بلافاصله شما را با مفهوم لذت و خارق العاده پرسه زدن رایگان در آسمان سرازیر می کند. اما ، بگذارید همین حالا این حباب هیجان را آزاد کنم. هاورپک فقط یک هدف را دنبال می کند: ارتفاع بازیکن شما را یک یا دو سطح افزایش می دهد ، بنابراین می توانید به یک لبه یا سکوی بالاتر teleport کنید. شما در اطراف نقشه پرواز نخواهید کرد. برای من ، این به عنوان یک نظارت عظیم توسط ILMxLab برجسته است. بله ، اگر بازیکن به شما توانایی پرواز ، هر چند موقت ، در اطراف نقشه را بدهد ، با دادن یک مزیت غیرمنصفانه به شما ، جنگ را کاهش می دهد. اما اینجا جایی است که جویندگان و افعیان دشمن وارد میدان می شوند تا زمینه بازی را مساوی کنند – یا تصور می کنید.

گرفتن یا کشیدن با قدرت – توانایی برجسته کردن یک جسم یا سلاح دور با دست دراز و “جادویی” آن را با فشار دادن محرک ها روی کنترل کننده های لمسی به سمت خود می کشید – مکانیک دیگری است که تجربه کافی ندارد اما به چیزی تبدیل شده است به عنوان استاندارد در سایر عناوین AAA VR مانند Valve نیمه عمر: آلیکس (سلام “دستکش گرفتن”!). من در تلاش ناامیدانه و وحشت زده برای بلند کردن “به طور معمول” بلستر اطراف ، دستانم را روی فرش خود خرد کردم.

این یک تصمیم طراحی (یا بهتر بگوییم یک نقص) است که من باید تصور کنم ناشی از نیاز به تشخیص این است که چه کسی ممکن است “قدرت” را از ویژگی های جدی داشته باشد ، به جای چیزی که یک تکنسین ناشناس و ناشناس داشته باشد. تعمیر خوانده

این کل ابزار است.  در حال حاضر روی تنظیم شده است "سرخ کردن."

این کل ابزار است. در حال حاضر برای “سرخ کردن” تنظیم شده است.

جالب اینجاست که برخی از لحظات مورد علاقه من از طریق داستان شامل شستشوی محیط با کمک شناور برای یافتن کلکسیون های مورد نیاز برای ماموریت های جانبی و همچنین با کمک ابزار برای مجموعه ای کامل برای باز کردن قفل جعبه ها و مخفیگاه های اسلحه مخفی آنها بود. من این را به دو چیز تقویت می کنم: میل به کاوش و بازخورد لمسی که به ترتیب هنگام استفاده از ابزار برای همه کیت ها ایجاد می شود. بله ، برخی از این “معماها” کمی سبک (و کسل کننده) هستند و من می خواهم از تنظیمات وی برای ادغام برخی موارد بد استفاده کنم ، اما سرخ کردن فلز هرگز به نظر من قدیمی نرسید.

از لحاظ گرافیکی ، جادوگر ILMxLab قادر به شروع کار بود داستان استفاده از چیپ ست همراه محدود در پلتفرم Quest ، به جای نیروی بی رحمانه یک پلتفرم اختصاصی رایانه ، واقعاً کار بزرگی نیست. داستان برای آنچه که هست به اندازه کافی عالی احساس می شود و شخصیت های آن با جزئیات قابل توجه و وضوح بصری زنده می شوند. بیش از چند دقیقه صرف تعجب از انیمیشن های Seezelslak و بازتاب های فلزی روی بدنه C-3PO شدم و به خودم یادآوری کردم که این مورد در هدفون های مستقل VR امکان پذیر است. اگرچه درست است که اکثر انواع دشمنان و محیط ها از تعداد تکراری بافت و الگو استفاده می کنند ، اما تغییرات کافی وجود دارد که باعث می شود دنیا بیش از حد یکسان به نظر نرسد. اما احتمالاً بیش از حد مشغول منفجر کردن باشید تا متوجه نشوید. پاپ آپ گرافیکی نیز به صورت پراکنده اتفاق می افتد ، اما باز هم بعید به نظر می رسد که اینقدر آگاه یا علاقه مند باشید – این تأثیر منفی روی روند بازی ندارد.

همانطور که انجام می شود ، فقط یک مکالمه معمولی با C-3PO و Mubo انجام دهید.

همانطور که انجام می شود ، فقط یک مکالمه معمولی با C-3PO و Mubo انجام دهید.

پسندیدن داستان یک تجربه VR است ، توجه به این نکته مهم است که از هر نوع تنظیمات راحتی مختلفی برای بازیکنان وجود دارد. می توانید با teleportation یا حرکت روان به دنیا حرکت کنید (اگرچه حتی این گزینه آخر نیز به مواردی از teleportation نیاز دارد) و حرکت چرخشی مورد نظر خود را تنظیم کنید. من حرکت روان را انتخاب کردم زیرا با واقعیت مجازی آشنا نیستم ، بنابراین بیماری همراه با یک کشش سریع در سیستم دهلیزی (یعنی گوش داخلی شما) دیگر برای من مشکلی ایجاد نمی کند. اگر شما هم می خواهید این مسیر را طی کنید ، به خاطر داشته باشید که ممکن است لازم باشد ابتدا “VR legs” خود را بگیرید ، به اصطلاح آنها نامیده می شوند – بنابراین جلسات کوتاه را بازی کنید و اگر کمترین احساس را دارید مشتاق. سریعاً در کمترین زمان تنظیم خواهید شد.

به عنوان یک پاداش برای تکمیل مبارزات اصلی و جمع آوری مواد مختلف برای نوشیدنی در Seezelslak’s Cantina ، شما را به بخش “Tales” از تجربه برای بازی “معبد تاریکی” در نقش Ady Sun’Zee ، جدی Padawan منتقل می کنیم. این یک ماجراجویی کوتاه و انفرادی کوتاه است پدر جاوید، و یکی که برنامه ریزی شده است توسعه در برخی از نقاط در سال 2021. در اینجا شما می توانید مهار چراغ برق ، تعامل با استاد یودا (با صداقت هیچ کس به جز OG ، فرانک اوز صدا) و جمع آوری قطعات بیشتری از ستاره. و در کل تجربه با تنها مورد تاخیر روبرو می شوید.

این مرد سبز و کوچک نیازی به معرفی ندارد.

این مرد سبز و کوچک نیازی به معرفی ندارد.

تصویر: تصویر / جنگ ستارگان: داستانهایی از لبه کهکشان / ilmxlab

معبد تاریکی کد خوبی برای داستان در کل ، کاش کمی بیشتر از زمان پخش 15 دقیقه ای او باشد. هیچ چیز کاملاً شبیه پرتاب یک زنجیر چراغ مانند یک بومرنگ مرگبار و خودگردان و برش دادن تیره های فاسد به تاریکی نزدیک نیست.



[ad_2]

منبع: salamati-khabar.ir