YouTube اکنون می تواند از طریق فیلم های شما درآمد کسب کند ، حتی اگر این کار را نکنید



اکنون هیچ ویدیویی از تبلیغات YouTube محافظت نمی شود.

روز چهارشنبه ، این سیستم عامل شرایط و ضوابط عمومی خود را به روز کرد. سهم بزرگ: ماموت متعلق به Google تبلیغات فیلم هایی را شروع می کند که بخشی از برنامه YouTube Partner (YPP) نیستند.

این بدان معناست که YouTube تبلیغاتی را در ویدئوهایی نشان می دهد که سازندگان حتی از درآمدشان کاسته نمی شود. پیش از این ، این شرکت فقط تبلیغاتی را در ویدیوهایی نشان می داد که می تواند توسط کاربری که آنها را در کانال خود بارگذاری کرده است ارائه دهد.

به گفته یوتیوب ، این تغییر به دلیل “سرمایه گذاری های مداوم در راه حل های جدید مانند تبلیغات خانگی است که به تبلیغ دهندگان کمک می کند با مسئولیت پذیری با مقیاس کامل YouTube ارتباط برقرار کنند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و تجارت خود را توسعه دهند.”

اگرچه کمک به تبلیغ دهندگان یک اتفاق خوب است ، بیایید صادق باشیم ، چرا یک شرکت می خواهد به تبلیغ کنندگان خود کمک کند؟ به منظور درآمدزایی بیشتر! و این راهی است که YouTube می تواند از طریق محتوای بالقوه بارگذاری شده در سیستم عامل ، نه فقط فیلم های بارگذاری شده توسط کاربرانی که صریحاً موافقت خود را برای کسب درآمد از محتوای خود دارند ، درآمد کسب کند.

یوتیوب می گوید این تبلیغ فقط در محتوای “بدون مارک تجاری” نشان داده می شود و تبلیغ کنندگان همچنان بر “مناسب بودن مارک” کنترل خواهند کرد. دارندگان کانال که بخشی از برنامه درآمد نیستند همچنین می توانند پس از رسیدن به آستانه 1000 مشترک و 4000 ساعت بازدید عمومی در 12 ماه گذشته – آستانه ای که خودش در سال 2018 تعیین کرده است ، درخواست دهند.

YouTube علاوه بر تغییر سیاست تبلیغات ، شرایط مربوط به شرکای خود را نیز تغییر داده است. بر اساس این به روزرسانی ، پرداخت به کاربران با کانال های درامد شده اکنون “به عنوان حق امتیاز ایالات متحده” تلقی می شود. این شرکت می گوید این بدان معناست که اکنون در صورت لزوم مالیات را از آن پرداخت ها کسر می کند. یوتیوب می گوید سازندگان “اگر اسناد مالیاتی لازم را به حساب Adsense خود ارائه دهند” معمولاً تحت تأثیر این مالیات های مأخوذه قرار نخواهند گرفت.

این به روزرسانی همچنین شامل ممنوعیت صریح جمع آوری داده های شناسایی چهره از سیستم عامل است. یوتیوب می گوید این مسئله همیشه وجود داشته است ، اما برای شفاف سازی آن شرایط را به روز می کند.

تغییرات جدید در YouTube از روز چهارشنبه در ایالات متحده و از اواسط سال 2021 در سایر نقاط اجرا می شود. آنها کاملاً قابل توجه هستند ، اما به نوعی بیشتر روز را زیر رادار پرواز می کردند.

این شرکت پیوندی را برای بروزرسانی از طریق ارسال کرده است غیر واضح بدون ورود به جزئیات تغییرات. اما به تدریج ، وقتی افراد بیشتری پیوند به روزرسانی را می خوانند ، انتقاداتی از تغییرات سیاست ها شروع می شود.

به طور کلی ، اگر فیلم ایجاد کنید و آن را در YouTube بارگذاری کنید ، خواه ناخواه تبلیغات شما اکنون می تواند در آنها نشان داده شود. و تا زمانی که مالک کانال بخشی از برنامه درآمد نباشد ، سازندگان حتی تخفیف نخواهند داشت.




منبع: salamati-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>